உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پتلی ہونے کا مذاق اڑانے والے ٹرولرس کو Palak Tiwari نے دیا منہ توڑجواب، کہی یہ بڑی بات

    دبلی پتلی کہنے والے ٹرولرس کو پلک تیواری نے دیا منہ توڑ جواب۔

    دبلی پتلی کہنے والے ٹرولرس کو پلک تیواری نے دیا منہ توڑ جواب۔

    Palak Tiwari پلک کا کہنا تھا کہ پوری بات یہ ہے کہ اگر آپ کا دوست ایسا لگتا ہے، تو ہم اسکرین پر آپ کی نمائندگی کرتے ہیں۔ پلک نے سوشل میڈیا صارفین کے دوغلے پن کے بارے میں کہا، 'ایسے لوگوں کو خاموش رہنا چاہیے، کیونکہ ان کی رائے سے ان پر کوئی فرق نہیں پڑتا، وہ خود سے خوش نہیں ہوتے۔

    • Share this:
      Palak Tiwari:پلک تیواری فلموں میں اپنے ڈیبیو سے پہلے ہی مسلسل بحث میں رہتی ہیں۔ 21 سال کی عمر میں شویتا تیواری کی پیاری بیٹی پلک سوشل میڈیا سنسنی بن گئی ہے۔ ہارڈی سندھو کے گانے 'بجلی' کے میوزک ویڈیو میں اپنا ڈیبیو کرنے والی پلک تیواری اکثر پاپرازیوں کے ہاتھوں کیمرے میں قید ہوجاتی ہیں۔ پلک سوشل میڈیا پر کافی ایکٹو رہتی ہیں۔ پلک تیواری اکثر اپنے بولڈ اور ہاٹ انداز سے مداحوں کا دل جیت لیتی ہیں لیکن اسی سوشل میڈیا پر کچھ لوگ ایسے بھی ہیں جنہوں نے پلک کے دبلے پن کا مذاق اڑاتے ہوئے انہیں ٹرول کیا۔ لیکن اب پلک تیواری نے اس پر خاموشی توڑتے ہوئے ٹرولز کو کرارا جواب دیا ہے۔

      کہا-لوگ کبھی خوش نہیں ہوں گے
      سوشل میڈیا سینسیشن پلک تیواری نے صارفین کی جانب سے انہیں پتلی کہنے اور انہیں ٹرول کرنے پر اپنے ردعمل کا اظہار کیا ہے۔ پلک تیواری نے کہا، 'میں ان تمام چیزوں کی اتنی پرواہ نہیں کرتی، جتنی لوگ سوچتے ہیں کہ میرے پاس ہونا چاہیے۔ کیونکہ میں نے جان لیا ہے کہ یہ لوگ کبھی خوش نہیں ہوں گے۔ انہوں نے اپنا ذہن بنا لیا ہے۔ ان کا کہنا ہے کہ یہ اسٹار بہت زیادہ ڈریس اپ ہے، کیا کر رہا ہے، کیا کہا جا رہا ہے؟ وہ سوچتے ہیں. چلو میں سیمپل طرح سے باہر جاتی ہوں ، تب بھی وہ کہتے ہیں کہ وہ ایسی لگ رہی ہے، اسے کون کام دے گا؟ ایسے تو میری دوست بھی لگتی ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Palak Tiwari (@palaktiwarii)





      لوگوں میں ہے دوغلاپن: پلک
      پلک تیواری کا مزید کہنا تھا کہ 'اگر آپ دوست کی طرح نظر آتے ہیں تو اس میں برائی کیا ہے اگر کبھی کبھی ہم آپ کی طرح نظر آتے ہیں تو ہمارے ساتھ کیا کچھ خرابی ہے؟ ایک آنکھ بڑی اور دوسری چھوٹی ہو تو۔ کسی میں عیب کیوں نکالتے ہو، اگر تم خود پرفیکٹ نہیں ہو۔

      پلک کا کہنا تھا کہ پوری بات یہ ہے کہ اگر آپ کا دوست ایسا لگتا ہے، تو ہم اسکرین پر آپ کی نمائندگی کرتے ہیں۔ پلک نے سوشل میڈیا صارفین کے دوغلے پن کے بارے میں کہا، 'ایسے لوگوں کو خاموش رہنا چاہیے، کیونکہ ان کی رائے سے ان پر کوئی فرق نہیں پڑتا، وہ خود سے خوش نہیں ہوتے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: