உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shehnaaz Gill On Her Career:’میرا وقت چل رہا ہے‘،اپنے کرئیر پر شہناز گل نے ایسا کیوں کہا؟

    تصویر: شہناز گل: انسٹاگرام۔  (Image:Instagram/@shehnaazgill)

    تصویر: شہناز گل: انسٹاگرام۔ (Image:Instagram/@shehnaazgill)

    Shehnaaz Gill On Her Career: شہناز گل جلد ہی سلمان خان (Salman Khan) کی فلم’کبھی عید کبھی دیوالی‘(Kabhi Eid Kabhi Diwali)سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے جارہی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی وہ ریمپ واک اور برانڈ اینڈورسمنٹ بھی کررہی ہیں۔

    • Share this:
      Shehnaaz Gill On Her Career:پنجاب کی کترینہ کیف کے نام سے مشہور اداکارہ شہناز گل ان دنوں اپنی کامیابی کی سیڑھیاں چڑھنے میں مصروف ہیں۔ شہناز 'بگ باس 14' سے لائم لائٹ میں آئی تھیں۔ اس شو کی وجہ سے انہیں کافی پہچان ملی اور اب وہ فلموں میں اپنا کیرئیر بنانے میں مصروف ہیں۔ حال ہی میں، شہناز نے ٹائمز فیشن ویک میں ریمپ پر بھی واک کیا۔ اب اداکارہ نے اپنے کیریئر کے بارے میں بات کی ہے۔

      ابھی میرا ٹائم ہے-شہناز گل
      شہناز گل نے کہا کہ اب ’ان کا ٹائم‘ہے۔ اداکارہ نے کہا کہ زندگی میں ہر کسی کا وقت آتا ہے اور اس وقت میرا وقت ختم ہو رہا ہے۔ تاہم یہ سب کچھ مختصر وقت کے لیے ہے۔ اگر میں محنت کرتی ہوں، تو یہ تھوڑی زیادہ چل سکتا ہے، لیکن زندگی کے لئے نہیں اور میں یہ اچھی طرح جانتا ہوں. اس لیے میں مستقبل کے بارے میں سوچنے کی بجائے حال میں رہنا پسند کرتی ہوں۔ میں ان لمحات کو جیتی ہوں جو اب گزر رہے ہیں۔‘

      خود کو نوآموز مانتی ہیں شہناز گل
      اداکارہ شہناز گل نے یہ بھی بتایا کہ وہ سخت محنت کرنا چاہتی ہیں اور کامیابی سے لطف اندوز ہوتے ہوئے اپنے راستے سے ہٹنا نہیں چاہتیں۔ انہوں نے کہا کہ مجھے انڈسٹری میں آئے ہوئے 5 سال ہوچکے ہیں لیکن میں اب بھی اپنے آپ کو اس انڈسٹری میں نیا سمجھتی ہوں کیونکہ سیکھنے کو بہت کچھ ہے اور میں ہر وقت اپنے آپ کو یہ چیزیں یاد دلاتی رہتی ہوں۔ اگر میں ایسا نہیں کروں گی تو میں لاپرواہ ہو جاؤں گی اور محنت نہیں کر سکوں گی۔ اس کے پاس بہت زیادہ ٹیلنٹ ہے جسے لوگوں نے آج تک نہیں دیکھا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Film Based On History:کے آصف کی کرشمہ تھی’مغل اعظم‘،بدل دی تھی ہندوستانی سینما کی تاریخ

      یہ بھی پڑھیں:
      Mallika Sherawat:بڑے پردے پر واپسی کررہی ہیں ملیکا شیراوت،22جولائی کو ریلیز ہوگی یہ فلم

      بالی ووڈ میں کرنے والی ہیں ڈیبیو
      شہناز گل جلد ہی سلمان خان (Salman Khan) کی فلم’کبھی عید کبھی دیوالی‘(Kabhi Eid Kabhi Diwali)سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کرنے جارہی ہیں۔ اس کے ساتھ ہی وہ ریمپ واک اور برانڈ اینڈورسمنٹ بھی کررہی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: