உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    پیپرازی کے سامنے Urfi Javedنے کی یہ ایسی حرکت، ڈریس دیکھ کرلوگوں نے کیا یہ مطالبہ

    عرفی نے میڈیا کے سامنے کی یہ گندی حرکت۔ پہنی ایسی ڈریس۔

    عرفی نے میڈیا کے سامنے کی یہ گندی حرکت۔ پہنی ایسی ڈریس۔

    Urfi New Dress: عرفی جاوید کو حال ہی میں ایئرپورٹ پر دیکھا گیا، جہاں پاپرازیوں نے اداکارہ کو اپنے کیمرے میں قید کر لیا۔ اس ویڈیو کو مشہور فوٹوگرافر وائرل بھیانی نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر شیئر کیا ہے۔ایئرپورٹ پر نظر آنے والی عرفی جاوید کو کالی ٹی شرٹ اور شارٹس میں دیکھا گیا۔

    • Share this:
      Urfi New Dress: عرفی جاوید اپنے اترنگی فیشن کو لے کر بحث میں رہتی ہیں۔ وہ اپنی ظاہری شکل سے سب کو حیران کر دیتی ہے۔ عرفی جاوید کے سوشل میڈیا پر مداحوں کی ایک بڑی فہرست ہے۔ بگ باس او ٹی ٹی میں نظر آنے والی عرفی جاوید کو کبھی اپنے فیشن کی وجہ سے مداحوں کا پیار ملتا ہے تو کبھی ان کے عجیب و غریب لباس کو دیکھ کر لوگ سوشل میڈیا پر پوری طرح حیران رہ جاتے ہیں۔ اب لوگوں کو عرفی جاوید کی بالکل نئی ڈریسنگ سینس دیکھنے کو ملی، جسے حال ہی میں ایئرپورٹ پر دیکھا گیا تھا۔ یہی نہیں میڈیا کیمرہ کے لیے پوز دیتے ہوئے عرفی جاوید نے ایسی حرکت کر ڈالی جسے دیکھ کر وہ بری طرح ٹرول ہو گئیں۔

      میڈیا کے سامنے عرفی نے کی ایسی حرکت
      عرفی جاوید کو حال ہی میں ایئرپورٹ پر دیکھا گیا، جہاں پاپرازیوں نے اداکارہ کو اپنے کیمرے میں قید کر لیا۔ اس ویڈیو کو مشہور فوٹوگرافر وائرل بھیانی نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر شیئر کیا ہے۔ایئرپورٹ پر نظر آنے والی عرفی جاوید کو کالی ٹی شرٹ اور شارٹس میں دیکھا گیا۔ جب کہ اس کی ٹی شرٹ سامنے سے سادہ تھی لیکن پیچھے سے پوری طرح اوپن تھی۔ عرفی جاوید کو میڈیا نے پوز دینے کے لئے روکا تو اداکارہ نے اپنی پیٹھ دکھاتے ہوئے درمیانی انگلی دکھائی۔ جس کے بعد سوشل میڈیا پر لوگوں نے اداکارہ کو خوب سنایا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Viral Bhayani (@viralbhayani)





      یہ بھی پڑھیں:
      بیلی ڈانس کے ساتھ ٹورکنگ کرتی نظر آئیNamrata Malla، وائرل ہورہا ہے ویڈیو

      یہ بھی پڑھیں:
      جب خدا گواہ کے پروڈیوسر کو Big B کی ماں نے دی تھی دھمکی، میری بہو جیا بیوہ ہوئی تو ...

      راہل ویدیہ کے کمنٹ پر عرفی کا ایسا رہا ری ایکشن
      راہول ویدیہ نے ایک ٹویٹ کیا تھا، جس میں انہوں نے آج کے دور میں فیشن کے نام پر پہنے جا رہے کپڑوں پر طنز کیا۔ جب عرفی جاوید سے اس تبصرے کے بارے میں پوچھا گیا، جنہیں ایئرپورٹ پر دیکھا گیا تھا، تو انھوں نے جواب دیا، 'انہوں نے میرے اوپر نہیں کیا۔ لیکن جب ان سے دوبارہ یہی سوال پوچھا گیا تو عرفی جاوید نے کہا، 'لوگ انہیں ہی نشانہ بناتے ہیں، جو اہم ہوتا ہے۔ انڈسٹری میرے باپ کی نہیں ہے، کیا فرق پڑتا ہے کہ کیا چل رہا ہے، مجھے مجھ سے زیادہ کوئی نہیں جانتا، تو کرتے رہو ٹارگٹ۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: