உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shahrukh Khanکے ساتھ ان اداکاراوں نے شروع کیا تھا اپنا کرئیر، اب انڈسٹری سے ہیں غائب؟ جانیے اب کہاں ہیں؟

    کنگ خان کی یہ ہیروئینس اب ہیں انڈسٹری سے دور۔

    کنگ خان کی یہ ہیروئینس اب ہیں انڈسٹری سے دور۔

    Shahrukh Khans Heroines: اپنے فلمی کریئر میں شاہ رخ نے اسکرین پر کئی اداکاراؤں کے ساتھ رومانس کیا۔ ان میں سے کئی نے اپنے فلمی سفر کا آغاز شاہ رخ کی فلم سے ہی کیا۔ حالانکہ آج ان میں سے کئی فلمی پردے سے دور ہیں۔

    • Share this:
      Shahrukh Khans Heroines: شاہ رخ خان بالی ووڈ کے ایسے ایک اداکار ہیں جنہیں رومانس کنگ کہا جاتا ہے۔ اپنے فلمی کریئر میں شاہ رخ نے اسکرین پر کئی اداکاراؤں کے ساتھ رومانس کیا۔ ان میں سے کئی نے اپنے فلمی سفر کا آغاز شاہ رخ کی فلم سے ہی کیا۔ حالانکہ آج ان میں سے کئی فلمی پردے سے دور ہیں۔ تو آئیے آج آپ کو ایسی ہی اداکاراؤں کے بارے میں بتاتے ہیں جنہوں نے شاہ رخ کے ساتھ فلمی کریئر کا آغاز کیا۔ لیکن آج وہ اسکرین سے دور ہیں۔

      مہیما چودھری
      اس فہرست میں پہلا نام اداکارہ مہیما چوہدری کا ہے۔ انہوں نے 1997 میں شاہ رخ خان کی فلم 'پردیس' سے بالی ووڈ میں قدم رکھا۔ اس کے علاوہ انہوں نے 'باغبان' اور 'دھڑکن' جیسی کئی بڑی فلموں میں کام کیا۔ تاہم اب یہ فلمی پردے سے دور ہو چکی ہیں۔ وہ آخری بار 2016 کی بنگالی فلم 'ڈارک چاکلیٹ' میں نظر آئی تھیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Aishwarya Raiکوجب ماڈلنگ کے لئے ملے تھے صرف 1500روپے، اب وائرل ہورہی ہیں یہ تصاویر

      پریتی زنٹا
      بالی ووڈ کی ڈمپل گرل پریتی زنٹا نے بھی اپنے فلمی کیریئر کا آغاز شاہ رخ خان کی فلم سے کیا۔ وہ فلم 'دل سے' تھی جو سال 1998 میں آئی تھی۔ اس کے علاوہ یہ دونوں 2004 میں ریلیز ہونے والی فلم 'ویر زارا' میں بھی ایک ساتھ نظر آئے تھے۔ اور اس فلم میں دونوں کی جوڑی سپر ہٹ رہی۔ لیکن آج پریتی زنٹا فلموں سے دور ہیں۔ سال 2016 میں انہوں نے امریکی شہری گڈاینف سے شادی کی۔ تب سے وہ صرف امریکہ میں مقیم ہیں۔

      گائتری جوشی
      اس فہرست میں اگلا نام گایتری جوشی کا ہے۔ وہ سال 2004 میں شاہ رخ کے ساتھ 'سودیس' میں نظر آئی تھیں۔ اس کے بعد وہ چند اور منتخب فلموں میں نظر آئیں۔ تاہم جلد ہی وہ اسکرین سے دور ہوگئیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      کیٹرینہ سے لے کر نیہا دھوپیا اور پائل روہتگی تک، یہ ہیروئین کرچکی ہیںBگریڈ فلموں میں کام

      سوچترا کرشنامورتی
      فہرست میں آخری نام اداکارہ سچترا کرشنامورتی کا ہے۔ سال 1994 میں وہ شاہ رخ کے ساتھ فلم 'کبھی ہاں کبھی ناں' میں نظر آئی تھیں۔ اس فلم کے بعد وہ کئی البمز میں بھی نظر آئیں۔ تاہم یہ کافی عرصے سے اسکرین سے دور ہے۔ اگر ہم ان کی ذاتی زندگی کی بات کریں تو انہوں نے سال 1999 میں فلمساز شیکھر کپور سے شادی کی۔ لیکن دونوں نے 2007 میں طلاق لے لی۔ ان کی ایک بیٹی ہے جس کا نام کاویری کپور ہے اور دونوں ساتھ رہتے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: