உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sridevi کی ہم شکل نے سوشل میڈیا پر مچائی دھوم، ویڈیو دیکھ کر فینس ہوئے حیران

    سری دیوی کی ہمشکل نے سوشل میڈیا پر مچائی دھوم۔

    سری دیوی کی ہمشکل نے سوشل میڈیا پر مچائی دھوم۔

    Sridevi Doppelganger Video: دیپالی اکثر سری دیوی کے ہٹ گانوں پر ویڈیو ریلز بناتے ہوئے نظر آتی ہیں۔ مداح ان ویڈیوز پر بے تحاشہ لائکس اور کمنٹس کی بارش کر رہے ہیں۔ویڈیو دیکھ کر مداح نے کہا- یہ تو سری دیوی ہیں۔

    • Share this:
      Sridevi Doppelganger Video: آنجہانی سری دیوی کو بالی ووڈ کی پہلی خاتون سوپر اسٹار کے خطاب سے نوازا گیا۔ انہوں نے نہ صرف ہندی سنیما میں بلکہ تامل، ملیالم، تیلگو، کنڑ فلموں میں بھی شاندار کام کیا ہے۔ معلوم ہو کہ سری دیوی کو فلموں میں اپنی اداکاری کے لیے پانچ فلم فیئر ایوارڈز ملے۔ سری دیوی کا شمار 1980 اور 1990 کی دہائیوں میں سب سے زیادہ معاوضہ لینے والی اداکاراؤں میں ہوتا تھا۔ سال 2013 میں اداکارہ کو پدم شری ایوارڈ سے نوازا گیا۔ سری دیوی اب اس دنیا میں نہیں ہیں لیکن اپنی خوبصورتی اور اداکاری کی وجہ سے وہ مداحوں کے دلوں میں آج بھی بسی ہوئی ہیں۔

      اسی دوران سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو وائرل ہو رہی ہے، جس میں سری دیوی اپنے گانوں اور فلموں کے ڈائیلاگ بولتی نظر آ رہی ہیں۔ مداح انہیں اپنے درمیان پا کر بہت خوش نظر آرہے ہیں لیکن ہم آپ کو بتاتے چلیں کہ یہ سری دیوی نہیں بلکہ ان کی ہم شکل ہیں جو اکثر اپنے ہٹ گانوں کی ویڈیوز بناتی رہتی ہیں۔ یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے، مداح ان ویڈیوز پر اپنے پیار کی بارش کر رہے ہیں۔



      آپ کو بتادیں کہ یہ لڑکی مکمل طور پر سری دیوی جیسی نظر آرہی ہے، ویڈیو دیکھنے کے بعد لوگ دھوکہ کھاتے نظر آرہے ہیں۔ لوگ اس لڑکی کو سوشل میڈیا کی سری دیوی بھی کہہ رہے ہیں۔ سوشل میڈیا پر لڑکی نے اپنے ڈانس کی ویڈیو سے دھوم مچا دی ہے۔آپ کو بتادیں کہ اس لڑکی کا نام دیپالی چودھری ہے۔ ان کا انسٹاگرام پر اسی نام سے ایک پروفائل ہے۔



      یہ بھی پڑھیں:
      PICS: عرفی جاوید نے پہن لی اتنی بولڈ ڈریس، فینس نے کہا: کچھ اور دکھانا باقی ہے کیا؟

      یہ بھی پڑھیں:
      Film On Qandeel Baloch:پاکستانی سوشل میڈیا اسٹار قندیل بلوچ پر ہندوستان میں بنے گی فلم

      دیپالی اکثر سری دیوی کے ہٹ گانوں پر ویڈیو ریلز بناتے ہوئے نظر آتی ہیں۔ مداح ان ویڈیوز پر بے تحاشہ لائکس اور کمنٹس کی بارش کر رہے ہیں۔ویڈیو دیکھ کر مداح نے کہا- یہ تو سری دیوی ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: