உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shahrukh Kajol:شاہ رخ خان اور کاجول کے فینس کے لئے ہے خوشخبری، سالوں بعد پھر نظر آئیں گے ایک ساتھ!

    سلور اسکرین پر سالوں بعد ایک ساتھ نظر آئیں گے شاہ رخ خان اور کاجول۔

    سلور اسکرین پر سالوں بعد ایک ساتھ نظر آئیں گے شاہ رخ خان اور کاجول۔

    Shahrukh Kajol: کاجول جلد ہی ہدایت کار ریوتی کی آنے والی فلم 'دی لاسٹ حرہ' میں نظر آئیں گی۔ وہیں شاہ رخ ان دنوں اپنی فلم پٹھان کو لے کر سرخیوں میں ہیں۔ اس کے علاوہ وہ راجکمار ہیرانی کی فلم ڈنکی میں نظر آئیں گے۔

    • Share this:
      Shahrukh Kajol:بالی ووڈ اداکار شاہ رخ خان اور کاجول کی جوڑی اپنے وقت کی ہٹ جوڑی ہے۔ ان کی جوڑی ہر وقت کی پسندیدہ ہے۔ آج بھی ان کی دلکشی سامعین کے دل و دماغ سے نہیں اتری۔ یہی وجہ ہے کہ سب کی نظریں شاہ رخ خان کی آنے والی فلموں پر لگی ہوئی ہیں۔ ادھر سوپر اسٹار شاہ رخ خان کے بارے میں ایک دلچسپ معلومات سامنے آرہی ہیں۔

      دراصل، خبر ہے کہ کاجول اور شاہ رخ خان ایک بار پھر ایک ساتھ نظر آنے والے ہیں اور یہ تاریخی کام کرن جوہر کے علاوہ کوئی اور کرنے والا نہیں ہے۔ رپورٹس کے مطابق ہدایت کار کرن جوہر اپنی فلم راکی ​​اور رانی کی محبت کی کہانی میں شاہ رخ خان اور کاجول کو ایک ساتھ لانے جا رہے ہیں۔ فلم میں شاہ رخ اور کاجول کے چھوٹے چھوٹے کردار ہوں گے۔ یا گانا بھی ہو سکتا ہے اور کیمیو رول بھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کبھی بچن فیملی کی بہو بننے والی تھیں Karishma Kapoor پھر سنجے کپور کی بنی دوسری بیوی لیکن۔

      اس فلم میں عالیہ بھٹ اور رنویر سنگھ مرکزی کردار میں ہیں۔ جب کہ فلم میں جیا بچن، شبانہ اعظمی اور دھرمیندر بھی اہم کرداروں میں نظر آئیں گے۔ ایسے میں کہا جا رہا ہے کہ کاجول اور شاہ رخ فلم میں کیمیو کرتے نظر آئیں گے۔ دونوں جلد ہی اس فلم میں اپنے حصے کی شوٹنگ کریں گے۔ کہا جا رہا ہے کہ یہ شوٹنگ ممبئی میں ہی کی جائے گی۔

      7سالوں بعد ایک ساتھ سلور اسکرین پر آئیں گے نظر
      اگرچہ شاہ رخ اور کاجول میں سے کسی نے بھی اس خبر کی تصدیق نہیں کی ہے لیکن اگر یہ خبر سچ نکلی تو دونوں اداکار سات سال بعد دوبارہ ساتھ ہوں گے۔ اس سے پہلے دونوں آخری بار 2015 میں روہت شیٹی کی فلم 'دل والے' میں نظر آئے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Shahrukh Khanامریکہ میں بنائیں گے ورلڈ کلاس کرکٹ اسٹیڈیم، ملین ڈالر کی ہوگی سرمایہ کاری

      فی الحال، کاجول جلد ہی ہدایت کار ریوتی کی آنے والی فلم 'دی لاسٹ حرہ' میں نظر آئیں گی۔ وہیں شاہ رخ ان دنوں اپنی فلم پٹھان کو لے کر سرخیوں میں ہیں۔ اس کے علاوہ وہ راجکمار ہیرانی کی فلم ڈنکی میں نظر آئیں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: