உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sunny Leone Video:ڈاکٹر بن کر سنی لیون نے کیا علاج تو زخمی شخص کی نکل پڑی چیخ

    ڈاکٹر بن کر سنی لیون نے کیا مریض کا یہ حال۔۔!

    ڈاکٹر بن کر سنی لیون نے کیا مریض کا یہ حال۔۔!

    Sunny Leone Video: ویڈیو میں ایک آواز یہ بھی ہے کہ ڈاکٹر سنی کیسی لگی؟ اب مداح اس مزاحیہ ویڈیو پر طرح طرح کے تبصرے کر رہے ہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ یہ ویڈیو وائرل بھیانی کے آفیشل انسٹاگرام پیج سے شیئر کی گئی ہے اور زخمی شخص کو سنی کا سلیبرٹی منیجر بتایا جا رہا ہے۔

    • Share this:
      Sunny Leone Video:اپنی بولڈ اداکاری سے مداحوں کے دلوں پر چھریاں چلانے والی بالی ووڈ اداکارہ سنی لیون کا مزاحیہ انداز بھی لوگوں کو پسند ہے۔ وہ ہمیشہ اپنی سوشل میڈیا سرگرمیوں کو لے کر بحث میں رہتی ہیں۔ ایک بار پھر سنی کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہو رہی ہے۔ اس میں وہ کسی کا ڈاکٹر بن کر علاج کرتی نظر آرہی ہیں، وہ بھی کچھ اور انداز میں، جسے دیکھ اور سن کر یقیناً آپ کو ہنسی آجائے گی۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ یہ سارا معاملہ کیا ہے۔

      دراصل سنی لیون کی جو ویڈیو وائرل ہو رہی ہے وہ ان کے میک اپ روم کی ہے۔ ویڈیو میں سنی ڈاکٹر بن کر ایک ایسے شخص کا علاج کر رہے ہیں جس کے گھٹنے میں چوٹ ہے۔ سنی اس شخص کی چوٹ پر لیکویڈ جیسی دوا ڈالتی ہے، جیسے ہی وہ گرتی ہے، اس کی چیخ نکل جاتی ہے۔ لیکن سنی خوشی سے اچھلنے لگتی ہیں۔ سنی چوٹ پر آئینے سے ہوا بھی کرتی ہے اور اس شخص کو بتاتی ہے کہ اب وہ ٹھیک ہو جائے گا۔ اب کچھ کرنے کی ضرورت نہیں۔

      اب تک آپ پوری بات سمجھ چکے ہوں گے۔ سنی مزے کے موڈ میں ڈاکٹر اوتار میں تھی۔ تاہم ان کے انداز کے علاوہ لوگ ان کے گیٹ اپ پر بھی ہنس رہے ہیں۔ سنی ایک ڈاکٹر کی طرح اس شخص کا علاج کرتے ہوئے نظر آ رہے ہیں، لیکن حیرت انگیز لباس میں۔ انہوں نے سرخ بلاؤز اور لنگی کے انداز میں ساڑھی پہن رکھی ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Viral Bhayani (@viralbhayani)





      یہ بھی پڑھیں:
      تو کیا آیوشمان کو نہیں پسند آئی طاہرہ کیBook؟ کہا’یہ لوگوں کے لئے تفریح ہوسکتی ہے لیکن۔‘

      یہ بھی پڑھیں:
      KK No More: کے کے نے کولکاتا میں اپنے آخری کنسرٹ میں یہ گانا گایا تھا! واقعی ایسا ہی ہوا

      ویڈیو میں ایک آواز یہ بھی ہے کہ ڈاکٹر سنی کیسی لگی؟ اب مداح اس مزاحیہ ویڈیو پر طرح طرح کے تبصرے کر رہے ہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ یہ ویڈیو وائرل بھیانی کے آفیشل انسٹاگرام پیج سے شیئر کی گئی ہے اور زخمی شخص کو سنی کا سلیبرٹی منیجر بتایا جا رہا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: