உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Bigg Boss 16: گھر والوں کی نیندیں اُڑ جائیں گی! اس بار بیڈروم میں مچے گا گھماسان

    Bigg Boss 16:  ان سب کے درمیان خبریں ہیں کہ اس بار شو میں بیڈ روم میں ہی سب کچھ بدلنے والا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ کنٹیسٹنٹ    کو بیڈ روم میں جانے کی بڑی قیمت ادا کرنی پڑے گی۔

    Bigg Boss 16: ان سب کے درمیان خبریں ہیں کہ اس بار شو میں بیڈ روم میں ہی سب کچھ بدلنے والا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ کنٹیسٹنٹ کو بیڈ روم میں جانے کی بڑی قیمت ادا کرنی پڑے گی۔

    Bigg Boss 16: ان سب کے درمیان خبریں ہیں کہ اس بار شو میں بیڈ روم میں ہی سب کچھ بدلنے والا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ کنٹیسٹنٹ کو بیڈ روم میں جانے کی بڑی قیمت ادا کرنی پڑے گی۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Delhi | Mumbai
    • Share this:
      سلمان خان کا ٹی وی رئیلٹی شو 'بگ باس 16' یکم اکتوبر سے کلرز ٹی وی پر نشر ہونے جا رہا ہے۔ شو شروع ہونے سے پہلے ناظرین نئے سیزن کے کنٹیسٹنٹ کے بارے میں بہت پرجوش ہیں۔ اس کے ساتھ ہی شو میں کئی ایسی تبدیلیاں بھی ہوئی ہیں، جن کے چرچے زوروں پر ہیں۔ بتایا جا رہا ہے کہ اس بار بگ باس کے گھر میں وہ تمام چیزیں آڈینس کے سامنے ہوں گی جو اب تک کسی شو میں نہیں دیکھی گئی ہیں۔

      آپ کو بتاتے چلیں کہ میکرس مداحوں میں جوش و خروش بڑھانے میں کوئی کسر نہیں چھوڑ رہے ہیں اور شو کے بیک ٹو بیک پروموز شیئر کر رہے ہیں۔ اسی وقت، شو کی تھیم اور کنٹیسٹنٹ   مسلسل خبروں میں بنے ہوئے ہیں۔ 28 ستمبر کو سلمان خان نے 'بگ باس 16' کے لانچ ایونٹ میں شو کے بارے میں کئی اعلانات کیے تھے۔ 01 اکتوبر کو رات 9:30 بجے شروع ہونے والے اس شو کے پہلے کنٹیسٹنٹ کا نام آ گیا ہے۔ شو کا پہلا کنٹیسٹنٹ  کرنے والا تاجکستان کا رہائشی عبدو الروزک ہیں۔

      بیڈ روم میں جانے کیلئے  ہو گا ٹاسک
      ان سب کے درمیان خبریں ہیں کہ اس بار شو میں بیڈ روم میں ہی سب کچھ بدلنے والا ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ کنٹیسٹنٹ    کو بیڈ روم میں جانے کی بڑی قیمت ادا کرنی پڑے گی۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق اس بار بگ باس 16 کے گھر میں چار بیڈ روم بنائے گئے ہیں۔ ان کمروں کو فائر روم، بلیک اینڈ وائٹ روم، کارڈز روم اور ونٹیج روم کے نام سے موسوم کیا گیا ہے۔ ان کمروں میں جانے کے لیے مقابلہ کرنے والوں کو بڑی قیمت ادا کرنی پڑے گی۔ ان کمروں میں داخل ہونے کے لیے، مقابلہ کرنے والوں کو پہلے دن سے ہی ایک بھاری کام سے گزرنا پڑے گا۔ تاہم ابھی تک اس بارے میں کوئی انکشاف نہیں کیا گیا ہے کہ وہ ٹیسٹ کیا ہوگا۔

      کمپنی دے رہی ہے Mental Health ٹھیک رکھنے کیلئے 11دن کی چھٹی، تفصیل یہاں جانئے

      لیک ہو گئے ہوں پرائیویٹ فوٹوز۔ویڈیوز، تو اس طرح کر سکتے ہیں ڈلیٹ: طریقہ یہاں جانیں

      میڈیا رپورٹس کے مطابق بگ باس 16 کے کنفرم کنٹسٹنٹ میں ٹینا دتہ، شالن بھانوٹ، گوتم وِگ، سنبل توقیر، شیو ٹھاکرے، شیون نارنگ، مانیا سنگھ، سوندریہ شرما اور نمرت کور اہلووالیہ شامل ہیں۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: