உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Smita Patil:جب سمتا پاٹل نے کی تھی لیٹ کر میک اپ کروانے کی ضد، موت کے بعد پوری ہوئی تھی خواہش

    اپنے زمانے کی مشہور ہیروئین سمیتا پاٹل کی یہ خواہش مرنے کے بعد ہوئی پوری۔

    اپنے زمانے کی مشہور ہیروئین سمیتا پاٹل کی یہ خواہش مرنے کے بعد ہوئی پوری۔

    Smita Patil Life Facts: شوٹنگ شروع ہونے سے ایک دن پہلے وہ راج کمار سے ان کے میک اپ روم میں ملنے گئی، جیسے ہی وہ دروازہ کھول کر اندر گئی تو دیکھا کہ راج کمار لیٹے ہوئے ہیں اور میک اپ کر رہے ہیں۔

    • Share this:
      Smita Patil Life Facts: ’گلیوں کا بادشاہ‘ یہ بالی ووڈ فلم سمیتا پاٹل (Smita Patil) کی آخری فلم تھی۔ اس فلم میں راج کمار ان کے ہیرو تھے۔ شوٹنگ شروع ہونے سے ایک دن پہلے وہ راج کمار سے ان کے میک اپ روم میں ملنے گئی، جیسے ہی وہ دروازہ کھول کر اندر گئی تو دیکھا کہ راج کمار لیٹے ہوئے ہیں اور میک اپ کر رہے ہیں۔ سمیتا حیران تھی کیونکہ انہوں نے اپنی پوری زندگی میں کبھی کسی کو لیٹتے اور میک اپ کرتے نہیں دیکھا۔ وہ فوراً اپنے کمرے میں گئی اور میک اپ آرٹسٹ دیپک ساونت سے لیٹ کر اپنا میک اپ کروانے کے لئے ضد کی۔

      ظاہر ہے کہ جو حال کچھ دیر پہلے سمیتا کا تھا وہ اب میک اپ آرٹسٹ کا تھا۔ دیپک نے انہیں سمجھایا کہ لیٹ کر میک اپ کروانا آسان نہیں ہے۔

      سمیتا نے فوراً جواب دیا – لیکن راج کمار اندر لیٹ کر میک اپ کروا رہے ہیں۔ دیپک نے پھر سمجھایا اور کہا- راجکمار کی بات الگ ہے، وہ جو چاہے کرتے ہیں، وہ ضدی ہے اور ان کی نقل کرنا ٹھیک نہیں ہے۔ تم یہ ضد چھوڑئیے اور بیٹھ کر میک اپ کروائیے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ’تم تو ٹھہرے پردیسی‘گانا گاکر راتوں رات ہٹ ہوئے تھےAltaf Raja، جانیے آج کل کہاں ہیں؟

      یہ بھی پڑھیں:
      Razia Sultan: کمال امروہی کا ڈریم پروجیکٹ تھی’رضیہ سلطان‘،کروڑوں کا تھا بجٹ لیکن ۔۔۔

      ہندی سینما کی ٹاپ اداکارہ سمیتا پاٹل تب مان چکی تھی۔ لیکن اتفاق دیکھیں، سمیتا ٹھیک ایک سال بعد اپنے پہلے بیٹے کو جنم دینے کے بعد 13 دسمبر کو انتقال کر گئیں۔ لیٹے لیٹے میک اپ کروانے کی حسرت اب پوری ہو رہی تھی۔ یہ اتفاق ہے کہ آرٹسٹ دیپک ساونت سمیتا کا میک اپ کرنے پہنچے تھے، جن سے سمیتا نے لیٹ کر میک اپ کروانے کی ضد کی تھی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: