உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سشمیتا سین کا دعویٰ، بالی ووڈ میں ’نیٹ ورکنگ‘ کرنے میں ناکام رہنے سے ملا کم کام

    سشمیتا سین ویب سیریز 'آریہ 3' کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ (Instagram/sushmitasen47)

    سشمیتا سین ویب سیریز 'آریہ 3' کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ (Instagram/sushmitasen47)

    سشمیتا سین کی آخری فلم 2010 میں آئی تھی، یہ ایک کامیڈی فلم تھی، فلم کا نام تھا دولہا مل گیا، اس میں فردین خان اور شاہ رخ خان کا اہم کردار تھا، اب انہوں نے 2020 میں ویب سیریز کرنا شروع کردی ہے۔ سیریز آریہ پہلے وہ اپنی دو بیٹیوں کی دیکھ بھال کر رہی تھیں۔

    • Share this:
      ممبئی:Sushmita Sen on 10 years gap:سشمیتا سین نے ایک انٹرویو میں انکشاف کیا ہے کہ وہ 10 سال تک فلم انڈسٹری سے کیوں دور رہیں۔انہوں نے بتایا کہ انہیں کام پر واپس آنے کے لیے سخت محنت کرنی پڑی۔سشمیتا سین نے مس ​​یونیورس کا ایوارڈ جیتنے سے لے کر بالی ووڈ ہیروئین بننے تک کافی سفر طے کیا ہے۔ اداکارہ نہ صرف فلموں میں بلکہ ماڈلنگ کی دنیا میں بھی کافی کامیاب رہی ہیں، انہیں شائقین کی جانب سے بے پناہ پیار ملا ہے، حالانکہ وہ تقریباً ایک دہائی تک فلموں سے دور رہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ’ہیرو سے اکیلے ملنے آنا‘، نہیں مانی ڈیمانڈ تو ایکٹریس ایشا کوپپیکر کو فلم سے نکالا

      سشمیتا سین نے ویب سیریز آریہ کے ذریعے کی واپسی
      اب سشمیتا سین نے ایک بار پھر ویب سیریز کے ذریعے واپسی کی ہے، انہوں نے دوبارہ اداکاری شروع کر دی ہے۔سشمیتا سین نے کہا ہے کہ انہیں بالی ووڈ سے ایسے کردار نہیں مل رہے، جو وہ کرنا چاہتی تھیں، اسی لیے انہوں نے ویب سیریز میں کام کیا۔ سشمیتا سین کی آخری فلم 2010 میں آئی تھی، یہ ایک کامیڈی فلم تھی، فلم کا نام تھا دولہا مل گیا، اس میں فردین خان اور شاہ رخ خان کا اہم کردار تھا، اب انہوں نے 2020 میں ویب سیریز کرنا شروع کردی ہے۔ سیریز آریہ پہلے وہ اپنی دو بیٹیوں کی دیکھ بھال کر رہی تھیں۔

      ’جو سینما میں کرنا چاہتی تھی، اُس طرح کی فلمیں مجھے نہیں مل رہی تھیں‘
      فیس بک پیج پر دیے گئے انٹرویو میں سشمیتا سین نے کہا، ’10 سال میں اپنی چیزیں سنبھال رہی تھی، مجھے بتایا جا رہا تھا کہ کیا کرنا ہے اور کیا نہیں کرنا، مجھے اس قسم کی فلمیں نہیں مل رہیں جس طرح کی میں کرنا چاہتی تھی۔ ایک ہی قسم کے کردار دینے کی وجہ سے میں 10 سال تک کام نہیں کر سکی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Ticket Prices: ہندوستان کے اس شہر میں پرفارم کرے گا کوریا کا مشہور BTS بینڈ

      سشمیتا نے بتایا کہ وہ نیٹ ورک کرنے میں رہی ناکام
      سشمیتا سین نے یہ بھی بتایا کہ وہ نیٹ ورک کرنے میں ناکام رہی اس کی وجہ سے انہیں کام بھی کم ملا۔وہ کہتی ہیں کہ ’میں نیٹ ورک کرنے میں اچھی نہیں ہوں، یہ میرے لیے کام نہیں کرتا۔‘ آریہ کے 2 سیزن ہیں اور تیسرے سیزن کی شوٹنگ جاری ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: