உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Urvashi Rautelaنے24کیریٹ سونے سے بنے کرسٹل جیپنیز فیس ماسک کا کیا استعمال، اس خرچے میں آجائے گی گاڑی!

    اروشی روتیلا (Urvashi Rautela) نے اتنے لاکھ کا فیس ماسک کیا استعمال۔

    اروشی روتیلا (Urvashi Rautela) نے اتنے لاکھ کا فیس ماسک کیا استعمال۔

    Urvashi Rautela 24K Pure Gold Japanese Mask: تصویریں شیئر کرتے ہوئے اروشی روتیلا نے لکھا، 'اپنا خیال رکھیں، خود غرض ہونا نہیں ہوتا۔' اروشی روتیلا کو حال ہی میں ورشاچی بے بی میں دیکھا گیا تھا۔اب وہ اطالوی اداکار رہنما مشیل مورون کے ساتھ نظر آئیں گی۔

    • Share this:
      Urvashi Rautela 24K Pure Gold Japanese Mask: اروشی روتیلا نے انسٹاگرام پر اپنی ایک تصویر شیئر کی ہے۔اس میں انہوں نے 24 کیرٹ سونے سے بنا کرسٹل جاپانی فیس ماسک پہنا ہوا ہے جس کی قیمت 4 لاکھ روپے ہے۔اروشی روتیلا ایک فلمی اداکارہ ہیں، انہوں نے کئی فلموں میں کام کیا ہے۔ ان کی فلموں کو خوب پسند کیا گیا۔ اروشی روتیلا نے 2013 کی فلم سنگھ ساب دی گریٹ سے بالی ووڈ میں قدم رکھا تھا۔ وہ اپنی خوبصورتی اور فیشن سینس کے لیے بھی جانی جاتی ہیں۔

      اروشی روتیلا اکثر اپنی میک اپ سیلفیز بھی شیئر کرتی رہتی ہیں۔اس کے علاوہ وہ اپنی قدرتی خوبصورتی کو بھی فلانٹ کرتی نظر آتی ہیں۔اب اروشی روتیلا نے اپنے انسٹا پوسٹ پر اپنے حالیہ میک اپ کی ایک تصویر شیئر کی ہے۔اس میں انہوں نے چہرے کا ماسک پہنا ہوا ہے۔ ماسک کی قیمت سن کر آپ حیران رہ جائیں، اروشی روتیلا نے ایک صاف ستھری تصویر شیئر کی ہے، اس میں وہ 24 کیریٹ خالص سونے کے کرسٹل جاپانی ماسک کے ساتھ خود کو پیمپر کر رہی ہیں، اس کی قیمت $5100 ہے جو کہ ہندوستانی کرنسی میں 4 لاکھ روپے کے برابر ہے۔ اس سے چہرے پر نکھار آتا ہے۔



      ’ورشاچی بے بی‘ میں نظر آچکی ہیں اروشی روتیلا
      تصویریں شیئر کرتے ہوئے اروشی روتیلا نے لکھا، 'اپنا خیال رکھیں، خود غرض ہونا نہیں ہوتا۔' اروشی روتیلا کو حال ہی میں ورشاچی بے بی میں دیکھا گیا تھا۔اب وہ اطالوی اداکار رہنما مشیل مورون کے ساتھ نظر آئیں گی۔

      یہ بھی پڑھیں:
      سلمان خان نے کی کنگنا کےDhaakadکی تعریف، کوئن نے کہا-اب نہیں کہوں گی کہ اکیلی ہوں۔۔۔

      یہ بھی پڑھیں:


      اس کے علاوہ وہ بالی ووڈ فلم انسپکٹر اویناش میں نظر آئیں گی۔ان کے علاوہ اس فلم میں رندیپ ہوڈا کا بھی اہم کردار ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: