உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    اس واقعہ کے بعد ہمیشہ کے لئے بدل گیا تھا سلمان-ایشوریہ کا Relation، جانیے کیا ہوا تھا؟

    اسی وجہ سے الگ ہوئے تھے سلمان خان اور ایشوریہ رائے۔

    اسی وجہ سے الگ ہوئے تھے سلمان خان اور ایشوریہ رائے۔

    یہ واقعہ اگلے دن سرخیوں میں آگیا اور اس کی وجہ سے سلمان اور ایشوریہ دونوں کی شبیہ داغدار ہوگئی۔ کہا جاتا ہے کہ اس واقعے کے بعد ہی ایشوریہ نے خود کو سلمان خان سے دور کر لیا تھا۔

    • Share this:
      Salman Khan-Aishwarya Rai:سلمان خان اور ایشوریہ رائے کا نام انڈسٹری کے مشہور ستاروں کی فہرست میں شامل ہے۔ یہ دونوں نہ صرف اپنی فلموں بلکہ اپنی ذاتی زندگی کے لیے بھی جانے جاتے ہیں۔ آج ہم آپ کو سلمان خان اور ایشوریہ رائے کی زندگی سے جڑے ایک مشہور واقعے کے بارے میں بتانے جارہے ہیں، جس نے ان کی محبت کی زندگی میں ہنگامہ کھڑا کردیا تھا اور کہا جاتا ہے کہ بالآخر یہی واقعہ یہ جوڑی ٹوٹنے کی بڑی وجہ بنا۔

      یہ جاننے سے پہلے کہ وہ واقعہ کیا تھا، آپ کو بتادیں کہ سلمان خان اور ایشوریہ رائے ایک وقت میں ایک دوسرے کے بہت قریب تھے۔ فلم 'ہم دل دے چکے صنم' کی شوٹنگ کے دوران ان کی قربتیں بڑھیں۔ اس کے بعد سلمان خان اور ایشوریہ رائے اکثر ایک ساتھ نظر آتے۔ کہا جاتا ہے کہ جب ایشوریہ سلمان خان کی زندگی میں آئیں، اداکار انڈسٹری میں ایک مشہور نام بن چکے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      مشکل میں Bhai Jaan:صحافی سے بدسلوکی اورمارپیٹ کے معاملے میں سلمان کوعدالت نے بھیجا سمن

      میڈیا رپورٹس کے مطابق سلمان خان کے پاس نام، پیسہ، فین فالوونگ وغیرہ سب کچھ تھا، اس لیے سلمان چاہتے تھے کہ وہ اب گھر بسائیں۔ کہا جاتا ہے کہ سلمان خان ایشوریہ رائے سے بھی یہی کمٹمنٹ چاہتے تھے۔ تاہم، ایشوریہ اس وقت انڈسٹری میں اپنی جگہ بنانے کے لیے سخت محنت کر رہی تھیں اور شادی نہیں کرنا چاہتی تھیں۔ خبر کے مطابق اس کی وجہ سے سلمان اور ایشوریہ کے درمیان تناؤ پیدا ہو گیا تھا۔

      یہ بھی پڑھیں:

      جب ایشوریہ رائے کے گھر کا دروازہ پیٹ پیٹ کرSalman Khanکے ہاتھوں سے آگیا تھا خون، دی تھی یہ دھمکی!

      تاہم یہ سب چل رہا تھا کہ ایک رات سلمان خان ایشوریہ رائے کے گھر پہنچے اور نصف شب کے قریب اداکارہ کے گھر کے باہر ہنگامہ برپا کر دیا۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق سلمان خان تقریباً رات کو ایشوریہ رائے کے فلیٹ کا دروازہ پیٹتے رہے لیکن اداکارہ نے گیٹ نہیں کھولا۔ یہ واقعہ اگلے دن سرخیوں میں آگیا اور اس کی وجہ سے سلمان اور ایشوریہ دونوں کی شبیہ داغدار ہوگئی۔ کہا جاتا ہے کہ اس واقعے کے بعد ہی ایشوریہ نے خود کو سلمان خان سے دور کر لیا تھا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: