உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پرینیتی چوپڑا کا دل جیتنے آئے TV کے یہ ہینڈسم اسٹارس، آخر کس کے گلے میں ’ورمالا‘ ڈالیں گی ایکٹریس

    اداکارہ پرینیتی چوپڑا۔

    اداکارہ پرینیتی چوپڑا۔

    دراصل 'ہنرباز: دیش کی شان' کے اسٹیج پر ان دنوں پرینیتی چوپڑا کے لیے دولہا تلاش کیا جا رہا ہے۔ اس درمیان، بنانے والوں نے اس خصوصی ایپی سوڈ کا ایک پرومو پوسٹر شیئر کیا ہے۔

    • Share this:
      ریئلٹی شو 'ہنرباز: دیش کی شان' کافی عرصے سے سرخیوں میں ہے۔ شو میں متھن چکرورتی، کرن جوہر اور پرینیتی چوپڑا بطور جج نظر آ رہے ہیں۔ ساتھ ہی بھارتی سنگھ اور ہرش لمباچیا اس کی میزبانی کرتے نظر آ رہے ہیں۔ جلد ہی شو میں پرینیتی چوپڑا کے سوئمور کا ایک خاص ایپی سوڈ دکھایا جانا ہے، جس کے بارے میں یہ بحث میں رہتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      21 سالوں بعد پہچانی نہیں جارہی ہیں محبتیں کی کرن، راتوں رات ہوئی تھی ہٹ



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ColorsTV (@colorstv)





      دراصل 'ہنرباز: دیش کی شان' کے اسٹیج پر ان دنوں پرینیتی چوپڑا کے لیے دولہا تلاش کیا جا رہا ہے۔ اس درمیان، بنانے والوں نے اس خصوصی ایپی سوڈ کا ایک پرومو پوسٹر شیئر کیا ہے۔ اس موشن پوسٹر میں پرینیتی چوپڑا ہاتھ میں جئے مالا کے ساتھ کھڑی نظر آرہی ہیں اور ان کے آگے لکھا ہوا ہے- کیسے لگے آپ کو ہمارے یہ دعویدار؟ دوسری جانب دوسرے پوسٹر میں ٹی وی اداکار ارجیت تنیجا کی تصویر نظر آرہی ہے اور اوپر لکھا گیا ہے کہ پرینیتی کا سویم ور… مقابلہ کرنے والا نمبر ایک۔ ساتھ ہی اس کی مہارت کے نیچے لکھا ہے - کوکنگ...

      یہ بھی پڑھیں:
      وراٹ اور انوشکا نے شیئر کی اپنی یہ خوبصورت تصویر، پیچھے نظر آیا بیٹی کا Play Garden

      یہ بھی پڑھیں:
      کیا کیٹرینہ کیف کی بہن کو ملا تھا RRR میں اہم رول کا آفر؟ جانیے سچ

      پرینیتی کے مدمقابل نمبر 2 میں ٹی وی اسٹار وشال آدتیہ سنگھ کی تصویر آتی ہے، جن کا ٹیلنٹ ہے گلوکاری جبکہ پرینیتی کے سویم ور کے مقابلہ نمبر 3 کا نام شیونگ نارنگ ہے۔ اور ان کا ہنر باتوں کا بادشاہ ہے... اس کے ساتھ ہی میکرز نے ایک کیپشن بھی لکھا ہے- اسٹیج پر تین خوبصورت ہنکس جو پرینیتی کا دل جیتنے آئے، بتائیں آپ کو کس کا سویگ سب سے زیادہ پسند آیا؟
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: