உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sholay Qisse:جب اس اداکارہ کواپنی بانہوں میں لینے کے لئے دھرمیندر نے سیٹ پر کیا تھا یہ کام، اسپاٹ بوائے کو دئیے تھے پیسے

    ہیما مالینی اور دھرمیندر۔

    ہیما مالینی اور دھرمیندر۔

    Dharmendra Sholay Qisse: رپورٹس پر یقین کیا جائے تو ہیما مالنی بار بار ری ٹیک کی وجہ سے کافی ناراض ہوگئیں۔ تاہم، جب انہیں بعد میں معلوم ہوا کہ یہ کام دھرمیندر نے کیا ہے، تو وہ اس پلان سے خوش ہوئیں۔ ساتھ ہی بعد میں انہوں نے دھرمیندر کی محبت کو بھی قبول کرلیا۔

    • Share this:
      Dharmendra Sholay Qisse: دھرمیندر بالی ووڈ کے لیجنڈ اداکار مانے جاتے ہیں۔ انہوں نے اپنے فلمی کیرئیر میں ایک سے بڑھ کر کئی سوپرہٹ اور یادگار فلمیں دی ہیں۔ اداکار بھلے ہی اب فلموں میں سرگرم نہ ہوں لیکن وہ سوشل میڈیا کے ذریعے اپنے مداحوں کے درمیان ایکٹیو رہتے ہیں۔ فلموں کے ساتھ ساتھ دھرمیندر کے کئی قصے بھی مشہور ہیں۔ ایسا ہی ایک واقعہ فلم شعلے کے سیٹ سے متعلق ہے، جب دھرمیندر، ایک اداکارہ کی محبت میں، غلطی کرنے کے لیے اسپاٹ بوائے کو پیسے دئیے تھے۔

      اس اداکارہ پر دل ہار بیٹھے تھے دھرمیندر
      دراصل 'شعلے' سال 1975 میں آئی تھی۔ اسی وقت جب فلم کی شوٹنگ ہو رہی تھی، دھرمیندر فلم کی اداکارہ 'ہیما مالنی' پر اپنا دل ہارے ہوئے تھے۔ اداکار اکثر سیٹ پر ان کے ساتھ چھیڑ چھاڑ کرتے رہتے تھے، لیکن دھرمیندر پہلے سے شادی شدہ اور دو بچوں کے باپ تھے، اس لیے اداکارہ انہیں ہر بار نظر انداز کرتی تھیں، لیکن دھرمیندر ان کے دیوانے تھے۔ کہا جاتا ہے کہ اس دوران ایک بار دھرمیندر نے انہیں اپنے دل کی بات کھل کر بتائی تھی، حالانکہ ہیما مالنی نے ان کی تجویز کو ٹھکرا دیا تھا۔

      دھرمیندر نے دئیے تھے اسپاٹ بوائے کو پیسے
      اسی دوران فلم کا سین شوٹ ہونا تھا جہاں ہیما مالنی دھرمیندر سے ریوالور چلانا سیکھتی ہیں، اور اداکار انہیں اپنی بانہوں میں لیے ہوتے ہیں۔ جب دھرمیندر کو اس سین کا علم ہوا تو انہوں نے اسپاٹ بوائے کے ساتھ مل کر ایک منصوبہ بنایا کہ شوٹنگ کے دوران وہ بار بار غلطیاں کریں گے، اس طرح اس سین کی شوٹنگ کئی ری ٹیک میں مکمل ہوئی اور اس طرح انہیں اپنی ڈریم گرل کو اپنی بانہوں میں پکڑنے کا موقع بار بار ملا۔

      اسپاٹ بوائے نے بھی ٹھیک منصوبہ بندی کے مطابق ویسا ہی کیا، اور اس سین کو کئی بار دوبارہ لینے کے بعد فلمایا گیا۔ کہا جاتا ہے کہ دھرمیندر نے اس وقت اس کام کے لیے اسپاٹ بوائے کو 2000 روپے دیے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Raveena Tandon:میک اپ کرواتی ہوئی روینہ ٹنڈن کو دیکھ کر ڈر جائیں گے آپ

      یہ بھی پڑھیں:

      آخرکارNia Sharmaکومل ہی گیا کام، اس رئیلٹی شو کے سیٹ پر مچائیں گی ڈانس کا ہنگامہ

      سال 1980 میں دونوں نے کی شادی
      رپورٹس پر یقین کیا جائے تو ہیما مالنی بار بار ری ٹیک کی وجہ سے کافی ناراض ہوگئیں۔ تاہم، جب انہیں بعد میں معلوم ہوا کہ یہ کام دھرمیندر نے کیا ہے، تو وہ اس پلان سے خوش ہوئیں۔ ساتھ ہی بعد میں انہوں نے دھرمیندر کی محبت کو بھی قبول کرلیا۔ قابل ذکر ہے کہ دونوں نے سال 1980 میں شادی کرلی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: