உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Shilpa Shetty Quits Social Media:شلپا شیٹی نے سوشل میڈیا سے بریک لے کر فینس کو کیا مایوس، بتائی یہ وجہ

    شلپا شیٹی نے چھوڑ دیا سوشل میڈیا۔

    شلپا شیٹی نے چھوڑ دیا سوشل میڈیا۔

    Shilpa Shetty Quits Social Media: ان دنوں شلپا گوا میں روہت شیٹی کی ویب سیریز 'انڈین پولیس فورس' کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ اس ویب سیریز سے ان کی پہلی جھلک پہلے ہی سامنے آ چکی ہے۔ اس ویب سیریز میں شلپا کے ساتھ سدھارتھ ملہوترا اور وویک اوبرائے بھی نظر آئیں گے۔

    • Share this:
      Shilpa Shetty Quits Social Media: بالی ووڈ اداکارہ شلپا شیٹی ان اداکاراؤں کی فہرست میں شامل ہیں جو فلمی اسکرین کے علاوہ سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر بھی کافی ایکٹیو رہتی ہیں۔ اپنی ذاتی زندگی سے لے کر فلمی اعلانات اور فٹنس ویڈیوز کے علاوہ، وہ سوشل میڈیا پلیٹ فارمز پر اپنی خوبصورت فوٹو وڈیوز بھی شیئر کرتی رہتی ہیں۔ لیکن اب ان کے مداحوں کے لیے ایک بری خبر سامنے آ رہی ہے۔ شلپا نے سوشل میڈیا پلیٹ فارم سے بریک لے لیا ہے۔ اداکارہ نے اپنی آخری پوسٹ میں ایک بلیک اینڈ وائٹ تصویر شیئر کی ہے جس کے بعد مداحوں کو کافی مایوسی ہوئی ہے۔

      بتائی یہ وجہ!
      شلپا شیٹی نے جیسے ہی یہ پوسٹ سوشل میڈیا پر شیئر کی تو سب حیران رہ گئے۔ شلپا نے سوشل میڈیا چھوڑنے کی وجہ بھی بتا دی ہے۔ اس بلیک اینڈ وائٹ تصویر کو شیئر کرنے کے ساتھ ہی انہوں نے کیپشن میں لکھا، 'میں مونوٹنی سے تھک گئی ہوں۔ سب کچھ ویسا ہی لگتا ہے۔ میں سوشل میڈیا سے دور جا رہی ہوں جب تک مجھے ایک نیا اوتار نہیں مل جاتا۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Kajol Luxury Lifestyle:اجئے دیوگن کے ساتھ 60 کروڑ کے گھر میں رہتی ہیں کاجول



      انسٹاگرام کے علاوہ شلپا شیٹی نے بھی اپنی یہی پوسٹ ٹوئٹر پر شیئر کی ہے۔ یعنی شلپا نے سوشل میڈیا کے دونوں پلیٹ فارمز کو الوداع کہہ دیا ہے۔ شلپا کے سوشل میڈیا پر فالوورز کی ایک لمبی فہرست ہے۔ انہیں انسٹاگرام پر 25.4 ملین لوگ فالو کرتے ہیں جبکہ ٹوئٹر پر ان کے 6.4 ملین فالوورز ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      OTTپر ڈیبیو کریں گی سونالی بیندرے، زی5 کی ویب سیریز ’دا بروکن نیوز‘ میں آئیں گی نظر

      ان دنوں شلپا گوا میں روہت شیٹی کی ویب سیریز 'انڈین پولیس فورس' کی شوٹنگ میں مصروف ہیں۔ اس ویب سیریز سے ان کی پہلی جھلک پہلے ہی سامنے آ چکی ہے۔ اس ویب سیریز میں شلپا کے ساتھ سدھارتھ ملہوترا اور وویک اوبرائے بھی نظر آئیں گے۔ روہت 'انڈین پولیس فورس' کے ساتھ ڈیجیٹل ڈیبیو کرنے جا رہے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: