உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    South کے اس اسٹار پر آیا عرفی جاوید کا دل، ایکٹریس کے لئے کہہ گئیں یہ بڑی بات

    ساوتھ کے اس سوپر اسٹار پر آیا عرفی جاوید کا دل۔

    ساوتھ کے اس سوپر اسٹار پر آیا عرفی جاوید کا دل۔

    عرفی جاوید پچھلے کچھ دنوں سے اپنے بیانات اور اپنی کیٹ فائٹ کی وجہ سے سرخیوں میں ہیں۔ اس سے قبل جہاں وہ سوزین خان کی بہن فرح علی خان کے ساتھ لڑتی نظر آئیں، وہیں انہوں نے کشمیرہ شاہ کے لیے بھی تلخ کلامی کی۔

    • Share this:
      عرفی جاوید سوشل میڈیا پر ٹاک آف دی ٹاؤن بن گئی ہیں۔ عرفی جاوید روزانہ اپنے نئے اور غیر معمولی فیشن اسٹائل کے ساتھ سامعین کے سامنے آتی ہیں۔ میڈیا ان کے عجیب و غریب انداز کا عادی ہو چکا ہے۔ روز خبروں میں رہنے والی عرفی جاوید کبھی اپنے بیانات کی وجہ سے سرخیوں کا حصہ بنی رہتی ہیں تو کبھی اپنی لڑائی کی وجہ سے۔ ایک بار پھر عرفی جاوید کی ایک ویڈیو سوشل میڈیا پر تیزی سے مقبول ہو رہی ہے۔ جس میں وہ ساؤتھ ایکٹرس پر پیار کی بارش کرتی نظر آرہی ہیں۔ جی ہاں، ویڈیو میں عرفی جاوید اپنے پسندیدہ ساؤتھ اداکار سے محبت کا اظہار کرتی نظر آرہی ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Ranbir Kapoor Alia Bhatt Wedding: اپریل کے دوسرے ہفتے میں شادی کرنے والے ہیں رنبیر-عالیہ!

      آج عرفی جاوید کا خاص لباس پھولوں والا اسکرٹ اور برالیٹ ٹاپ بن گیا۔ ائیرپورٹ پر عرفی جاوید میڈیا سے گفتگو کے دوران لفٹ کی طرف جارہی تھیں۔ اس دوران پیپراجی نے ان سے کئی سوال پوچھے۔ جن میں سے ایک سوال یہ بھی تھا کہ ساؤتھ کی فلموں کا کریز بڑھتا جا رہا ہے۔ اس میں آپ کی کیا رائے ہے... ایسی صورتحال میں عرفی جاوید کا کہنا ہے کہ ساؤتھ کی فلموں کا کریز ہمیشہ سے رہا ہے۔ ان کے اداکار کتنے ہینڈسم ہیں... جب وہ ساؤتھ کے اداکاروں کی تعریف کرنے لگی تو میڈیا نے ان سے ان کے پسندیدہ اداکار کا نام پوچھا۔ اپنے پسندیدہ اداکار کا نام بتاتے ہوئے عرفی جاوید نے RRR کے سوپر اسٹار رام چرن کا نام لیا۔



      یہ بھی پڑھیں:

      رشمیکا مندانا کی اس ایکٹر کے ساتھ ٹوٹ گئی تھی سگائی،اب ساؤتھ کے اس Handsome Hunkکو کررہی ہیں ڈیٹ




      ساؤتھ اداکار رام چرن کی تعریف کرتے ہوئے عرفی جاوید نے کہا کہ وہ کافی ہینڈسم ہیں۔ اور اس سوال کا جواب دیتے ہوئے عرفی جاوید کے چہرے پر نظر آنے والی خوشی میں وہ بہت پیاری لگ رہی تھی۔ جیسا کہ سبھی جانتے ہیں کہ عرفی جاوید پچھلے کچھ دنوں سے اپنے بیانات اور اپنی کیٹ فائٹ کی وجہ سے سرخیوں میں ہیں۔ اس سے قبل جہاں وہ سوزین خان کی بہن فرح علی خان کے ساتھ لڑتی نظر آئیں، وہیں انہوں نے کشمیرہ شاہ کے لیے بھی تلخ کلامی کی۔ ان تینوں کے درمیان چل رہی کیٹ فائٹ ایسی تھی کہ جب بھی یہ حسینائیں میڈیا کے سامنے آتیں تو ایک دوسرے کے لیے کچھ نہ کچھ کہہ دیتیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: