உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Charu Asopaکا چھلکا درد،کہا-’مجھے شادیاں توڑنے کا شوق نہیں ہے، کچھ ایسا ہے جو طلاق لینے پر بضد ہوں‘

    سشمیتا سین کی بھابھی چارو آسوپا نے طلاق لینے کی بتائی وجہ۔(Image:Instagram)

    سشمیتا سین کی بھابھی چارو آسوپا نے طلاق لینے کی بتائی وجہ۔(Image:Instagram)

    Charu Asopa Divorce: اداکارہ نے مزید کہا، 'جب جیانا کی طبیعت خراب ہو گئی تھی۔ میں اس کا بہت خیال رکھتی تھی۔ اس کی دیکھ بھال کرتے کرتے کب میری طبیعت بگڑ گئی مجھے پتا بھی نہ چلا۔ اس دوران بہت کچھ ہو رہا تھا۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Delhi | Bangalore | Maharashtra | Hyderabad
    • Share this:
      Charu Asopa Divorce: سشمیتا سین کے بھائی راجیو سین اور بھابھی چارو اسوپا اپنی طلاق کی وجہ سے کافی عرصے سے خبروں میں ہیں۔ قیاس آرائیوں کو ختم کرتے ہوئے، چارو اور راجیو اب اس پر کھل کر بات کرتے ہیں۔ حال ہی میں اپنے بلاگ کے ذریعے چارو نے بتایا کہ اس وقت وہ بہت برے دور سے گزر رہی ہیں۔ اداکارہ کا کہنا ہے کہ وہ صرف اپنی بیٹی جیانا کی وجہ سے زندہ ہیں ورنہ اب تک کچھ کر چکی ہوتی۔ جیانا اب ان کی زندگی کی آخری کرن ہے۔

      حال ہی میں چارو نے اپنے یوٹیوب چینل پر ایک بلاگ شیئر کیا ہے، جس میں وہ کہتی ہیں، 'اگر جیانا میری زندگی میں نہ ہوتی تو میری زندگی میں خوش رہنے کا کیا طریقہ ہوتا کیونکہ میرے ارد گرد کچھ بھی اچھا نہیں چل رہا ہے۔ میری زندگی کا مذاق اڑایا گیا ہے۔ میں آپ کو نہیں بتا سکتی کہ میں کس مرحلے سے گزر رہی ہوں۔ جب میں آپ کے کمنٹس پڑھتی ہوں تو مجھے لگتا ہے کہ یہ میری ذاتی زندگی ہے۔ اگر میں اپنے لیے کوئی فیصلہ کر رہی ہوں تو اس کے پیچھے بہت سی وجوہات ہوتی ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Charu Asopa Sen (@asopacharu)





      "کوئی بھی اتنا بڑا فیصلہ مذاق کے طور پر نہیں لیتا ہے۔ شادی علیحدگی کے لیے نہیں کی جاتی۔ مجھے اب بھی یاد ہے کہ میری شادی ایک پریوں کی طرح تھی۔ میری شادی اس شخص سے ہوئی جس سے میں محبت کرتی تھی، ایسا بہت کم لوگوں کی زندگی میں ہوتا ہے۔ لیکن اگر میں شادی کے 3 سال بعد الگ ہو رہی ہوں تو میں خوش رہ سکتا ہوں۔ جب بھی کوئی رشتہ ٹوٹتا ہے تو اس کی کوئی ایک وجہ نہیں ہوتی۔ یہ ایک مکمل سفر ہے۔ یہ فیصلہ کئی چیزوں کے بعد کیا گیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      جب جدوجہد کے دنوں میں ویٹریس بن گئی تھیNora Fatehi، اس وجہ سے کہا تھا-’یہ آسان نہیں تھا‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Rashmi Desai Video:فٹنیس کے لئے اتنی سخت ٹریننگ لے رہی ہیں رشمی،شیئرکیااپنا ویڈیو

      اداکارہ نے مزید کہا، 'جب جیانا کی طبیعت خراب ہو گئی تھی۔ میں اس کا بہت خیال رکھتی تھی۔ اس کی دیکھ بھال کرتے کرتے کب میری طبیعت بگڑ گئی مجھے پتا بھی نہ چلا۔ اس دوران بہت کچھ ہو رہا تھا۔ مجھے کوئی پوچھنے والا نہیں تھا۔ میرے پاس کوئی نہیں تھا۔ میں اور راجیو الگ ہو رہے ہیں، لیکن راجیو اور جیانا الگ نہیں ہو رہے ہیں۔ مجھے شادیاں توڑنے کا شوق نہیں، ہمارے درمیان کچھ ایسا ہوا کہ میں طلاق پر بضد ہوں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: