உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Sushmita Sen Pics:اب کس کے پیار میں کھو گئی سشمیتا سین، تصویریں شیئر کرتے ہوئے کیا ذکر

    سشمیتا سین کو اب اس سے ہوا پیار!

    سشمیتا سین کو اب اس سے ہوا پیار!

    Sushmita Sen New Pics: ہر بار کی طرح سشمیتا سین کی یہ تازہ ترین تصاویر بھی سوشل میڈیا پر دھوم مچا رہی ہیں۔ عالم یہ ہے کہ سشمیتا سین کی ان تصاویر پر 50 ہزار سے زائد لائکس آچکے ہیں۔

    • Share this:
      Sushmita Sen New Pics: ہندی سنیما کی مشہور اداکارہ سشمیتا سین آئے روز بحث کا موضوع بنتی رہتی ہیں۔ لیکن سشمیتا سین اپنی فلم یا ویب سیریز کے لیے نہیں بلکہ اپنی ذاتی زندگی کی وجہ سے سرخیوں میں رہتی ہیں۔ اس دوران سشمیتا سین کی تازہ ترین تصاویر سوشل میڈیا پر منظر عام پر آئی ہیں۔ اس دوران سشمیتا نے اپنی نئی محبت کا انکشاف کیا ہے۔ حیران نہ ہوں، آئیے جانتے ہیں کہ سشمیتا سین کا یہ نیا ماجرہ کیا ہے۔

      کون ہے سشمیتا سین کا نیا Love
      گزشتہ مہینے، سشمیتا سین نے آئی پی ایل کے سابق چیئرمین للت مودی کے ساتھ افیئر کی خبریں چھائی رہی تھیں۔ للت مودی کے ساتھ سشمیتا کی ڈیٹنگ کی خبر سے سبھی حیران رہ گئے۔ یہی نہیں سشمیتا سین اور للت مودی کی چھٹیوں کے سفر کی تصاویر بھی سوشل میڈیا پر موضوع بحث بنی رہیں۔ اس درمیان، سشمیتا سین نے منگل کو اپنے آفیشل انسٹاگرام ہینڈل پر کئی تصاویر شیئر کی ہیں۔ ان تصاویر میں سشمیتا اپنے نئے پیار کے بارے میں بات کرتی نظر آرہی ہیں۔ آئیے سسپنس ختم کرتے ہیں اور ہم آپ کو بتانے جارہے ہیں کہ سشمیتا سین کا نیا پیار کون ہے۔ دراصل سوش کی نئی محبت کوئی اور نہیں بلکہ ممبئی کی بارش ہے، آپ نے صحیح سنا ہے۔ کیونکہ سشمیتا سین نے اپنی تازہ ترین تصاویر کے کیپشن میں لکھا ہے کہ یہ لڑکی بارش سے پیار کرتی ہے اور یہ لڑکی بھی اپنی ممبئی سے پیار کرتی ہے۔ سشمیتا سین کی ان تصاویر میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ وہ گاڑی کے سائیڈ مرر کو دیکھ کر اپنے بارے میں یہ باتیں کہہ رہی ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Sushmita Sen (@sushmitasen47)





      یہ بھی پڑھیں:

      Shehnaaz Gill Video:پیپرازی کی وجہ سے شہنازگل کاہوازبردست نقصان،ویڈیو میں جانیے پورامعاملہ

      یہ بھی پڑھیں:
      FIR On Rahul Jain: سنگر راہل جین پر’کاسٹیوم اسٹائلسٹ‘ نے لگایا گھر بلاکر ریپ کرنے کا الزام

      سوشل میڈیا پر چھائی سشمیتا سین کی یہ تصویریں
      ہر بار کی طرح سشمیتا سین کی یہ تازہ ترین تصاویر بھی سوشل میڈیا پر دھوم مچا رہی ہیں۔ عالم یہ ہے کہ سشمیتا سین کی ان تصاویر پر 50 ہزار سے زائد لائکس آچکے ہیں۔ یہی نہیں، سشمیتا سین کی فین فالوونگ کا اندازہ ان کے 65 لاکھ انسٹاگرام فالوورز سے بآسانی لگایا جا سکتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: