ہوم » نیوز » انٹرٹینمنٹ

فرحان اختر کی فلم طوفان کے ٹیزر کے قائل ہوئے وجیندر سنگھ، ٹویٹ کرکے کہہ ڈالی یہ بڑی بات

طوفان کا ٹیزر سامنے آنے کے بعد ریئل لائف باکسنگ چیمپئن وجیندر سنگھ (Boxer Vijender Singh) فرحان کی تعریف کئے بغیر نہیں رہ پائے۔ انہوں نے سوشل میڈیا ٹویٹر ہر فرحان اختر کا شکریہ ادا کیا ہے۔

  • Share this:
فرحان اختر کی فلم طوفان کے ٹیزر کے قائل ہوئے وجیندر سنگھ، ٹویٹ کرکے کہہ ڈالی یہ بڑی بات
بالی ووڈ اداکار فرحان اختر (Farhan Akhtar کی فلم طوفان کا ٹیزر (Toofan Teaser) رلیز ہوگیا ہے۔ ب

بالی ووڈ اداکار فرحان اختر (Farhan Akhtar کی فلم طوفان کا ٹیزر (Toofan Teaser) رلیز ہوگیا ہے۔ بھاگ ملکھا بھاگ کے بعد ایک بار پھر سے فرحان دمدار کردار میں نظر آنے والے ہیں۔ فلم میں فرحان اختر ایک باکس کے کردار میں ہیں۔ فلم 21 مئی 2021 کو او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر رلیز ہوگی۔ ٹیزر سامنے آنے کے بعد ریئل لائف باکسنگ چیمپئن وجیندر سنگھ (Boxer Vijender Singh) فرحان کی تعریف کئے بغیر نہیں رہ پائے۔ انہوں نے سوشل میڈیا ٹویٹر ہر فرحان اختر کا شکریہ ادا کیا ہے۔


سال 2008  کے بیجنگ اولمپک میں برونز میڈل جیت کر ملک کا اعزاز بڑھانے والے گلوبل باکسنگ چیمہئن وجیندر سنگھ نے ٹیزر دیکھنے کے بعد ٹویٹ کیا ہے۔ انہوں نے لکھا، ٹیزر زبردست ہے! باکسنگ کو میپ پر لانے کیلئے شکریہ۔ فرحان اختر کو بہت۔بہت نیک خواہشات۔



'طوفان' جیسی باکسنگ فلم کے لئے ایک  اولمپک مشہور باکسر کی تعریف حاصل کرنا سب سے بڑی حمایت ہے۔ وجیندر سنگھ 2006 ، 2010 اور 2014 کےکامن ویلتھ کھیلوں میں بھی ملک کی نمائندگی کرچکے ہیں۔

Farhan Akhtar, Vijender Singh, Boxing, Rakeysh Omprakash Mehra, Toofan Teaser, तूफान, फरहान अख्‍तर, विजेंदर सिंह

وجیندر سنگھ کے اس ٹویٹ کا بھی فرحان اختر نے جواب دیا ہے۔ فرحان نے لکھا ، 'شکریہ وجندر سنگھ جی۔ میپ پر تو آپ نے اور آپ جیسے ملک کی نمائندگی کرنے والے ہر ایک باکس نے ڈالا ہے۔ آپ ہیں تو طوفان ہے۔

Farhan Akhtar, Vijender Singh, Boxing, Rakeysh Omprakash Mehra, Toofan Teaser, तूफान, फरहान अख्‍तर, विजेंदर सिंह

فرحان کے اس جواب اور تعریفوں کیلئے وجیندر سنگھ بھی ایک اور ٹویٹ کرکے ان کا پھر سے شکریہ ادا کیا ہے۔ آپ اور آپ جیسے ملک کی نمائندگی کرنے والا ہر باکس نقشہ پر ڈال دیا گیا ہے۔ اگر آپ ہیں تو وہاں طوفان ہے۔ فرحان اختر کے اس جواب اور تعریف کے لئے ، وجیندر سنگھ نے ایک اور ٹویٹ میں ان کا شکریہ ادا کیا۔
Published by: Sana Naeem
First published: Mar 19, 2021 05:45 PM IST