உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    دانتوں میں اُنگلی دباتے ہوئے پوز دیتی نظر آرہی یہ بچی ہے ٹی وی کی TOPایکٹریس

    دانتوں میں انگلی دبائے پوز دے رہی یہ بچی ہے آج ٹی وی کی مشہور اداکارہ۔

    دانتوں میں انگلی دبائے پوز دے رہی یہ بچی ہے آج ٹی وی کی مشہور اداکارہ۔

    بالی ووڈ اور ٹی وی کے کئی ستاروں کے بچپن کی تصاویر سوشل میڈیا پر آگ کی طرح وائرل ہو رہی ہیں۔ ہر روز ایک نئے چہرے کے ساتھ ایک نئے ستارے کی بچپن کی تصویر دیکھنے کو ملتی ہے۔ ایسی ہی ایک تصویر آج پھر وائرل ہوئی ہے۔ جس میں ٹی وی کی چوٹی کی اداکارہ کا چہرہ بھی شامل ہے۔

    • Share this:
      ممبئی: ان دنوں بالی ووڈ اور ٹی وی اداکاروں کی بچپن کی تصاویر وائرل ہونے کا رجحان بہت بڑھ گیا ہے۔ بالی ووڈ اور ٹی وی کے کئی ستاروں کے بچپن کی تصاویر سوشل میڈیا پر آگ کی طرح وائرل ہو رہی ہیں۔ ہر روز ایک نئے چہرے کے ساتھ ایک نئے ستارے کی بچپن کی تصویر دیکھنے کو ملتی ہے۔ ایسی ہی ایک تصویر آج پھر وائرل ہوئی ہے۔ جس میں ٹی وی کی چوٹی کی اداکارہ کا چہرہ بھی شامل ہے۔ ٹھیک ہے، ہم آپ کو بتا سکتے ہیں کہ یہ کون ہے۔ لیکن ہم نے سوچا کیوں نہ آپ کے ساتھ کوئی گیم کھیلی جائے۔ جس میں آپ کو اس اداکارہ کے بچپن کی تصویر کو پہچان کر نام بتانا ہوگا۔

      اگر آپ بغیر دیکھے پہچان گئے ہیں تو بہت اچھی بات ہے اور اگر نہیں تو ہم آپ کو ایک اشارہ دیں گے، جسے سننے کے بعد آپ کو ان کا نام فوراً معلوم ہو جائے گا۔ تصویر میں نظر آنے والی یہ حسینہ حال ہی میں شادی شدہ ہے، ٹی وی پر اسے پریتو کے نام سے جانا جاتا ہے۔ ہم جانتے ہیں کہ اس اشارے کے بعد آپ نے اس اداکارہ کا نام پہچان لیا ہوگا۔ لیکن جن لوگوں نے ابھی تک انہیں نہیں پہچانا ہے، ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ یہ تصویر میں نظر آرہی بچی کوئی اور نہیں بلکہ ٹی وی کی سب سے پسندیدہ اداکارہ ہیں، جن کی معصومیت پر اکثر لوگ پھسلتے نظر آتے ہیں کوئی اور نہیں بلکہ شردھا آریہ ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shraddha Arya (@sarya12)





      یہ بھی پڑھیں:
      والدین راجاچودھری اورشویتاتیواری کے طلاق پر ایسا تھا 12 سال کی بیٹی Palak Tiwari کا ردعمل

      جی ہاں یہ معصوم چہرہ جو دانتوں میں انگلیاں چبا کر ہنسنے کے ساتھ ساتھ سرخ چوڑیاں پہن کر اپنی معصومیت کی جھلک بھی دکھا رہا ہے یہ آپ کی پریتو کے علاوہ کوئی نہیں ہے۔ شردھا آریہ کی یہ تصویر سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تو ہم نے سوچا کہ کیوں نہ آپ کے ساتھ کوئی تفریحی کھیل کھیلا جائے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      سلمان کی ایکٹریس زرین خان نے بتائی Bollywood میں کام نہ ملنے کی اصلی وجہ

      شردھا سوشل میڈیا پر کافی متحرک رہتی ہیں اور اپنے مداحوں سے جڑے رہنے کی پوری کوشش کرتی ہے۔ کام میں مصروف ہونے کے بعد بھی وہ اکثر اپنی خوشی کی تصویریں شیئر کرکے مداحوں سے جڑی رہتی ہیں۔ شادی کے بندھن میں بندھنے کے بعد شردھا آریہ دن بہ دن مزید گلیم ہوتی نظر آرہی ہیں۔ ان کے خوبصورت چہرے کا نور روز بروز بڑھتا جا رہا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: