ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

سشانت سنگھ راجپوت کیس اداکارہ دپیکا پادوکون سے بھی ہوسکتی ہے پوچھ گچھ

سشانت سنگھ راجپوت معاملے میں نئی پیش رفت سے اب بالی ووڈ میں بھونچال آگیا ہے اب یہ معاملہ صرف سشانت سنگھ خودکشی تک ہی محدود نہیں رہا بلکہ اس کی جانچ اب ڈرگس فروشوں اور بالی ووڈ میں ڈرگس استعمال کرنے والی اداکارائیں اور اداکاروں تک پہنچ گیا ہے۔

  • Share this:
سشانت سنگھ راجپوت کیس اداکارہ دپیکا پادوکون سے بھی ہوسکتی ہے پوچھ گچھ
سشانت سنگھ راجپوت کیس اداکارہ دپیکا پادوکون سے بھی ہوسکتی ہے پوچھ گچھ

ممبئی: سشانت سنگھ راجپوت معاملے میں نئی پیش رفت سے اب بالی ووڈ میں بھونچال آگیا ہے. اب یہ معاملہ صرف سشانت سنگھ خودکشی تک ہی محدود نہیں رہا بلکہ اس کی جانچ اب ڈرگس فروشوں اور بالی ووڈ میں ڈرگس استعمال کرنے والی اداکارہ اور اداکاروں تک پہنچ گیا ہے۔ اس معاملے میں سی بی آئی، ای ڈی اور این سی بی جیسی ایجنسیاں تین مختلف زاویوں سے تفتیش کر رہی ہیں۔ سی بی آئی کے ذریعہ مزید تفتیش کا فیصلہ ابھی ایمس فورنسک ماہر ٹیم کی رپورٹ کی بنیاد پر کیا جائے گا۔ اس رپورٹ سے یہ پتہ چل سکے گا کہ سشانت سنگھ راجپوت نے خودکشی کی تھی یا اسے قتل کیا گیا تھا۔ ڈرگ چیٹ معاملے کی تحقیقات کر رہی این سی بی کو ریا چکرورتی اور جیا شاہ سے تفتیش میں کچھ اور نام ملے، جن میں بالی ووڈ کی اداکارہ دپیکا پادوکون  بھی شامل ہیں۔ دپیکا پادوکون کے منیجر کرشمہ کو پہلے ہی پوچھ گچھ کے لئے بلایا گیا ہے اور اب کہا جارہا ہے کہ دیپیکا پادوکون کو بھی پوچھ گچھ کے لئے طلب کیا جاسکتا ہے۔

این سی بی منشیات کے چیٹ کیس میں سشانت کی سابقہ ​​منیجر جیا شاہ کو گرفتار کرسکتی ہے۔ جیا کا نام منشیات کے متعدد چیٹس میں سامنے آیا۔ جیا کے فون پر متعدد دیگر چیٹس موصول ہوئیں جن میں یہ بات سامنے آئی ہے کہ وہ ریا چکرورتی کے علاوہ منشیات کی فراہمی کئی دیگر لوگوں کو بھی کرتی تھی۔ سشانت سنگھ راجپوت کی پوسٹ مارٹم رپورٹ کے بارے میں ایمس کی ٹیم اور سی بی آئی ٹیم کی میٹنگ ہونی تھی، جسے ملتوی کردیا گیا ہے۔ سشانت سنگھ راجپوت کے معاملے میں، منشیات کے زاویے سے تفتیش کے بعد ہی این سی بی کی تفتیش میں نئے نام سامنے آئے ہیں۔ ریا چکرورتی سمیت 6 افراد کی گرفتاری کے بعد اس معاملے میں کئی بڑی اداکارہ کے نام اور منشیات کے چیٹ سامنے آئے ہیں۔ این سی بی نے اب اس معاملے میں کووان کمپنی کے سی ای او دھروو کو پوچھ گچھ کے لئے سمن بھیجا ہے۔ دھرو سے منگل کو این سی بی کی ٹیم پوچھ گچھ کرے گی۔


سشانت سنگھ راجپوت کی مبینہ گرل فرینڈ ریا چکرورتی کی گرفتاری کے بعد کئی اہم انکشافات ہوئے ہیں۔ فائل فوٹو
سشانت سنگھ راجپوت کی مبینہ گرل فرینڈ ریا چکرورتی کی گرفتاری کے بعد کئی اہم انکشافات ہوئے ہیں۔ فائل فوٹو


تفتیش میں انکشاف ہوا تھا کہ سشانت سنگھ راجپوت کے اکاؤنٹ سے کوان کے کھاتے میں ایک بڑی رقم منتقل کی گئی تھی۔ اس کے بعد یہ رقم کو ان کے اکاؤنٹ سے ریا چکرورتی کے اکاؤنٹ میں منتقل کردیا گیا۔ این سی بی نے اس معاملہ میں اب اپنی ساری توجہ فلمی دنیا کی جانب مرکوزکر دی ہے۔ اب فلمی اداکارہ اس معاملہ میں رڈار پر آگئی ہیں۔  بتایا جارہا ہے کہ بالی ووڈ کے بڑے پروڈیوسر مدھو مانٹینا کا نام بھی منظر عام پر آگیا ہے۔ جیا شاہ سے پوچھ گچھ کے دوران مدھو کا نام  سامنے آیا۔ جیا کووان کمپنی میں کام کرتی ہیں۔ مدھو نے خود کووان کمپنی میں بھاری سرمایہ کاری کی ہے۔ بدھ کے روز مدھو منٹینا کو پوچھ گچھ کے لئے طلب کیا جاسکتا ہے۔ مدھو نے ‘سپر 30’، ‘اُڈتا پنجاب’، ‘کوئین’، ‘مسان’ جیسی کئی ہٹ فلمیں تیار کیں۔ دوسری جانب این سی بی کو ملنے والی نئی منشیات کی چیٹ میں نئے نام سامنے آسکتے ہیں۔ یہ خیال کیا جاتا ہے کہ “ڈرگس چیٹس میں دیپیکا پادوکون کا مطلب ہوسکتا ہے، جبکہ خیال کیا جاتا ہے کہ “کے” معنیٰ کرشمہ ہے جو خود کووان کمپنی کی ملازم ہے۔ دیپیکا پادوکون سے اس ہفتے تفتیش کی جاسکتی ہے، جبکہ بدھ کے روز کرشمہ سے بھی پوچھ گچھ کی جاسکتی ہے۔ یہ بھی کہا جارہا ہے کہ آنے والے دنوں میں سارہ علی خان اور شردھا کپور سے بھی پوچھ گچھ ہوسکتی ہے۔ این سی بی اس کی کارروائی سے ایک مرتبہ پھر بالی ووڈ میں الزام تراشیوں کا سلسلہ شروع ہو گیا ہے۔
Published by: Nisar Ahmad
First published: Sep 22, 2020 11:58 PM IST
corona virus btn
corona virus btn
Loading