உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Urfi Javed On Chahat Khanna: غلطی کا احساس ہونے پرUrfi Javedنے چاہت کھنہ سے مانگی معافی، طلاق کو لے کر کیا تھا کمنٹ

    عرفی جاوید نے چاہت کھنہ سے مانگی معافی۔

    عرفی جاوید نے چاہت کھنہ سے مانگی معافی۔

    Urfi Javed On Chahat Khanna: عرفی جاوید اپنے مختلف ڈریسنگ اسٹائل کی وجہ سے ہمیشہ سرخیوں میں رہتی ہیں۔ وہ جب بھی باہر آتی ہیں، ہر بار ایک نئے فیشن کے ساتھ نظر آتی ہیں۔

    • Share this:
      Urfi Javed On Chahat Khanna: حال ہی میں سوشل میڈیا سنسیشن عرفی جاوید(Urfi Javed) اور اداکارہ چاہت کھنہ(Chahat Khanna) کے درمیان زبردست کیٹ فائٹ دیکھی گئی تھی۔ اس سے قبل چاہت کھنہ نے عرفی کے فیشن سینس پر تبصرہ کیا تھا جس کے بعد عرفی نے چاہت کے طلاق کا سہارا لیتے ہوئے جواب دیا تھا۔ حالانکہ اب عرفی نے اپنی غلطی مان لی ہے۔

      عرفی جاوید نے مانی غلطی
      ہمیشہ کی طرح ایک بار پھر عرفی جاوید کو دیکھا گیا اور پاپرازیوں کے سوالات کے جوابات دیئے۔ ادھر چاہت کھنہ کے ساتھ کیٹ فائٹ کے بارے میں بات کرتے ہوئے عرفی جاوید نے اپنی غلطی تسلیم کر لی۔ عرفی نے کہا- مجھے لگتا ہے کہ میں غلط تھی، مجھے کسی کی طلاق پر تبصرہ نہیں کرنا چاہیے تھا۔ اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ کون کیا کہتا ہے، لیکن مجھے پرسکون رہنا چاہیے تھا۔‘‘ جب پاپرازی نے ان سے مزید پوچھا کہ انہوں نے بھی آپ پر تبصرہ کیا ہے۔ اس پر عرفی کہتے ہیں کہ 'ساری دنیا کرتی ہے'۔

      قابل ذکر ہے کہ چاہت کھنہ نے اس سے قبل عرفی جاوید کے لباس پر تبصرہ کیا تھا جس کا جواب دیتے ہوئے عرفی نے چاہت کھنہ کی طلاق کو نشانہ بناتے ہوئے لکھا کہ 'لوگ اپنے شوہروں سے طلاق لے لیتے ہیں، غلط ہونے کے باوجود ان کے سابق شوہر کا پیسہ بوائے فرینڈ پر خرچ کرتے ہیں'۔

      بہرحال، اب عرفی جاوید نے اس معاملے میں اپنی غلطی تسلیم کر لی ہے۔ اب دیکھنا یہ ہے کہ چاہت کھنہ کا اس پر کیا ردعمل سامنے آتا ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      Sapna Choudhary New Song:آگیا سپناچودھری کانیاگانا’رامفل کی بہو‘،گانا کردیگاناچنے پرمجبور

      یہ بھی پڑھیں:
      ترنگے کو دی سلامی،کبوتر کیا آزاد اور کیک بھی کاٹا،Sana Khan نے ایسے منایا یوم آزادی

      ہمیشہ سرخیوں میں رہتی ہیں عرفی
      عرفی جاوید اپنے مختلف ڈریسنگ اسٹائل کی وجہ سے ہمیشہ سرخیوں میں رہتی ہیں۔ وہ جب بھی باہر آتی ہیں، ہر بار ایک نئے فیشن کے ساتھ نظر آتی ہیں۔ کئی بار انہیں ٹرولرز کا سامنا بھی کرنا پڑتا ہے، جب کہ کئی لوگوں کو عرفی کا یہ انداز بھی پسند ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: