உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Rishi Kapoorکی اس بات سے متاثرہوکرتاپسی پنو نے سائن کردی تھیں ساؤتھ کی 10فلمیں

    رشی کپور کو یاد کرتے ہوئے تاپسی پنو نے کہی یہ بڑی بات۔

    رشی کپور کو یاد کرتے ہوئے تاپسی پنو نے کہی یہ بڑی بات۔

    Taapsee Pannu On Rishi kapoor: سریجیت مکھرجی کی ہدایت کاری میں بننے والی شاباش مٹھو سابق ہندوستانی کرکٹر میتھالی راج کی بائیوپک ہے، جس میں تاپسی ایک کرکٹر کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔ فلم 15 جولائی کو ریلیز ہوگی۔

    • Share this:
      Taapsee Pannu On Rishi kapoor: تاپسی پنو(Taapsee Pannu) جلد ہی میتھالی راج کی بایوپک 'شاباش مٹھو' (Shabaash Mithu)میں نظر آئیں گی۔ اداکارہ ان دنوں فلم کی تشہیر میں مصروف ہیں۔ اس سلسلے میں اداکارہ حال ہی میں 'ڈانس دیوانے جونیئرز'(Dance Deewane Juniors) کے سیٹ پر پہنچیں جہاں انہوں نے آنجہانی اداکار رشی کپور کے بارے میں بات کی۔

      تاپسی نے آنجہانی اداکار کے ساتھ کام کرنے کا اپنا تجربہ شیئر کیا۔ اداکارہ نے کہا، 'کام کے دوران رشی کپور جی کے آس پاس رہنے میں مزہ آتا تھا۔ شروع میں جب میں ان سے ملی تو انہوں نے پہلی بات یہ کہی، 'یہ کیسا نام ہے، تاپسی؟' اداکارہ کا مزید کہنا تھا کہ 'رشی جی مجھے تجربہ کار اداکارہ کہتے تھے، یہ جاننے کے بعد کہ میں نے جنوبی ہند کی 10 فلمیں کیں۔ 'ملک' کی شوٹنگ کے دوران ہم نے ایک اچھا بانڈ شیئر کیا تھا اور ایک ساتھ کام کرنے میں اچھا وقت گزرا۔ میں انہیں دھمکانے والا بیگ کہتی تھی۔‘

      تاپسی نے کہا، 'میں ان سے تعریف سن کر فخر محسوس کرتی تھی۔ ان کے ساتھ کام کرنا اور تعریفیں حاصل کرنا ہمیشہ میری سب سے بڑی کامیابیوں میں سے ایک رہے گا۔ میں رشی جی کی ہمیشہ تعریف کروں گی اور انہیں یاد رکھوں گی۔‘



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Viacom18 Studios (@viacom18studios)





      یہ بھی پڑھیں:
      Nora Fatehi Urfi Javed Look:نوراکا’بولڈ‘ انداز دیکھ فینس نے کہا’کیاعرفی کا ڈیزائنر ملاتھا‘

      یہ بھی پڑھیں:
      Kangana Ranaut:دھاکڑ کو فلاپ بتانے والوں کو کنگنا رناوت نے دیا منہ توڑ جواب

      بتادیں کہ سریجیت مکھرجی کی ہدایت کاری میں بننے والی شاباش مٹھو سابق ہندوستانی کرکٹر میتھالی راج کی بائیوپک ہے، جس میں تاپسی ایک کرکٹر کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔ فلم 15 جولائی کو ریلیز ہوگی۔ شو کے بارے میں بات کرتے ہوئے، ڈانس ریئلٹی شو ڈانس دیوانے جونیئرز جس کے نیتو کپور، نورا فتیحی اور مرشی پیسٹونجی جج ہیں کلرز پر ٹیلی کاسٹ ہوتا ہے۔ رشی کپور کو شو میں اکثر یاد کیا جاتا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: