اپنا ضلع منتخب کریں۔

    Emraan Hashmi:جب عمران ہاشمی کی اس فلم کو لے کر پاکستان میں مچ گئی تھی بھگدڑ، اُمڈ پڑی تھی زبردست بھیڑ

    Emran Hashmi کی اس فلم کو لے کر پاکستان میں مچ گئی تھی بھگدڑ۔

    Emran Hashmi کی اس فلم کو لے کر پاکستان میں مچ گئی تھی بھگدڑ۔

    Emraan Hashmi Film:عمران ہاشمی نے فلم ’فٹ پاتھ‘ سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کیا تھا۔ اس کے بعد وہ 'مرڈر' اور 'گینگسٹر' جیسی کئی فلموں میں نظر آئے۔ تاہم کچھ خاص کمال نہ دکھا سکے۔ لیکن جیسے ہی ان کی فلم جنت ریلیز ہوئی، وہ یہاں چھا گئے اور ان کے کیریئر کو ایک الگ ہی ترقی ملی۔

    • Share this:
      Emraan Hashmi Film:سیریل کسر(Serial Kisser) کے نام سے مشہور بالی ووڈ اداکار عمران ہاشمی ایک بہترین فلم، زبردست گانے اور رومانٹک سینس دینے کے لیے جانے جاتے ہیں۔ اور شائد اسی وجہ سے ان کی فین فالوونگ ہندوستان سے باہر دیگر ممالک میں بھی ہے۔ جس کا ایک منظر ان کی ایک فلم کی ریلیز کے موقع پر دیکھنے کو ملا جب پاکستان میں ان کی فلم دیکھنے کے لیے لوگوں کی زبردست بھیڑ اُمڈ پڑی تھی۔

      اس فلم سے جڑا ہے قصہ
      یہ قصہ سال 2008 میں ریلیز ہونے والی فلم 'جنت'(Jannat) سے متعلق ہے۔ جو سوپر ہٹ رہی۔ عمران ہاشمی ایک بُکی کے کردار میں نظر آئے۔ ان کے مد مقابل اداکارہ سونل چوہان(Sonal Chuhan) تھیں۔ ساتھ ہی دونوں کی محبت کی کہانی کو بھی ناظرین نے خوب پسند کیا۔ اس فلم میں ایک سین ہے جس میں عمران سونل سے اپنی محبت کا اظہار کرتے ہیں اور اس سین کا آج بھی ایک الگ فین بیس ہے۔

      پاکستان میں مچی تھی بھگدڑ
      ہندوستان میں دھوم مچانے کے بعد جب 'جنت' پاکستان میں ریلیز ہوئی تو وہاں بھی اسے زبردست رسپانس ملا۔ کہا جاتا ہے کہ لاہور میں اس فلم کو لے کر صورتحال یہ تھی کہ اسے دیکھنے کے لیے لوگوں کی بڑی تعداد جمع ہو گئی اور بھگدڑ مچ گئی۔ تاہم اس فلم کو ریلیز ہوئے کئی سال گزر چکے ہیں لیکن اس کے گانے، سین اور عمران کا انداز آج بھی لوگوں کے دلوں میں بسا ہوا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Actresses Education:عالیہ10ویں توکیٹرینہ ہیں ڈراپ آوٹ،جانیے ان اداکاراؤں کی تعلیمی قابلیت

      یہ بھی پڑھیں:
      Bhojpuri news:پرینکا سنگھ کے ساتھPawan Singhنے چلایا سُروں کا جادو، ایکٹر ہوئے بے قابو

      فلم سے چھا گئے تھے عمران
      عمران ہاشمی نے فلم ’فٹ پاتھ‘ سے بالی ووڈ میں ڈیبیو کیا تھا۔ اس کے بعد وہ 'مرڈر' اور 'گینگسٹر' جیسی کئی فلموں میں نظر آئے۔ تاہم کچھ خاص کمال نہ دکھا سکے۔ لیکن جیسے ہی ان کی فلم جنت ریلیز ہوئی، وہ یہاں چھا گئے اور ان کے کیریئر کو ایک الگ ہی ترقی ملی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: