உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    JALSA First Look Poster: ’جلسہ‘ سے ودیا بالن اور شیفالی شاہ کا فرسٹ لُک ہوا جاری، ایمزون پر اس دن ریلیز ہوگی فلم

    او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ریلیز ہوگی ودیا بالن اور شیفالی شاہ کی فلم جلسہ۔

    او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ریلیز ہوگی ودیا بالن اور شیفالی شاہ کی فلم جلسہ۔

    Jalsa: رپورٹس کے مطابق ودیا بالن اس فلم میں صحافی کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔ اس کے ساتھ ہی شیفالی شاہ فلم میں کُک کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔ ٹی سیریز کے انسٹاگرام پیج سے ایک پوسٹ سامنے آئی ہے جس میں ودیا بالن اور شیفالی شاہ کا روپ مداحوں کے ساتھ شیئر کیا گیا ہے۔

    • Share this:
      ممبئی: ودیا بالن(Vidya Balan)اور شیفالی شاہ (Shefali Shah) اسٹارر فلم جلسہ (Movie Jalsa) کی دونوں اداکاراؤں کی پہلی جھلک (Jalsa First Look Poster) سامنے آگئی ہے۔ تاہم شیفالی اور ودیا بالن کے فرسٹ لک پوسٹر سے فلم کے بارے میں زیادہ کچھ معلوم نہیں ہوسکا کہ فلم میں کیا ہونے والا ہے۔ رپورٹس کے مطابق ودیا بالن اس فلم میں صحافی کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔ اس کے ساتھ ہی شیفالی شاہ فلم میں کُک کا کردار ادا کرتی نظر آئیں گی۔ ٹی سیریز کے انسٹاگرام پیج سے ایک پوسٹ سامنے آئی ہے جس میں ودیا بالن اور شیفالی شاہ کا روپ مداحوں کے ساتھ شیئر کیا گیا ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by T-Series (@tseries.official)





      جلسہ: کیا ہے ودیا بالن کے پوسٹر میں
      ان تصویروں میں پہلی تصویر ودیا بالن کی ہے جس میں ودیا اپنے چہرے پر اعتماد کے ساتھ ہلکی سی مسکراہٹ کے ساتھ نظر آرہی ہیں۔ لیکن ودیا کے بالکل پیچھے ایک خوفزدہ تصویر دکھائی گئی ہے۔ بلیک اینڈ وائٹ میں ہلکے شیڈ میں کھڑی ودیا کے چہرے پر خوف نمایاں ہے۔ پوسٹر پر بیک گراؤنڈ بلر لائٹننگ والا ہے، جو تیز رفتار زندگی کی عکاسی کرنے کی کوشش کر رہی ہے۔ اگلی تصویر شیفالی شاہ کی ہے۔

      شیفالی شاہ کا پوسٹر بھی ہوا ریلیز
      تصویر میں شیفالی شاہ کو آسانی سے پہچانا نہیں جا سکتا۔ ان کے چہرے پر عمر دکھائی دیتی ہے۔ لیکن شیفالی کے چہرے پر بھی ہلکی سی مسکراہٹ نظر آرہی ہے۔ شیفالی کے پیچھے ان کا سایہ بھی دکھایا گیا ہے جو فلم کے بارے میں اشارہ دے رہا ہے کہ ان کرداروں کے چہرے کچھ اور بتاتے ہیں اور اندرونی حقیقت کچھ اور۔ پوسٹر ریلیز ہوتے ہی مداحوں کے کمنٹ باکس پر ردعمل آنا شروع ہو گئے ہیں۔

      مداحوں کو یہ کہتے ہوئے دیکھا گیا-جلسہ کا انتظار ہے، آپ کو بتا دیں کہ یہ فلم ایمیزون پرائم پر 18 مارچ کو ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ اس پوسٹر کو شیئر کرتے ہوئے کیپشن میں لکھا گیا ہے- 'آپ جانتے ہیں کہ یہ ایک شاندار تجربہ ہونے والا ہے۔ یہ حیرت انگیز ہو گا جب دو بہترین اداکار اکٹھے ہوں گے۔ پرائم سٹی ٹیون پر جلسہ، 18 مارچ کو پرائم ویڈیو میں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: