உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sonali Bendre Cancer Hospital:جہاں ہوا تھا کینسر کا علاج،4سال بعد اسی اسپتال پہنچی سونالی بیندرے

    کینسر جیسے موذی مرض سے لڑائی کا سونالی بیندرے نے بیان کیا اپنا تجربہ۔

    کینسر جیسے موذی مرض سے لڑائی کا سونالی بیندرے نے بیان کیا اپنا تجربہ۔

    Sonali Bendre Cancer Hospital: سونالی بیندرے حال ہی میں 'ڈی آئی ڈی لٹل ماسٹر' میں جج کے طور پر نظر آئی تھیں۔ دوسری طرف، سونالی نے اپنی او ٹی ٹی پہلی ویب سیریز 'دی بروکن نیوز' کے ساتھ کی، جو 2018 کی مشہور برطانوی سیریز پریس کی ہندی موافقت ہے۔

    • Share this:
      Sonali Bendre Cancer Hospital:بالی ووڈ اداکارہ سونالی بیندرے ان ستاروں میں سے ایک ہیں جو کینسر جیسی موذی اور مہلک بیماری کو شکست دے کر واپس لوٹی ہیں۔ سونالی کو سال 2018 میں میٹاسٹیٹک کینسر کی تشخیص ہوئی تھی جس کے بعد اداکارہ کا نیویارک میں علاج کرایا گیا تھا، تاہم اب اداکارہ کینسر سے پوری طرح صحتیاب ہوگئی۔حال ہی میں سونالی نے ایک بار پھر اسپتال کا دورہ کیا جہاں اس نے چار سال قبل کینسر کا علاج کروایا تھا۔ اداکارہ نے اسپتال کے اندر سے ایک ویڈیو شیئر کی ہے جس میں ان کی حالیہ اور پرانی تصاویر نظر آ رہی ہیں جب وہ زیر علاج تھیں۔

      سونالی نے اس تجربے کو 'کڑوا' بتاتے ہوئے لکھا، 'یہ کرسی، یہ منظر، وہی جگہ... 4 سال بعد۔ سراسر دہشت سے لے کر مستقل امید تک، بہت کچھ بدل گیا ہے، پھر بھی بہت کچھ وہی ہے۔ وہاں بیٹھ کر مریضوں کو اندر جاتے دیکھنا غیر حقیقی تھا، اور میں دیکھ سکتی تھی کہ میں بھی اسی طرح کے سفر سے گزری ہوں، کیموتھراپی سوٹ دیکھا، وہی ویٹنگ روم، بس چہرے مختلف تھے۔ مجھے من ہوا کہ مریضوں کو یہ بتاوں کہ ایک امید ہے، اور میں دوسری طرف ہوں۔ آج مجھے دیکھو، میں دورے کے لیے اسپیکٹرم کے دوسری طرف ہوں۔ جیسا کہ آپ اندازہ لگا سکتے ہیں کہ یہ ایک میٹھا اور تلخ جذباتی دن تھا۔ میں باہر آئی، اپنے بیٹے کی آنکھوں میں دیکھا اور ہر چیز کے لیے اس کائنات کا شکریہ ادا کیا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Bhojpuri Song:دیسی انداز میں پون سنگھ نے مچایا ہنگامہ، ایکٹر کا ہٹ ہے یہ زبردست گانا

      یہ بھی پڑھیں:
      سوئم ور ختم ہونے سے پہلے ہی میکا سنگھ کو مل گئی دلہنیا، اس حسینہ کے ساتھ لیں گے 7 پھیرے!!

      بتا دیں کہ سونالی بیندرے حال ہی میں 'ڈی آئی ڈی لٹل ماسٹر' میں جج کے طور پر نظر آئی تھیں۔ دوسری طرف، سونالی نے اپنی او ٹی ٹی پہلی ویب سیریز 'دی بروکن نیوز' کے ساتھ کی، جو 2018 کی مشہور برطانوی سیریز پریس کی ہندی موافقت ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: