ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

ٹوئٹر نےکنگنا رناؤت کو کہا الوداع، اکاؤنٹ کومستقل طورپرکیامعطل،ممتا پرتنقید کاشاخسانہ

  • Share this:
ٹوئٹر نےکنگنا رناؤت کو کہا الوداع، اکاؤنٹ کومستقل طورپرکیامعطل،ممتا پرتنقید کاشاخسانہ
ٹوئٹر نے کنگنا رناؤت کو کہا الوداع

Kangana Ranaut Twitter account permanently suspended: کنگنا رناؤت سوشل میڈیا پر کافی متحرک ہیں۔ وہ ملک و بیرون ملک کے امور پر اپنی رائےظاہر کرتی رہتی ہے۔ حال ہی میں ، 'آکسیجن' کے بارے میں اپنی رائے کے بعد ، انہوں نے بنگال اسمبلی انتخابات 2021 کے بارے میں بھی اپنی رائے دی۔ مغربی بنگال میں ممتا بنرجی کی پارٹی کے جیتنے کے بعد ، کنگنا نے کئی ٹویٹس کیں۔ اپنی پوسٹ میں ، انہوں نے بنگال تشدد کے خلاف اپنی رائے کا اظہار کرتے ہوئے ٹی ایم سی پر سنگین الزامات عائد کیے ہیں ، جس کے فورا بعد ہی کنگنا کا ٹویٹر اکاؤنٹ مستقل طور پر معطل کردیا گیا۔


کنگنا نے حال ہی میں مغربی بنگال میں ایک بار پھر ممتا بنرجی کی اقتدار میں واپسی پر ٹوئٹ کرتے ہوئے انہیں تنقید کا نشانہ بنایاہے۔اتناہی نہیں کنگنا ٹی ایم سی کے خلاف متعدد ٹویٹس کیے ۔ کنگنا بی جے پی کی حمایت کرتے ہوئے کھلے عام ٹی ایم سی کو نشانہ بنا رہی تھیں۔ ادھر اداکارہ کنگنا رناؤت کے ٹویٹر اکاؤنٹ کی معطلی سب کے لئے چونکانے والی ہے۔


کنگنا کا ٹوئٹ
کنگنا کا ٹوئٹ


مغربی بنگال کے خلاف یہ کہاکنگنا نے ویڈیو میں کہا کہ دوستو ، ہم سب بنگال میں انتخابات کے بعد بہت بری تصاویر دیکھ رہے ہیں ، خبریں اور ویڈیوز سامنے آرہی ہیں۔ قتل ، اجتماعی عصمت دری اور گھروں کو کھلے عام جلایا جارہا ہے۔ ایسی صورتحال میں لبرل میڈیا ہاؤسز کچھ نہیں کہہ رہے ہیں۔ یہاں تک کہ بین الاقوامی اخبار یا رسالے بھی اس کو کور نہیں کررہے ہیں ، مجھے سمجھ نہیں آرہا ہے کہ ایسا کیوں ہو رہا ہے۔ وہاں خون کی ندیاں بہہ رہی ہیں۔ اب غدار اس ملک کو کیا چلائیں گے؟ ہم بری طرح پھنس چکے ہیں۔ اس وقت صدر کا راج نافذ کرنے کی ضرورت ہے۔ میں اپنی حکومت سے کہنا چاہتا ہوں کہ اس طرف توجہ دیں۔

ٹویٹر اکاؤنٹ کی معطلی کے بعد کنگنا رناؤت کا بیان

کنگنا رناؤت نے ٹویٹر اکاؤنٹ معطل ہونے کے بعد یہ بیان جاری کیا ہے۔ انہوں نے کہاکہ ’’ ٹویٹر نے میری اس بات کو سچ ثابت کر دیا ہے کہ وہ پیدائشی طور پر امریکی ہے۔ ایک سفید فام شخص بھوری رنگ کے افراد سے غلامی کرانا چاہتاہے ، وہ آپ کو بتانا چاہتے ہیں کہ آپ کیا سوچیں ، بولیں یا کیا کریں۔ میرے پاس بہت سارے سوشل میڈیا پلیٹ فارم ہیں جن کا استعمال کرتے ہوئے میں اپنی آواز بلند کرسکتی ہوں۔ اس کے علاوہ ، میں سینما کی شکل میں اپنا خیالات کو سامنے رکھتی ہوں ۔لیکن میرا دل اس ملک کے لوگوں پر جاتا ہے جن کو ہزاروں سالوں سے ستایا گیا اور غلام بنا کر رکھا گیا۔ اس تکلیف کی کوئی انتہا نہیں ہے۔


کنگنا کھل کربی جے پی کی حمایت کرتی ہیں

کنگنا طویل عرصے سے سوشل میڈیا پر بی جے پی اور پی ایم مودی کی حمایت کی کرتی نظر آتی ہے۔ اب کنگنا ٹی ایم سی کو نشانہ بنارہی تھی جس طرح سے مغربی بنگال میں تشدد ہورہا ہے۔ اداکارہ نے ٹی ایم سی پر بی جے پی کارکن کے ساتھ اجتماعی زیادتی کا بھی الزام لگایا۔ کنگنا کے الزامات پر کوئی ردعمل آتا اس سے پہلے ٹوئٹر نے کنگنا کا اکاؤنٹ معطل کردیاہے۔اداکارہ کے مداح کنگنا کے اکاؤنٹ کی معطلی کی وجہ سے کافی مایوس ہوگئے ہیں اور ان کا شدید غم و غصہ سوشل میڈیا پر نظر آرہاہے۔ جہاں کچھ لوگ کنگنا کے لئے کی جانے والی اس ٹویٹر کارروائی سے خوش ہیں ، کچھ لوگ اس کے غم و غصے میں بھی ہیں۔ اس سے قبل کنگنا کی بہن رنگولی کے ٹوئٹر اکاؤنٹ کو تبلیغی جماعت کے ارکان کو پھانسی دینا کا مطالبہ کرنے پر معطل کیا گیا تھا۔
Published by: Mirzaghani Baig
First published: May 04, 2021 03:28 PM IST