உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Salman Rushdieپر ہوئے حملے کو سورا بھاسکر نے بتایا’شرمناک‘اور’قابل مذمت‘، کیا یہ ٹوئٹ

    سلمان رشدی پر ہوئے حملے کی سوارا  بھاسکر اور جاوید اختر نے کی مذمت۔

    سلمان رشدی پر ہوئے حملے کی سوارا بھاسکر اور جاوید اختر نے کی مذمت۔

    Swara on Salman Rushdie Attack: فلم اداکارہ سوارا بھاسکر نے سلمان رشدی پر جان لیوا حملے کو قابل مذمت قرار دیا ہے۔ سوارا نے اپنے آفیشل ٹویٹر ہینڈل پر ٹویٹ کیا اور لکھا، 'سلمان رشدی کے لیے میری دعائیں۔

    • Share this:
      Swara on Salman Rushdie Attack: اسلام مخالف رائٹر سلمان رشدی پر نیویارک میں جان لیوا حملہ ہوا ہے۔ ایک تقریب کے دوران ہونے والے اس حملے میں حملہ آور نے سلمان رشدی پر چاقو سے کئی وار کیے اور گھونسے بھی مارے۔ اس پروگرام میں سلمان ایک لیکچر دینے والے تھے، جس کے لیے وہ اسٹیج پر موجود تھے، لیکن اس سے پہلے کہ مصنف اپنا لیکچر شروع کر پاتے، حملہ آور نے سلمان رشدی پر چاقو کے وار کر دیے۔ حملہ آور کو فوری طور پر حراست میں لے لیا گیا۔ اب اس دوران مصنف پر حملے پر ردعمل بھی آنا شروع ہو گیا ہے۔

      فلم اداکارہ سوارا بھاسکر نے سلمان رشدی پر جان لیوا حملے کو قابل مذمت قرار دیا ہے۔ سوارا نے اپنے آفیشل ٹویٹر ہینڈل پر ٹویٹ کیا اور لکھا، 'سلمان رشدی کے لیے میری دعائیں۔ شرمناک، قابل مذمت اور بزدلانہ حملہ! #SalmanRushdieStabbed


      یہ بھی پڑھیں:

      Salman Rushdie Attacked: نیویارک میں ایک پروگرام کے دوران سلمان رشدی پر جان لیوا حملہ

      یہ بھی پڑھیں:

      چاقو کے وار سے زخمی رشدی کی بچ گئی جان لیکن جاسکتی ہے ایک آنکھ،حملہ آورکی ہوئی شناخت

      جاوید اختر نے بھی کی مذمت
      سوارا بھاسکر کے علاوہ مصنف جاوید اختر نے بھی سلمان رشدی پر حملے کی مذمت کی ہے۔


      اپنے ٹویٹر ہینڈل پر ٹویٹ کرتے ہوئے جاوید نے لکھا کہ ’’میں سلمان رشدی پر کچھ بنیاد پرستوں کے اس وحشیانہ حملے کی مذمت کرتا ہوں۔ مجھے امید ہے کہ نیویارک پولیس اور عدالت حملہ آور کے خلاف سخت ترین ممکنہ کارروائی کرے گی۔"
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: