உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    ’کٹھ پُتلی‘سے پہلے دماغ کو ہلا کر رکھ دے گی یہ5بالی ووڈ سیریل کلر کی کہانیاں

    اکشے کمار کی کٹھ پتلی کے علاوہ یہ ہیں بالی ووڈ کی پانچ رونگٹنے کھڑے کردینے والی سیریل کلر کی کہانیاں۔

    اکشے کمار کی کٹھ پتلی کے علاوہ یہ ہیں بالی ووڈ کی پانچ رونگٹنے کھڑے کردینے والی سیریل کلر کی کہانیاں۔

    Best Thriller Movies: اکشے کمار کی ریلیز ہوئی کٹھ پُتلی ایک تمل فلم کا ریمیک ہے اور اب ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر اسٹریمنگ ہورہی ہے، یہ سیریل کلر کی کہانی بھی بتاتی ہے جو نوجوان اسکولی طالبات کو نشانہ بناتا ہے اور ان کا بے رحمی سے قتل کردیتا ہے۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Hyderabad
    • Share this:
      Best Thriller Movies: حال ہی میں اکشے کمار کی ریلیز ہوئی کٹھ پُتلی ایک تمل فلم کا ریمیک ہے اور اب ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر اسٹریمنگ ہورہی ہے، یہ سیریل کلر کی کہانی بھی بتاتی ہے جو نوجوان اسکولی طالبات کو نشانہ بناتا ہے اور ان کا بے رحمی سے قتل کردیتا ہے۔

      ہم آپ کو بتاتے ہیں اور بھی ایسی فلمیں جو انتہائی سسپنس اور تھرل سے بھرپور ہیں۔

      1. کون
      سب سے پہلے، یہ ارمیلا ماتونڈکر- منوج باجپائی-اسٹارر نفسیاتی تھرلر ہے۔ یہ فلم رام گوپال ورما کی پانچویں ہندی فلم ہے اور یہ 'ستیہ' کی طاقتور ٹیم ارمیلا، منوج اور سوشانت سنگھ کے ساتھ، 'ستیہ' کے کو رائٹر انوراگ کشیپ کے ساتھ اسکرپٹ اور آر جی وی کو معاملات میں سرفہرست رکھتی ہے۔ یہ فلم ایک ذہنی طور پر پریشان سیریل کلر کی کہانی بیان کرتی ہے جو لوگوں کو گھر میں گھس کر قتل کر دیتا ہے۔ اپنے لکھنے کے تیز رفتار ہنر اور ہاتھ سے لکھے گئے اسکرپٹ کے لیے مشہور انوراگ کشیپ نے راتوں رات یہ فلم لکھی، جس کی شوٹنگ 15 دنوں میں کی گئی۔

      2. مرڈر
      2004 کی ہٹ فلم مرڈر کی اگلی کڑی، ایک سیریل کلر کی کہانی ہے جو نوجوان طوائفوں کا قتل کرتا ہے۔ فلم میں عمران ہاشمی، جیکلن فرنانڈیز اہم رول میں ہیں اور پرشانت نارائنن نیگیٹیو رول میں ہیں، جن کی نوجوان خواتین کو اذیتیں دینے اور ان کا قتل کرنے کا ایک پیٹرن ہے۔

      3. دا اسٹون مین مرڈر
      اس کے بعد، ہمارے پاس، کے کے مینن اور ارباز خان کی ایکٹنگ سے سجی 2009 کی نیو نوئر کرائم تھرلر ’دا اسٹون مین مرڈرس‘ ہے، جو اسٹون مین سیریل کلنگ کی حقیقی زندگی کے واقعے پر مبنی ہے جس نے ممبئی کو ہلا کر رکھ دیا۔

      4. ایک ویلین
      2014 کی کامیاب فلم ’ایک ویلن‘ میں شردھا کپور، سدھارتھ ملہوترا اور رتیش دیش مکھ نے کام کیا تھا۔ یہ فلم سیریل کلر راکیش مہاڈکر پر مبنی ہے، جس کا کردار رتیش دیشمکھ نے ادا کیا ہے، جو ان خواتین کو قتل کرتا ہے جو اس سے بدتمیزی سے بات کرتی ہیں۔ فلم کی کہانی سدھارتھ ملہوترا کے کردار کے انتقام سے کھینچی گئی ہے جب شردھا کپور کے ذریعہ نبھائے گئے ان کی بیوی عائشہ کے کردار کو راکیش قتل کردیتا ہے۔

      5. رمن راگھو 2.0
      اس فہرست کی آخری فلم کال کوٹھری کے ماسٹر کی جانب سے اور انوراگ کیشپ کی جانب سے ڈائریکٹ کی گئی رمن راگھو 2.0 ہے۔ اس فلم میں نواز الدین صدیقی اور وکی کوشل کی ایکٹنگ ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Bigg Boss 16کی حتمی تاریخ آئی سامنے، اس دن سے ٹیلی کاسٹ ہوگا سلمان خان کا سوپر ہٹ شو

      یہ بھی پڑھیں:
      سابقہ گرل فرینڈسے معافی مانگناچاہتے ہیںMunawar Faruqui،کہا-میں نے ریلیشن شپ میں دھوکہ دیا

      2016 کے کانس فلم فیسٹیول کے ڈائریکٹرز کے پندرہویں حصے میں یہ فلم حقیقی زندگی کے قاتل رمن راگھو سے متاثر ہے جس نے 1960 کی دہانی میں ممبئی میں قتل عام مچایا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: