உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shweta Tiwariنے انسٹاگرام پر اب تک کی سب سے ’بولڈ‘ تصویر کی شیئر’ہاٹنیس‘کی پار کردی حد

    شویتا تیواری نے شیئر کی بولڈ فوٹوز۔

    شویتا تیواری نے شیئر کی بولڈ فوٹوز۔

    Shweta Tiwari Bold Photos: شویتا تیواری پلک تیواری کی والدہ ہیں۔پلک تیواری حال ہی میں 'منگتا ہے کیا' کے گانے میں نظر آئیں ہیں۔پلک تیواری فلم اداکارہ بننا چاہتی ہیں۔وہ کئی فلموں میں نظر آنے والی ہیں۔جبکہ شویتا تیواری بھی کئی ٹی وی شوز میں جلوہ گر ہو چکی ہیں۔ وہ بگ باس کی فاتح بھی رہ چکی ہیں۔

    • Share this:
      Shweta Tiwari Bold Photos:شویتا تیواری نے اپنے حالیہ بولڈ فوٹو شوٹ کی تصاویر انسٹاگرام پر شیئر کی ہیں۔اس میں وہ بلیک اینڈ وائٹ زیبرا پرنٹڈ ڈیپ نیک ڈریس میں پوز دیتے ہوئے دیکھی جا سکتی ہیں۔اس کے علاوہ انہوں نے جیولری بھی پہن رکھی ہے۔تصاویر میں شویتا تیواری نے میک اپ کیا ہے۔ ان کے بال ڈھیلے ہیں۔ انہوں نے لپ اسٹک لگا رکھی ہے۔ انہوں نے اپنے گلے اور ہاتھوں میں جیولری پہن رکھی ہیں۔

      شویتا تصویروں میں لگ رہی ہیں کافی خوبصورت
      تصویروں میں شویتا تیواری بہت خوبصورت نظر آرہی ہیں۔ تصویریں شیئر کرتے ہوئے انہوں نے بہت سے لوگوں کو ٹیگ بھی کیا ہے۔حالانکہ انہوں نے کوئی کمنٹ نہیں کیا۔پہلی تصویر میں شویتا تیواری کرسی پر بیٹھی مسکراتی ہوئی نظر آرہی ہیں۔اگلی تصویر میں وہ کھڑی ہیں اور پوز دیتے ہوئے اس تصویر میں وہ نیچے دیکھ رہی ہیں اور اس میں ان کا ٹونڈ فگر بھی نظر آ رہا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Shehnaz Gill On Salman Khan:’میرے منہ سے سلمان خان کبھی نہیں نکلے گا‘-شہناز گل کا بڑا بیان



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shweta Tiwari (@shweta.tiwari)





      شویتا تیواری کا نظر آرہا ٹونڈ فیگر
      شویتا تیواری نے کل 3 تصویریں شیئر کی ہیں۔شویتا تیواری کی ان تصویروں کو قریب قریب دو لاکھ سے زیادہ لائکس مل چکے ہیں جبکہ کئی لوگوں نے اس پر ہارٹ اینڈ فائر ایموجی بھی شیئر کیے ہیں۔راہل ویدیا نے لکھا ہے، 'سدا جوان لڑکی'، جب کہ سارہ خان نے ایموجی شیئر کیا ہے۔ بہت سے لوگ تصویر کو پسند کر رہے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shweta Tiwari (@shweta.tiwari)





      یہ بھی پڑھیں:
      Taimur Ali khan:تیمور کا کیوٹ ری ایکشن آیا سامنے، پیپرازی پر بھڑکتے ہوئے کہا-’بندکرودادا‘

      شویتا تیواری پلک تیواری کی ماں ہے

      خیال رہے کہ شویتا تیواری پلک تیواری کی والدہ ہیں۔پلک تیواری حال ہی میں 'منگتا ہے کیا' کے گانے میں نظر آئیں ہیں۔پلک تیواری فلم اداکارہ بننا چاہتی ہیں۔وہ کئی فلموں میں نظر آنے والی ہیں۔جبکہ شویتا تیواری بھی کئی ٹی وی شوز میں جلوہ گر ہو چکی ہیں۔ وہ بگ باس کی فاتح بھی رہ چکی ہیں۔شویتا تیواری کی بڑی فین فالوونگ ہے۔

      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: