உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Irrfan Khan Death:شوہر کے انتقال کے2سال بعد بھی میڈیکل فائلیں کھنگال رہی ہیں سوتاپا، کہا-’سوچتی ہوں کہ کوئی غلطی تو نہیں ہوئی۔۔۔‘

    شوہر عرفان خان کی موت پر آج بھی بیوی سوتاپا کو نہیں آتا یقین۔

    شوہر عرفان خان کی موت پر آج بھی بیوی سوتاپا کو نہیں آتا یقین۔

    Irrfan Khan's Wife Opens Up On Dealing With Actor's Demise: اپنے شوہر کو کھونے کے 2 سال بعد بھی، سوتاپا اسے بہت یاد کرتی ہے۔ شاید ہی کوئی دن ایسا گزرتا ہو جب انہوں نے سوشل میڈیا پر عرفان خان سے متعلق کچھ بھی پوسٹ نہ کیا ہو۔

    • Share this:
      Irrfan Khan's Wife Opens Up On Dealing With Actor's Demise: ہندی سنیما کے تجربہ کار اداکار عرفان خان یقیناً ہمارے درمیان نہیں ہیں لیکن وہ اپنی فلموں اور شاندار شخصیت کے باعث لوگوں کے دلوں میں ہمیشہ زندہ رہیں گے۔ ان کی اہلیہ سوتاپا سکدر (Sutapa Sikdar)اور بیٹے بابل اور ایان خان انہیں سوشل میڈیا پر ہر روز یاد کرتے رہتے ہیں۔ اب حال ہی میں انہوں نے انکشاف کیا ہے کہ وہ اکثر ان کی میڈیکل فائلیں پڑھتی ہیں تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ کہیں کوئی غلطی تو نہیں ہوئی ہے۔

      حال ہی میں ان کی اہلیہ سوتاپا نے ایک انٹرویو میں آنجہانی اداکار عرفان خان کے بارے میں بہت سی باتیں شیئر کی ہیں۔ انہوں نے بتایا کہ انہیں اب بھی اس بات کی فکر ہے کہ کیا ان سے عرفان خان کے علاج میں کوئی غلطی ہوئی ہے۔ سوتاپا سکدر کا کہنا تھا کہ 'میرے پاس کینسر کے علاج کے دوران تمام میڈیکل فائلیں اب بھی موجود ہیں، جنہیں میں اکثر یہ دیکھنے کے لیے پڑھتی ہوں کہ غلطی کہاں ہوئی'۔ سوتاپا کا مزید کہنا ہے کہ 'ہر رات میرے پاس میڈیکل فائلوں کا ایک پورا سوٹ کیس ہوتا ہے، جسے میں خود سے نہیں لے سکتی'۔ ان کے مطابق عرفان خان کی صحت بہتر ہونے میں صرف 15 دن لگے۔ اداکار اپنی شوٹنگ کے لیے روانہ ہونے ہی والے تھے کہ وہ قدرے بے چین ہونے لگے جس کے بعد کچھ تحقیقات کی گئیں۔ تحقیقات میں پتہ چلا کہ ان کا کینسر ایڈوانس اسٹیج پر پہنچ چکا ہے۔ یہ سب کچھ 15 دنوں میں ہوا۔ بالآخر پتہ چلا کہ یہ نیورو اینڈوکرائن کینسر کا ایک ایڈوانس اسٹیج ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:

      سلمان کے ساتھ جڑے دنیا کے سب سے چھوٹے سنگرAbdu Rozik، بھائی جان کی اس فلم میں آئیں گے نظر

      یہ بھی پڑھیں:

      Sunny Leone On Bollywood:بالی ووڈ میں 10 سال پورے ہونے پر سامنے آیا سنی لیون کا بڑا بیان

      NSD میں ہوئی تھی عرفان اور سوتاپا کی ملاقات
      عرفان اور سوتاپا کو نیشنل اسکول آف ڈرامہ میں پڑھتے ہوئے ایک دوسرے سے پیار ہو گیا تھا۔ اس کے بعد دونوں سال 1995 میں شادی کے بندھن میں بندھ گئے (Irrfan Sutapa Marriage)۔ اسی وقت، اپنے شوہر کو کھونے کے 2 سال بعد بھی، سوتاپا اسے بہت یاد کرتی ہے۔ شاید ہی کوئی دن ایسا گزرتا ہو جب انہوں نے سوشل میڈیا پر عرفان خان سے متعلق کچھ بھی پوسٹ نہ کیا ہو۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: