உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Palak Tiwari: شویتا تیواری کی بیٹی پلک تیواری نے پہنی اتنی چھوٹی اسپیگیٹی ٹاپ، کیمرے کے سامنے بار بار سنبھالتی آئی نظر

    پلک تیواری۔

    پلک تیواری۔

    Palak Tiwari Bold Photos & Video: پلک پاپرازیوں کی بھی پسندیدہ رہی ہیں۔ پلک جہاں بھی جاتی ہے پاپرازی اسے کیمرے میں قید کر لیتے ہیں۔ حال ہی میں ان کا میوزک ویڈیو 'بجلی' کافی چرچا میں تھا۔

    • Share this:
      Palak Tiwari Bold Photos & Video: ٹی وی اداکارہ شویتا تیواری کی طرح ان کی بیٹی پلک تیواری بھی ان دنوں مسلسل سرخیوں میں ہیں۔ اپنی ماں کی طرح پلک بھی انڈسٹری میں اپنا خاص مقام بنانے کی کوشش کر رہی ہیں۔ پلک سوشل ایکٹنگ کے ساتھ سوشل میڈیا پر بھی کافی ایکٹو رہتی ہیں۔ وہ اکثر اپنی ہاٹ اور بولڈ تصاویر اور ویڈیوز شیئر کرتی رہتی ہیں۔ یہی نہیں پلک پاپرازیوں کی بھی پسندیدہ رہی ہیں۔ پلک جہاں بھی جاتی ہے پاپرازی اسے کیمرے میں قید کر لیتے ہیں۔ حال ہی میں ان کا میوزک ویڈیو 'بجلی' کافی چرچا میں تھا۔ اس دوران ایک بار پھر پلک کا ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہا ہے۔ اس ویڈیو میں پلک کا بولڈ روپ دیکھ کر مداحوں کے ہوش ایک بار پھر اڑ گئے۔ ویڈیو یہاں دیکھیں...

      پلک تیواری کا ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہو رہا ہے۔ اس ویڈیو میں پلک کافی ہاٹ انداز میں نظر آ رہی ہیں۔ اس دوران ان کا ڈریسنگ سینس سب کی توجہ اپنی جانب مبذول کر رہا ہے۔ ویڈیو میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ پلک نے اورینج کلر کے اسپگیٹی ٹاپ کے ساتھ ڈینم جینز پہنی ہوئی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      سوناکشی سنہا کے فین نے خود کی جان لینے کی دی دھمکی، پاگل پن دیکھ کر اُڑے Actress کے ہوش

      اس کے ساتھ ہی، انہوں نے اپنے اوپر سے میچنگ نارنجی رنگ کے جوتے پہن رکھے ہیں، جس سے وہ مزید ہاٹ نظر آرہی ہے۔ اس دوران پلک نے اپنے ہاتھ میں کالا چشمہ اور سفید رنگ کا بیگ اٹھایا ہوا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ان کے کھلے بال پورے روپ کو مزید خوبصورت بنا رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ساڑی پہنے،سندور لگائے کرن کاہاتھ تھامے نظرآئی تیجسوی،فینس نے کہا-بہت خوبصورت ہے مسزکندرا

      اس دوران پلک پاپرازی کو دیکھ کر مسکراتی نظر آئیں۔ اس کے ساتھ ہی آپ دیکھ سکتے ہیں کہ پلک اس اسپگیٹی ٹاپ میں آرام دہ نہیں لگ رہی ہے۔ بار بار پلک اپنا ٹاپ ٹھیک کرتی نظر آتی ہیں۔ یہ ویڈیو اب تک کئی بار دیکھی جا چکی ہے۔ اس کے ساتھ ہی مداح اس پر مسلسل تبصرے کرکے اپنی رائے دے رہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: