உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shama Sikander Video:شمع سکندر پر چڑھا’ٹپ ٹپ برسا پانی‘ کا خمار، روینہ ٹنڈن اسٹائل میں پانی میں ایسے لگائی آگ

    شمع سکندر کا ٹپ ٹپ برسا پانی کا ویڈیو ہوا وائرل۔ (photo: @shamasikander/Instagram)

    شمع سکندر کا ٹپ ٹپ برسا پانی کا ویڈیو ہوا وائرل۔ (photo: @shamasikander/Instagram)

    Shama Sikander Latest Video: شمع سکندر کی اس ویڈیو کی جتنی تعریف کی جائے کم ہے۔ کیونکہ شمع سکندر نے اس انداز سے انہیں 90 کی دہائی کی روینہ ٹنڈن(Raveena Tandon) کی یاد دلائی ہے۔

    • Share this:
      Shama Sikander Latest Video: بالی ووڈ انڈسٹری کی مشہور اداکارہ شمع سکندر کسی الگ شناخت میں دلچسپی نہیں رکھتیں۔ شمع کا نام فوٹو وڈیوز کی وجہ سے سوشل میڈیا پر لائم لائٹ کا حصہ بنا ہوا ہے۔ اس درمیان، حال ہی میں شمع سکندر نے ایک تازہ ترین ویڈیو شیئر کی ہے، جس میں وہ ہندی سنیما کی تجربہ کار اداکارہ روینہ ٹنڈن کے مشہور گانے 'ٹپ ٹپ برسا پانی' پر زبردست ڈانس کرتی نظر آ رہی ہیں۔

      شمع سکندر بنی روینہ ٹنڈن
      سال 1994 میں آئی ہندی فلم مہرا کی اداکارہ روینہ ٹنڈن کے ٹپ ٹپ برسا پانی گانا بہت سوپر ہٹ رہا تھا۔ لوگ اکثر مونسون کے موسم میں اس گانے کو سننا پسند کرتے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی بالی ووڈ کی کئی مشہور شخصیات فلم مہرا کے اس گانے پر ڈانس کی ویڈیو بناتے نظر آ رہے ہیں۔ شمع سکندر نے اپنی تازہ ترین ویڈیو میں کچھ ایسا ہی کیا ہے۔ حال ہی میں شمع سکندر نے اپنے آفیشل انسٹاگرام ہینڈل پر ایک ویڈیو شیئر کیا ہے۔ اس ویڈیو میں شمع سکندر بارش میں ٹپ ٹپ برسا پانی کے گانے پر زبردست ڈانس کرتی نظر آ رہی ہیں۔ یہی نہیں شمع سکندر نے اس گانے میں روین ٹنڈن کی طرح پیلے رنگ کی ساڑھی پہن کر تباہی مچا دی ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shama Sikander (@shamasikander)





      یہ بھی پڑھیں:

      Tanushree Duttaنے پوسٹ کرکے کہا’میرے ساتھ کچھ ہواتواس کے ذمہ دار ہوں گے ناناپاٹیکر‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Farah Khanنے شیئر کی تصویر، کہا-’اپنے ہی سنگیت میں نشے میں ناچتی دلہن‘

      وائرل ہوا شمع سکندر کا یہ ویڈیو
      ٹپ ٹپ برسا پانی(Tip Tip Barsa Pani) گانے پر شمع سکندر(Shama Sikander) کے ڈانس کی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر کافی مقبول ہو رہی ہے۔ فینس نے شمع کے روینہ ٹنڈن کے انداز کو بہت پسند کیا ہے۔ جس کے تحت وہ شمع سکندر کی اس تازہ ترین ڈانس ویڈیو کو بہت پسند اور تبصرہ کر رہے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ شمع سکندر کی یہ ویڈیو خوب وائرل ہو رہی ہے۔ دراصل، شمع سکندر کی اس ویڈیو کی جتنی تعریف کی جائے کم ہے۔ کیونکہ شمع سکندر نے اس انداز سے انہیں 90 کی دہائی کی روینہ ٹنڈن(Raveena Tandon) کی یاد دلائی ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: