உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    شویتا تیواری نے 41 سال کی عمر میں اپنی قاتل اداؤں سے دی بیٹی پلک کو مات!یوزرس نے بتایا بے بی ڈول

    شویتا تیواری نے اپنی بیٹی کو نئے لُک میں دے دی مات!

    شویتا تیواری نے اپنی بیٹی کو نئے لُک میں دے دی مات!

    اس تصویر پر تبصرہ کرتے ہوئے ایک صارف نے لکھا، 'کوئن لگ رہی ہو'۔ تو دوسرے نے لکھا، 'بیبی ڈول۔' اس طرح کسی نے انہیں گورجز کہا ہے تو کوئی انہیں ہاٹ کہہ رہا ہے۔

    • Share this:
      Shweta Tiwari Latest Video : 'کسوٹی زندگی کی' فیم شویتا تیواری آج کسی شناخت میں دلچسپی نہیں رکھتی ہیں۔ شویتا نے انڈسٹری میں اپنے طور پر ایک خاص پہچان بنائی ہے۔ شویتا کو 'کسوٹی زندگی کی' میں پریرنا کے کردار سے کافی شہرت ملی۔ شویتا نے اب تک بھوجپوری فلموں اور بالی ووڈ کے ساتھ کئی ٹی وی شوز میں آئٹم نمبر کیے ہیں۔ اس کے ساتھ ہی شویتا تیواری نے 'بگ باس' کی ٹرافی بھی جیتی ہے۔ اداکاری کے ساتھ ساتھ شویتا سوشل میڈیا پر بھی کافی ایکٹیو رہتی ہیں۔ وہ اپنی ہاٹ اور بولڈ تصویروں کے ذریعے مداحوں کو اپنا دیوانہ بناتی رہتی ہیں۔ اس دوران شویتا کی تازہ ترین ویڈیو انٹرنیٹ پر وائرل ہو گئی ہے۔ شویتا تیواری کی ویڈیو یہاں دیکھیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      گوندا کے ساتھ عشق لڑانے والی یہ Actress پوری طرح بدل چکی ہیں، پہچاننا مشکل



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shweta Tiwari (@shweta.tiwari)





      اداکارہ شویتا تیواری نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر اپنی تازہ ترین ویڈیو پوسٹ کی ہے۔ اس ویڈیو میں شویتا ہمیشہ کی طرح اپنے انداز سے مداحوں کا دل چراتی نظر آ رہی ہیں۔ اس ویڈیو میں شویتا بہت خوبصورت لگ رہی ہیں۔ ویڈیو دیکھ کر کوئی نہیں کہہ سکتا کہ ان کی ایک جوان بیٹی بھی ہو سکتی ہے۔ شویتا کی عمر دن بدن کم ہوتی جا رہی ہے۔ ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ وہ بلیک پرنٹڈ ڈریس میں نظر آ رہی ہیں۔ اس دوران وہ اپنے بال سنوارتی نظر آ رہی ہیں۔ ساتھ ہی شویتا کے کانوں میں خوبصورت بالیاں ان کے لُک میں مزید اضافہ کر رہی ہیں۔ اس دوران ان کی قاتلانہ حرکتیں سب کی توجہ مبذول کر رہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کچا بادام گانے کی Tune پر پاکستانی یوٹیوبر نے گایا رمضان کا گانا، ہوئے ٹرول

      شویتا تیواری کی اس ویڈیو کو مداحوں نے کافی پسند کیا ہے۔ اس پر تبصرہ کرتے ہوئے وہ ان کے لُک کی تعریف کرتے نظر آ رہے ہیں۔ اب تک اس ویڈیو کو کئی بار دیکھا جا چکا ہے۔ اس تصویر پر تبصرہ کرتے ہوئے ایک صارف نے لکھا، 'کوئن لگ رہی ہو'۔ تو دوسرے نے لکھا، 'بیبی ڈول۔' اس طرح کسی نے انہیں گورجز کہا ہے تو کوئی انہیں ہاٹ کہہ رہا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: