உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shoaib Akhtar Biopic: جلد آرہی ہے شعیب اختر کی راولپنڈی ایکسپریس، پاکستانی کھلاڑی ہر پہلی ہوگی غیر ملکی فلم

    Shoaib Akhtar’s biopic Rawalpindi Express: ابھی تک، بایوپک میں سابق کرکٹر کا کردار کون ادا کر رہا ہے؟ اس بارے میں کوئی معلومات سامنے نہیں آئی ہیں۔ تاہم شعیب نے بہت پہلے اپنی خواہش کا اظہار کیا تھا کہ اگر ان پر کبھی کوئی بایوپک بنتی ہے تو سلمان خان ان کا کردار ادا کریں۔

    • Share this:
      Shoaib Akhtar’s biopic Rawalpindi Express: آج ناظرین فلموں میں حقیقی زندگی کی جھلک دیکھنا چاہتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ بالی ووڈ میں کئی بڑی شخصیات کی زندگیوں پر مبنی فلمیں بن چکی ہیں۔ ان میں 'دنگل'، 'میری کوم'، 'بھاگ ملکھا بھاگ'، 'ایم ایس دھونی' جیسی فلمیں شامل ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ پہلی بار پاکستانی کھلاڑی کی زندگی پر فلم بننے جا رہی ہے۔
      دراصل پاکستان کے سابق فاسٹ بولر شعیب اختر نے خود اس بات کی تصدیق کی ہے اور اپنے آفیشل سوشل میڈیا ہینڈلز پر ایک موشن پوسٹر شیئر کرکے اپنی بایوپک کا اعلان کیا ہے۔ 46 سالہ شعیب اختر کی بائیوپک کا نام 'راولپنڈی ایکسپریس' ہے۔ فلم کا پوسٹر شیئر کرتے ہوئے انہوں نے لکھا، 'اس خوبصورت سفر کی شروعات۔ اپنی کہانی، اپنی زندگی، اپنی بایوپک کے آغاز کا اعلان کرتا ہوں۔ راولپنڈی ایکسپریس - رننگ اگینسٹ دا آڈس ۔ اگر آپ سوچ رہے ہیں کہ آپ بہت کچھ جان چکے ہیں تو آپ غلط ہیں۔ آپ ایسی سواری پر ہوں گے جو آپ نے پہلے کبھی نہیں کی ہوگی۔ کیو فلم پروڈکشن کا بین الاقوامی پروجیکٹ۔ پاکستانی کھلاڑی پر پہلی غیر ملکی فلم۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shoaib Akhtar (@imshoaibakhtar)





      شعیب اختر راولپنڈی میں پیدا ہوئے اور بلے بازوں کے ذہنوں میں اپنی تیز رفتاری سے خوف پیدا کرنے کی وجہ سے ان کا نام 'راولپنڈی ایکسپریس' رکھا گیا۔ ابھی تک، بایوپک میں سابق کرکٹر کا کردار کون ادا کر رہا ہے؟ اس بارے میں کوئی معلومات سامنے نہیں آئی ہیں۔ تاہم شعیب نے بہت پہلے اپنی خواہش کا اظہار کیا تھا کہ اگر ان پر کبھی کوئی بایوپک بنتی ہے تو سلمان خان ان کا کردار ادا کریں۔

      Divyanka Tripathi سے یوزرس نے پوچھے پرائیویٹ سوال تو اداکارہ کا پھوٹا غصہ

      Tara Sutaria نے انڈسٹری میں ہونے والے مت بھید پر دیا ردعمل، کہا۔معنی رکھتاہے کس کے ساتھ۔۔

      بتادیں کہ شعیب پہلے ایسے تیز گیند باز تھے جنہوں نے 100 میل سے زیادہ کی رفتار سے گیند پھینکی۔ انہوں نے یہ کارنامہ 2002 میں نیوزی لینڈ کے خلاف کیا تھا۔ اس فلم کی بات کریں تو یہ فلم 16 نومبر 2023 کو سینما گھروں میں دستک دے گی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: