உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    آخر کیوں 15 سال کی عمر میں ہی ٹی وی کی پاپولر ایکٹریس پوجا بنرجی نے چھوڑ دیا تھا گھر!

    پوجا بنرجی۔

    پوجا بنرجی۔

    پوجا سب سے زیادہ اس وقت سرخیوں میں آئیں جب انہوں نے اپنے شوہر سے دوبارہ شادی کی۔ پوجا بنرجی اور اداکار کنال ورما کی شادی نومبر 2021 میں ہوئی تھی۔

    • Share this:
      ممبئی: ٹی وی پر پاروتی کا کردار ادا کر کے لوگوں کے دلوں پر راج کرنے والی پوجا بنرجی حقیقی زندگی میں بہت گلیمرس ہیں۔ وہ اپنی بولڈ اور سیزلنگ تصویروں سے سوشل میڈیا پر تہلکہ مچا دیتی ہے۔ جس کی وجہ سے انہیں کئی بار ٹرول بھی ہونا پڑتا ہے۔ تاہم پوجا کو اس پر کوئی اعتراض نہیں ہے۔ پوجا سب سے زیادہ اس وقت سرخیوں میں آئیں جب انہوں نے اپنے شوہر سے دوبارہ شادی کی۔ پوجا بنرجی اور اداکار کنال ورما کی شادی نومبر 2021 میں ہوئی تھی۔ حالانکہ یہ جوڑا پہلے ہی شادی شدہ تھا۔ اپریل 2020 میں ان کی کورٹ میرج ہوئی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ملائیکہ اروڑہ سے طلاق کے بعد اس ایک وجہ سے Arbaz خان نے نہیں مانگی تھی بیٹے ارحان کی کسٹڈی

      پوجا اور کنال پہلے دھوم دھام سے شادی کرنے والے تھے لیکن کورونا نے سارا پلان برباد کر دیا۔ جیسے ہی کورونا کی تباہی دور ہوئی، انہوں نے 16 نومبر کو گوا میں دھوم دھام سے شادی کی۔ یہی نہیں ان کا بیٹا بھی ان کی شادی کا گواہ بن گیا۔ معلوم ہوا ہے کہ پوجا شادی سے پہلے حاملہ تھیں۔ انہوں نے 9 اکتوبر 2020 کو اپنے بیٹے کرشیو کو جنم دیا۔ کورٹ میرج کے چھ ماہ بعد ہی پوجا ماں بنی۔ پوجا اور کنال کی ملاقات ایک سیٹ پر ہوئی۔ اداکارہ نے بتایا تھا کہ وہ ایک شو میں مرکزی کردار ادا کر رہی ہیں۔ کنال اس دوران اسکریننگ دینے آئے تھے۔ جسے دیکھ کر پوجا اپنا دل ہار بیٹھی تھی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      میناکشی شیشادری نے اس وجہ سے کرئیر کی اونچائیوں پر رہتے ہوئے چھوڑی Industry

      پوجا نے بتایا تھا کہ کنال انہیں بہت کیوٹ لگے تھے۔ جب ممبئی میں کوئی نہیں تھا تو صرف وہی اداکارہ کا سہارا بنے۔ پوجا بنرجی صرف 15 سال کی عمر میں اپنے گھر سے بھاگ گئی تھیں۔ پوجا نے ایک ٹاک شو میں بتایا کہ مجھے اس عمر میں پیار ہو گیا تھا۔ ایسا لگا جیسے یہ میری دنیا ہے۔ لیکن یہ سب چلا نہیں۔ حالانکہ انہیں اس بات پر کوئی افسوس نہیں ہے۔

      گھر سے نکلنے کے بعد پوجا اپنے گھر واپس نہیں گئی۔ بلکہ وہ ممبئی میں رہ کر ہی جدوجہد کرنے لگیں۔ کیونکہ انہوں نے اپنا ذہن بنا لیا تھا، میرے والد میری وجہ سے شرمندگی ہوئی اُسے میں اپنے اچیومنٹ سے دور کردوں گی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: