உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Mohammad Faizکو ہمیش ریشمیا نے اپنے البم میں دیا بریک، گانے کا اسٹوڈیو ورژن ریلیز

    ہمیش ریشمیا نے فیض کو دیا اپنے البم میں بریک۔ گانے کا ریلیز ہوا اسٹوڈیو ورژن۔

    ہمیش ریشمیا نے فیض کو دیا اپنے البم میں بریک۔ گانے کا ریلیز ہوا اسٹوڈیو ورژن۔

    Superstar Singer 2 Mohammad Faiz Merre Liye Song:سوپراسٹار سنگھر 2 سونی انٹرٹنمنٹ ٹیلی ویژن پر نشر ہوتا ہے۔ شائقین کو اس شو کا بے صبری سے انتظار رہتا ہے۔

    • Share this:
      Superstar Singer 2 Mohammad Faiz Merre Liye Song: سوپر اسٹار گلوکار 2 کے مدمقابل محمد فیض (Mohammad faiz) کا ایک خواب پورا ہونے والا لمحہ تھا جب انہیں میوزک کمپوزر اور گلوکار ہمیش ریشمیا (Himesh Reshammiya) نے اپنے البم 'ہمیش کے دل سے' کے گانے 'میرے لیے' کے لئے پہلا بریک دیا۔ ہمیش نے فیض کو یہ پیشکش اپنے آڈیشن کے دوران پہلی بار فیض کو دیکھنے کے بعد کی تھی۔

      ہمیش ریشمیا کے لیے اپنی خوشی اور تشکر کا اظہار کرتے ہوئے، مقابلہ کرنے والے فیض کہتے ہیں، "جب میں نے اپنے آڈیشن راؤنڈ میں 'خاموشیاں' گایا تو ایچ آر سر نے مجھے اپنے لیبل کے لیے گانے کا سنہری موقع دیا۔ وہ بہت متاثر ہوئے اور انھوں نے مجھے ایک گانا پیش کیا۔" اس کے ساتھ، وہ کہتے ہیں کہ "ہمیش سر کے ساتھ ریکارڈ کرنا ایک ناقابل یقین تجربہ تھا، جنہوں نے مجھے راگ کا استعمال کرنا اور موسیقی کے ہر پہلو کو توڑنا سکھایا۔"

      یہ بھی پڑھیں:

      پریگننسی کے بعدAnita Hassanandaniکوکام پرواپسی کرنے میں ہورہی پریشانی،کہا-مجھے نہیں پتہ۔۔۔

      TVکی’سنسکاری بہو’سئی‘نے شیئر کیا فوٹو شوٹ کا ویڈیو، ماڈرن اوتار میں آئی نظر

      یہ بھی پڑھیں:
      Namrata Mallaکے اس ڈانس ویڈیو نے مچائی سنسنی، ویڈیو دیکھ کر آپ کے دل میں بھی ہوگی کھلبلی

      جبSalman Khanنے اس اداکارہ کوبتایااپنے لئے پرفیکٹ دلہن،اداکارہ نے کہا-وہ مذاق کر رہے ہونگے

      فیض آنے والے ایپی سوڈز میں 'میرے لیے'، 'ایسا کبھی ہوا نہیں' اور 'میری قسمت میں تو نہیں شائد' جیسے گانوں سے ججوں اور سامعین کو محظوظ کرتے نظر آئیں گے۔ اس کے علاوہ بالی ووڈ کی تجربہ کار اداکارہ پونم ڈھلون اور پدمنی کولہاپوری بھی شو کے 'پدمنی اور پونم' اسپیشل ایپی سوڈ میں نظر آرہی ہیں۔

      تیزی سے مقبول ہورہا سوپراسٹار سنگر 2 سونی انٹرٹنمنٹ ٹیلی ویژن پر نشر ہوتا ہے۔ شائقین کو اس شو کا بے صبری سے انتظار رہتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: