உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Urfi Javedنے ٹرانسپیرنٹ برالیٹ پہن کر انٹرنیٹ پر لگائی پھر آگ، تصویر دیکھ اڑے ہوش

    اداکارہ عرفی جاوید:  تصویر : Instagram @urf7i

    اداکارہ عرفی جاوید:  تصویر : Instagram @urf7i

    Urfi Javed Bold Video :عرفی نے میری درگا میں آرتی کے کردار سے بھی ناظرین کے دل جیت لیے۔ عرفی کی فہرست میں 'سات پھیرو کی ہیرا پھیری'، 'بے پناہ'، 'جیجی ماں'، 'ڈائن'، 'یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے' اور 'کسوٹی زندگی کی' شامل ہیں۔

    • Share this:
      Urfi Javed Bold Video:'بگ باس او ٹی ٹی' کی مدمقابل عرفی جاوید، جو سوشل میڈیا پر ایک نئے فیشن سنسیشن کے طور پر ابھری ہیں، اپنے غیر معمولی لباس کی وجہ سے مسلسل خبروں میں رہتی ہیں۔ عرفی کا فیشن دیکھ کر ایسا نہیں ہو سکتا کہ آپ کا دماغ نہ بھٹکے۔ عرفی اپنے بولڈ ڈریسیز کی وجہ سے وارڈروب کی خرابی کا شکار بھی ہو چکی ہیں جس کی وجہ سے انہیں کافی ٹرول بھی کیا گیا ہے۔ اس درمیان، اب عرفی کی تازہ ترین بولڈ تصویر دیکھ کر آپ بھی حیران رہ جائیں گے۔

      عرفی جاوید نے ایک بار پھر اپنے لباس سے سب کو حیران کر دیا ہے۔ عرفی نے اپنی انسٹا اسٹوری پر ایک تازہ ترین تصویر شیئر کی ہے، اس تصویر میں عرفی کا ہاٹ اوتار نظر آرہا ہے۔ تصویر میں آپ دیکھ سکتے ہیں کہ عرفی نے سیاہ جالی والا برالیٹ پہنا ہوا ہے جو کافی اسٹائلش ہے۔ اس کی یہ برالیٹ پیچھے سے دو پٹیوں پر ٹکی ہوئی ہے۔ اس کے ساتھ عرفی نے نیچے سے میچنگ اسکرٹ بھی پہن رکھی ہے۔ ساتھ ہی عرفی نے اونچی پونی کی ہے۔ اسے اس لباس میں دیکھ کر کوئی بھی پاگل ہو سکتا ہے۔ عرفی کا یہ ڈریسنگ سینس ہمیشہ سوشل میڈیا پر کافی خبروں میں رہتا ہے۔



      یہ بھی پڑھیں:
      Dhaakad song She is On Fire Out:کنگناکی فلم کاگاناہواریلیز،نظر آیا انتہائی بولڈ انداز

      آپ کو بتادیں کہ عرفی جاوید لکھنؤ کی رہنے والی ہیں۔ انہوں نے اپنے اداکاری کیرئیر کا آغاز 2016 میں سونی ٹی وی کے شو 'بڑے بھیا کی دلہنیا' میں اونی پنت کے کردار سے کیا۔ اسی وقت، سال 2016-17 میں عرفی نے اسٹار پلس کے شو چندر نندنی میں چھایا کا کردار ادا کیا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Uorfi (@urf7i)





      یہ بھی پڑھیں:
      ’آشرم‘ کی ’ببیتا‘نے باتھ روم سے شیئر کی ایسی Bold تصویر دیکھ کر بے قابو ہوئے فینس!

      اس کے علاوہ عرفی نے میری درگا میں آرتی کے کردار سے بھی ناظرین کے دل جیت لیے۔ عرفی کی فہرست میں 'سات پھیرو کی ہیرا پھیری'، 'بے پناہ'، 'جیجی ماں'، 'ڈائن'، 'یہ رشتہ کیا کہلاتا ہے' اور 'کسوٹی زندگی کی' شامل ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: