உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sunny Leone Video:سنی لیونی نے ریتیک روشن اور کرینہ کپور سے پوچھا یہ سوال،ویڈیو دیکھ آپ بھی ہنس پڑیں گے

    سنی لیونی نے ریتیک اور کرینہ سے پوچھا یہ سوال۔

    سنی لیونی نے ریتیک اور کرینہ سے پوچھا یہ سوال۔

    Sunny Leone Video: سنی لیون نے اپنی تازہ ترین ویڈیو انسٹاگرام پر شیئر کی ہے۔ اس ویڈیو میں سنی لیون صوفے پر بیٹھی نظر آ رہی ہیں جس میں وہ 'کبھی خوشی کبھی غم'، کا'چندو کے چاچا نے چندو کی چاچی' والا ڈائیلاگ بولتی نظر آ رہی ہیں۔

    • Share this:
      Sunny Leone Video: بالی ووڈ کی انتہائی خوبصورت اداکارہ سنی لیونی(Sunny Leone) کا نام انڈسٹری کی معروف اداکاراؤں کی فہرست میں شامل ہے۔ سنی لیون اپنے اسٹائل سے لوگوں کو دیوانہ بناتی رہتی ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ ان کے مداحوں کی تعداد بھی کروڑوں میں ہے۔ سنی کے مداح نہ صرف ملک بلکہ بیرون ملک بھی موجود ہیں۔ سنی نے انسٹاگرام پر ایک ویڈیو شیئر کرتے ہوئے ریتیک روشن اور کرینہ کپور خان سے کچھ پوچھا ہے۔

      دراصل سنی لیون ان دنوں انڈین آئیکونک فلم 'کبھی خوشی کبھی غم' کے ڈائیلاگ بولنے کی مشق کر رہی ہیں۔ سنی لیون نے اپنی تازہ ترین ویڈیو انسٹاگرام پر شیئر کی ہے۔ اس ویڈیو میں سنی لیون صوفے پر بیٹھی نظر آ رہی ہیں جس میں وہ 'کبھی خوشی کبھی غم'، کا'چندو کے چاچا نے چندو کی چاچی' والا ڈائیلاگ بولتی نظر آ رہی ہیں۔

      ویڈیو میں صاف نظر آرہا ہے کہ سنی اپنے سامنے رکھے فون سے یہ ڈائیلاگ پڑھ کر بول رہی ہیں۔ اداکارہ چاندی کے چمچے کے بجائے 'چاندنی کے چمچہ' کہتے نظر آ رہی ہیں۔ یہ سن کر ویڈیو بنانے والا شخص سنی کو درست کرتے ہوئے سنائی دے رہا ہے۔ ویڈیو میں سنی غیر ملکی لہجے میں ہندی ڈائیلاگ بولتے ہوئے بہت پیاری لگ رہی ہیں۔ خاص بات یہ ہے کہ اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے سنی لیون نے کیپشن بھی لکھا ہے۔


      یہ بھی پڑھیں:
      Rekha Transformation:موٹاپے اور سانولے رنگ کی وجہ سے ریکھا نے جھیلی تھی بے عزتی پھر۔۔۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Salman Aishwarya Break Up:کیا ایشوریہ کی ان شرطوں کی وجہ سے ٹوٹا سلمان خان کے ساتھ رشتہ؟

      اس ویڈیو کو شیئر کرتے ہوئے سنی نے کیپشن میں لکھا - کیا میں نے صحیح کہا؟ اس کے ساتھ انہوں نے ریتیک روشن کو ٹیگ اور کرینہ کپور خان کا ہیش ٹیگ استعمال کیا ہے اور ہنسنے والا ایموجی بھی بنایا ہے۔ آپ کو بتا دیں کہ سنی کو آخری بار حال ہی میں ریلیز ہونے والی ویب سیریز انامیکا میں دیکھا گیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: