اپنا ضلع منتخب کریں۔

    Bigg Boss 16:کیا’اُترن‘فیم ٹینا دتہ’بگ باس16‘ میں آئیں گی نظر؟ اداکارہ نے کہا-شو مجھے نروس کرتا ہے۔۔۔

    TV کی مشہور اداکارہ ٹینا دتا نے بگ باس میں حصہ لینے کو کہی یہ بڑی بات۔  (تصویر: Tinadatta Instagram )

    TV کی مشہور اداکارہ ٹینا دتا نے بگ باس میں حصہ لینے کو کہی یہ بڑی بات۔ (تصویر: Tinadatta Instagram )

    Tina Datta On Bigg Boss 16: ’’مجھے ہر سال میڈیا سے مبارکباد کے پیغامات آتے ہیں اور ہر کوئی سوچتا ہے، میں شو کر رہی ہوں۔ جبکہ درحقیقت میں اسے باہر سے تماشائی کے طور پر دیکھتی ہوں۔ مجھ پر بھروسہ کریں، میں گھر پر رہنے پر آرام دہ محسوس کرتی ہوں۔ ‘

    • Share this:
      Tina Datta On Bigg Boss 16: ٹی وی کے سب سے متنازع شوز میں سے ایک 'بگ باس' ہر سال کی طرح ایک بار پھر دھوم مچانے کے لیے تیار ہے۔ اس کے 15 سیزن کے بہت چرچے ہوئے اور اب شائقین 16ویں سیزن کی آمد کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ کہا جا رہا ہے کہ یہ شو جلد ہی نشر ہو گا۔ سلمان خان کی میزبانی میں 'بگ باس' کا 16 واں سیزن کافی سرخیوں میں ہے۔ بی بی ہاؤس کی لیک ہونے والی تصاویر سے لے کر مقابلہ کرنے والوں تک سب کے چرچے زوروں پر ہیں۔

      بگ باس 16 میں دکھائی دیں گی ٹینا دتہ!
      'اترن' فیم اداکارہ ٹینا دتہ بھی اس شو کا حصہ بننے کی خبریں ہیں۔ ہر سال ایسے دعوے کیے جاتے ہیں کہ اداکارہ ’بگ باس‘ کا حصہ بننے والی ہیں، لیکن آخر کار یہ محض افواہیں ثابت ہوتی ہیں۔ اس بار بھی یہ صرف افواہیں ہیں، کیونکہ اداکارہ نے 'بگ باس 16' کا حصہ بننے سے انکار کر دیا ہے۔ انہوں نے بتایا کہ گزشتہ کئی سالوں سے انہیں 'بگ باس' کی آفرز مل رہی ہیں، لیکن وہ اسے قبول نہیں کر رہی ہیں۔



      بگ باس میں نہ آنے کی ٹینا دتہ نے بتائی وجہ
      ٹینا دتہ نے انٹرویو دیتے ہوئے انکشاف کیا ہے کہ وہ 'بگ باس' کا حصہ بننے سے کیوں ڈرتی ہیں۔ اداکارہ نے کہا، ’’گزشتہ برسوں میں کئی بار مجھ سے رابطہ کیا گیا۔ سب سے پہلے 'بگ باس' مجھے بے چین کرتا ہے۔ یہ ایک چیلنجنگ شو ہے اور 24 گھنٹے کیمروں کے ساتھ رہنا اور باہر کے لوگ بھی اس کا فیصلہ کرتے ہیں، جو بہت مشکل ہے۔ تاہم ایسا نہیں ہے کہ میں چیلنجز کے لیے تیار نہیں ہوں، بلکہ ماضی میں کچھ وجوہات کی بنا پر چیزیں ٹھیک نہیں ہوئیں، جن پر میں ابھی بات کرنے کے لیے تیار نہیں ہوں۔



      یہ بھی پڑھیں:

      حاملہ رہ کر بھی کام کرنے کے سوال پرAlia Bhattنے دیا ایسا جواب، سن کر رہ جائیں گے آپ حیران

      یہ بھی پڑھیں:
      پاپاRaja Chaudharyکو نظرانداز کررہی ہیں پلک!میسیج کا نہیں دیتی ہیں جواب

      شو میں آنے کی افواہوں پر ٹینا دتہ نے دیا یہ ردعمل
      ٹینا دتہ نے مزید بتایا کہ شو میں ان کی شرکت کی افواہوں کے درمیان میڈیا انہیں کیسے مبارکباد دیتا ہے۔ انہوں نے کہا، ’’مجھے ہر سال میڈیا سے مبارکباد کے پیغامات آتے ہیں اور ہر کوئی سوچتا ہے، میں شو کر رہی ہوں۔ جبکہ درحقیقت میں اسے باہر سے تماشائی کے طور پر دیکھتی ہوں۔ مجھ پر بھروسہ کریں، میں گھر پر رہنے پر آرام دہ محسوس کرتی ہوں۔ ‘
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: