உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شمع سکندر نےPink Bikiniپہن کر سمندر میں لگائی آگ، تصویریں دیکھ فینس کے چھوٹے پسینے

    شمع سکندر کی بکنی کی فوٹوز ہورہی ہیں خوب وائرل۔

    شمع سکندر کی بکنی کی فوٹوز ہورہی ہیں خوب وائرل۔

    Shama Sikander Bold Bikini Photos: شمع سکندر اپنے امریکی بوائے فرینڈ جیمز ملیرن کے ساتھ 14 مارچ کو شادی کے بندھن میں بندھ گئیں۔ دونوں کی شادی 2020 میں ترکی میں ہونی تھی۔ لیکن کورونا وائرس کی وبا کی وجہ سے انہیں اپنی شادی ملتوی کرنی پڑی تھی۔

    • Share this:
      Shama Sikander Bold Bikini Photos:ٹی وی شو 'یہ میری زندگی ہے' سے شہرت پانے والی شمع سکندر نہ صرف اپنی اداکاری بلکہ اپنی بولڈنس کی وجہ سے بھی سرخیوں میں رہتی ہیں۔ شمع نے اپنے کیریئر میں کئی ہٹ شوز اور میوزک ویڈیوز میں کام کیا ہے۔ ان دنوں شمع اپنی شادی شدہ زندگی سے لطف اندوز ہو رہی ہیں۔ شمع نے حال ہی میں شادی کی ہے۔ اداکارہ نے بوائے فرینڈ جیمز ملیرن کے ساتھ 14 مارچ کو شادی کی۔ شمع کی شادی کی کئی تصاویر اور ویڈیوز سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہو چکی ہیں۔ لیکن اس دوران شمع کی ایک سوپر بولڈ تصویر انٹرنیٹ پر جنگل کی آگ کی طرح پھیل رہی ہے۔ اس تصویر میں اداکارہ کا بکنی اوتار مداحوں کو اپنا دیوانہ بنا رہا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shama Sikander (@shamasikander)





      شمع سکندر نے اپنے انسٹاگرام ہینڈل پر اپنی ایک ہاٹ بکنی تصویر شیئر کی ہے۔ اس تصویر میں شمع گلابی رنگ کی ڈیزائنر بکنی پہنے سمندر کے پانی میں آگ لگاتی نظر آرہی ہیں۔ تصویر میں اداکارہ کا یہ اوتار دیکھ کر مداحوں کے پسینے چھوٹ رہے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی شمع اسٹائلش چشموں کے ساتھ پوز دے رہی ہیں۔ اس تصویر کو شیئر کرتے ہوئے شمع نے کیپشن میں 'پنک' لکھا ہے۔ شمع اس تصویر میں کافی ہاٹ لگ رہی ہیں۔ ہمیشہ کی طرح شائقین اس تصویر کو بہت پسند کر رہے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shama Sikander (@shamasikander)





      یہ بھی پڑھیں:
      Aashram 3:بابا نرالا کے ساتھ ایشا گپتا نے پار کی بولڈنیس کی ساری حدیں

      یہ بھی پڑھیں:
      Nora Fatehiکے بچپن کے کرش ہیں یہ پرکشش ایکٹر، کنگنا رناوت کے بارے میں کہی یہ بات

      قابل ذکر بات یہ ہے کہ شمع سکندر اپنے امریکی بوائے فرینڈ جیمز ملیرن کے ساتھ 14 مارچ کو شادی کے بندھن میں بندھ گئیں۔ دونوں کی شادی 2020 میں ترکی میں ہونی تھی۔ لیکن کورونا وائرس کی وبا کی وجہ سے انہیں اپنی شادی ملتوی کرنی پڑی تھی۔ ساتھ ہی دونوں کی شادی میں انڈسٹری کے دوستوں کے علاوہ بین الاقوامی دوستوں نے بھی شرکت کی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: