உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سورابھاسکر اور اُن کی فیملی ہوئی کورونا پازیٹیو، ایکٹریس نے خود کو کیا آئیسولیٹ

    سورا بھاسکر کورونا سے ہوئیں متاثر۔

    سورا بھاسکر کورونا سے ہوئیں متاثر۔

    ایکٹریس سورا بھاسکر نے اپنے سوشل میڈیا اکاونٹ سے یہ معلومات دی ہے کہ وہ اور اُن کی فیملی کورونا پازیٹیو ہوگئے ہیں۔ سورا نے اس دوران یہ بھی بتایا کہ انہیں کچھ دن پہلے سے سردرد اور بخار جیسی علامات محسوس ہورہے تھے اور جب انہوں نے جانچ کرائی تو اُن کی رپورٹ پازیٹیو آئی ہے۔

    • Share this:
      ممبئی: کورونا کی تیسری طئے مانی جارہی ہے۔ ایسے میں کئی معروف اور اہم شخصیات بھی کورونا سے متاثر ہوئے ہیں۔ پچھلے ہفتے ہی کئی بڑے سیاسی اور فلمی ہستیاں کورونا پازیٹیو پائے گئے تھے۔ اب بالی ووڈ ایکٹریس سورا بھاسکر (Swara Bhasker) کی بھی کوویڈ رپورٹ پازیٹیو آئی ہے۔ انہوں نے اس بات کی جانکاری اپنے سوشل میڈیا اکاونٹ سے دی ہے۔

      کورونا کے بڑھتے اثر سے بالی ووڈ انڈسٹری بھی بچی نہیں ہے۔ وہاں بھی تیزی سے یہ پھیل رہا ہے۔ ایکٹریس سورا بھاسکر نے اپنے سوشل میڈیا اکاونٹ سے یہ معلومات دی ہے کہ وہ اور اُن کی فیملی کورونا پازیٹیو ہوگئے ہیں۔ سورا نے اس دوران یہ بھی بتایا کہ انہیں کچھ دن پہلے سے سردرد اور بخار جیسی علامات محسوس ہورہے تھے اور جب انہوں نے جانچ کرائی تو اُن کی رپورٹ پازیٹیو آئی ہے۔ ساتھ ہی ساتھ اُن کی فیملی اس بیماری کی لپیٹ میں آگئی ہے۔ انہوں نے سبھی سے محفوظ رہنے اور ماسک پہننے کی اپیل بھی کی ہے۔



      سورا کو بخار اور سردرد کی تھی شکایت
      سورا نے اپنے ٹوئٹر اکاونٹ سے جانکاری دیتے ہوئے لکھا کہ، ’ہیلو کوویڈ، ابھی مجھے اپنا آر ٹی پی سی آر رپورٹ ملا ہے اور میں کوویڈ پازیٹیو ہوں۔ خود کو کورنٹین میں آئیسولیٹ کرلیا ہے۔ بخار، سردرد اور زبان کا مزہ غائب ہونے جیسی علامات محسوس ہورہے ہیں۔ ڈبل ویکسین میں نے لی ہے تو امید ہے سب کچھ جلدی ٹھیک ہوجائے گا۔ فیملی والوں کے لئے شکرگزار ہوں اور گھر پر ہی ہوں۔ آپ لوگ بھی محفوظ رہیں۔‘‘ سورا نے انسٹاگرام اسٹوری کی اپیل بھی ٹوئٹر پر شیئر کی ہے۔

      سورا کی فیملی بھی ہے آئیسولیشن میں
      آپ کو بتادیں، سورا نے بتایا ہے کہ انہیں 5 جنوری کو علامات محسوس ہوئے تھے اور اُس کے بعد انہوں نے اپنی جانچ کروائی۔ اُن کی فیملی بھی آئیسولیٹ ہے کیونکہ اُن میں بھی کورونا کی علامات دکھائی دی ہیں۔ انہوں نے کہا کہ پچھلے دنوں میں جو لوگ بھی اُن سے رابطے میں آئے ہیں وہ بھی اپنی کوویڈ کی جانچ کرلیں اور سبھی محفوظ رہیں، ڈبل ماسک ضرور پہنیں۔ اس کے پہلے جان ابراہم، مرنال ٹھاکر، علایہ ایف اور ایکتا کپور جیسی بالی ووڈ سلیبرٹیز بھی کورونا پازیٹیو ہوگئے تھے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: