உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Upcoming Web Series & Films:رادھے شیام، دسویں، مائی۔۔اپریل میں OTTپر آرہی ہیں یہ زبردست فلمیں اور ویب سیریز، دیکھیے پوری فہرست

    اپریل میں او ٹی ٹی اور تھیٹر میں آنے والی فلمیں اور ویب سیریز۔

    اپریل میں او ٹی ٹی اور تھیٹر میں آنے والی فلمیں اور ویب سیریز۔

    Upcoming Web Series & Films: او ٹی ٹی اسپیس میں بھی کئی مشہور بالی ووڈ، ہالی ووڈ فلمیں اور ویب سیریز اسی ماہ OTT پلیٹ فارمز پر ریلیز کی جائیں گی۔ آئیے، ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ اپریل میں کس OTT پلیٹ فارم پر کیا آنے والا ہے۔

    • Share this:
      Upcoming Web Series & Films:اپریل میں جہاں کے جی ایف چیپٹر 2، ہیروپنتی 2، رن وے 34 اور جرسی جیسی ایک سے زیادہ فلمیں سینما گھروں میں ریلیز ہو رہی ہیں، وہیں او ٹی ٹی اسپیس میں بھی کئی مشہور بالی ووڈ، ہالی ووڈ فلمیں اور ویب سیریز اسی ماہ OTT پلیٹ فارمز پر ریلیز کی جائیں گی۔ آئیے، ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ اپریل میں کس OTT پلیٹ فارم پر کیا آنے والا ہے۔

      ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر یکم اپریل کو اسپورٹس فلم کون پروین تامبے؟ آ رہی ہے. یہ آئی پی ایل کھلاڑی پراوین تامبے کی بایوپک فلم ہے، جس میں شریاس تلپڑے ٹائٹل رول میں نظر آئیں گے۔ فلم کے ہدایت کار جے پرد ڈیسائی ہیں۔

      رادھے شیام 1 اپریل کو ایمیزون پرائم ویڈیو پر تیلگو، تامل، ملیالم اور کنڑ میں ریلیز ہو رہی ہے۔ پربھاس اور پوجا ہیگڑے کی یہ فلم اس سال 11 مارچ کو سینما گھروں میں ریلیز ہوئی تھی اور صرف 21 دن بعد پرائم پر آرہی ہے۔ تاہم ہندی شائقین کو فلم کے لیے تھوڑا انتظار کرنا پڑے گا۔

      ویب سیریز گلک کا تیسرا سیزن 7 اپریل کو سونی لیو پر نشر کیا جائے گا۔ اس بار مشرا خاندان ایک نئے تفریحی سفر کا آغاز کرے گا۔ گلک ایک بہت مقبول سیریز ہے، جس کا پہلا سیزن 2019 میں آیا تھا۔ اس سیریز میں گیتانجلی کلکرنی، جمیل خان اور ہرش مایار نے مرکزی کردار ادا کیے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by SonyLIV (@sonylivindia)





      ابھیشیک بچن، یامی گوتم اور نمرت کور اسٹارر فلم دسویں 7 اپریل کو نیٹ فلکس پر آئے گی۔ اس فلم میں ابھیشیک ایک جاٹ لیڈر کے کردار میں ہیں، جو قید ہو جاتا ہے اور جیل سے ہی دسویں جماعت پاس کرنے کی پہل کرتا ہے۔ یامی ایک جیل افسر کے کردار میں ہیں، جس کے چیلنج پر ابھیشیک کا کردار یہ قدم اٹھاتا ہے۔ نمرت نے ابھیشیک کی بیوی کا کردار ادا کیا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      نواب پٹودی کے لاڈلے سیف علی خان نے جب امرتا سے لیے تھے 100 روپے اُدھار

      ابھے کا تیسرا سیزن ZEE5 پر 8 اپریل کو نشر کیا جائے گا۔ ابھے ایک کرائم تھرلر ویب سیریز ہے جس کی ہدایت کاری کین گھوش نے کی ہے اور کنال کھیمو پولیس افسر ابھے پرتاپ سنگھ کے طور پر واپس آئے ہیں۔ تیسرے سیزن میں تنوج ویروانی کے علاوہ دیویا اگروال، وجے راج اور راہول دیو، آشا نیگی اور ندھی سنگھ اہم کرداروں میں نظر آئیں گے۔ اس سیزن کو ہندی کے ساتھ تمل اور تیلگو میں بھی نشر کیا جا رہا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ZEE5 (@zee5)





      انگریزی جاسوس فلم دی کنگس مین 8 اپریل کو ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر آرہی ہے۔ یہ فلم ہندی میں بھی آئے گی۔ دی کنگز مین 2021 میں سینما گھروں میں ریلیز ہو چکی ہے۔ اسی طرح انگریزی فلم All the Old Knives پرائم ویڈیو پر آئے گی۔ فلم میں کرس پائن، تھانڈیو نیوٹن نے مرکزی کردار ادا کیے ہیں۔ یہ دو جاسوس ایجنٹوں کے درمیان جھگڑے کی کہانی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ابھئے دیول نے دوہرایا ول اسمتھ اور کرس راک کا آسکر Drama، ایکٹر کو دوست سے پڑا تھپڑ

      کنڑ سنیما فلم جیمز 14 اپریل کو سونی لیو پر ریلیز ہوگی۔ یہ کنڑ اسٹار پونیتھ راجکمار کی آخری فلم ہے۔ وہ گزشتہ سال انتقال کر گئے تھے۔ پریا آنند اس فلم میں لیڈ رول میں ہیں۔ چیتن کمار نے اس کی ہدایت کاری کی ہے۔ کنڑ کے علاوہ یہ فلم تیلگو، تامل، ملیالم اور ہندی میں بھی دکھائی جائے گی۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by SonyLIV (@sonylivindia)





      مائی ویب سیریز Netflix پر 15 اپریل کو ریلیز ہوگی۔ یہ ایک کرائم تھرلر سیریز ہے، جس میں ساکشی تنور مرکزی کردار میں ہیں۔ ساکشی نے ایک ماں کا کردار ادا کیا ہے جو اپنی بیٹی کے قاتل کی تلاش میں ہے۔ اس سلسلے میں اسے دھمکیاں بھی ملتی ہیں لیکن وہ اپنا مشن ترک نہیں کرتی۔ سیریز میں وامیکا گبی بیٹی کے کردار میں ہیں جب کہ رائما سین بھی ایک خاص کردار میں نظر آئیں گی۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Netflix India (@netflix_in)





      مشہور انگریزی فلم ڈیتھ آن دی نیل 15 اپریل کو ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر آ رہی ہے۔ علی فضل اس فلم میں مرکزی اسٹار کاسٹ کا حصہ ہیں۔ فلم میں وہ گیل گیڈوٹ، ٹام بیٹ مین، رسل برانڈ، ڈان فرنچ، روز لیسلی، سوفی اوکونیڈو، جینیفر سینڈرز اور لیٹیا رائٹ کے ساتھ نظر آئیں گے۔ فلم کی ہدایت کاری کینتھ براناگ نے کی ہے۔ یہ فلم اگاتھا کرسٹی کے اسی نام کے کلاسک ناول پر مبنی ہے۔ ڈیتھ آن دی نیل کو ہندی میں بھی نشر کیا جا رہا ہے۔ فلم رواں سال فروری میں سینما گھروں کی زینت بنے گی۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Disney+ Hotstar (@disneyplushotstar)





      25 اپریل کو ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر اسپیشل سیریز انوپما - نمستے امریکہ آرہی ہے۔ یہ ٹی وی شو انوپما کا اسپن آف شو ہے، جو صرف OTT پر آئے گا۔ اس شو میں انوپما کے سفر کا صفحہ کھلے گا جو اب تک بند تھا۔ روپالی گنگولی نے انوپما کا کردار ادا کیا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: