اپنا ضلع منتخب کریں۔

    بالی ووڈ کے معروف اداکار وکرم گوکھلے کی موت کی خبربے بنیاد،اہل خانہ نے کہا پونے کے اسپتال میں ہے زیرعلاج

    وکرم گوکھلے کی موت کی خبر جھوٹی ہے

    وکرم گوکھلے کی موت کی خبر جھوٹی ہے

    وکرم گوکھلے کی مقبول فلموں کی بات کریں تو انہوں نے سنجے لیلا بھنسالی کی فلم ہم دل دے چکے صنم میں ایشوریا کے والد کا کردار ادا کیا تھا۔ اس کے علاوہ وکرم کئی دیگر فلموں میں نظر آ چکے ہیں، جن میں 'بھول بھولیا'، 'دل سے'، 'دے دانا دان'، 'ہچکی'، 'نکما'اور 'مشن منگل' جیسی فلمیں شامل ہیں۔

    • News18 Urdu
    • Last Updated :
    • Mumbai | Pune (Poona) [Poona]
    • Share this:
      وکرم گوکھلے کی موت کی خبر جھوٹی ہے۔ ہندی اور مراٹھی سنیما کے معروف اداکار وکرم گوکھلے کچھ عرصے سے شدید علیل ہیں اور پونے کے ایک اسپتال میں داخل ہیں۔ بدھ کی دیر شام خبر آئی کہ وکرم گوکھلے کا انتقال ہو گیا ہے۔ اس خبر کے بعد اجے دیوگن سمیت کئی ستاروں نے ان کے جانے پر خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے ان کے جانے کو فن کی دنیا کا بڑا نقصان قرار دیا۔ لیکن اب اداکار کی اہلیہ نے بیان دیا ہے کہ ان کی موت کی خبر غلط ہے۔ وکرم گوکھلے کی اہلیہ وروشالی گوکھلے نے کہا ہے کہ ان کی حالت بدستور نازک ہے لیکن وہ اب بھی ہمارے ساتھ ہیں۔

      ان کی بیوی وروشالی نے ای ٹائمز کو بتایا، 'وہ کل دوپہر کوما میں چلے گئے تھے اور اس کے بعد وہ چھونے پر بھی جواب نہیں دے رہے ہیں ۔ وہ وینٹی لیٹر پر ہے۔ ان کی صحت کی بنیاد پر کل صبح ڈاکٹر فیصلہ کریں گے کہ کیا کرنا ہے۔ بتا دیں کہ وکرم گوکھلے 5 نومبر سے پونے کے دینا ناتھ منگیشکر اسپتال میں داخل ہیں۔ان کی اہلیہ نے بتایا کہ ان کی حالت میں معمولی بہتری آئی تھی لیکن دوبارہ انکی صحت بگڑ گئی۔ وہ دل اور گردے کی کئی بیماریوں میں مبتلا ہیں۔ اس وقت ا نہیں کثیر اعضاء کی ناکام ہوگئے ہیں

      س دوران ان کی بیٹی نے بھی اے این آئی کو تصدیق کی ہے کہ ان کے والد ابھی بھی لائف سپورٹ پر ہیں۔ وکرم گوکھلے 30 اکتوبر 1947 کو پونے میں پیدا ہوئے۔ ان کا تعلق فلمی گھرانے سے ہے۔ ان کے والد چندرکانت گوکھلے نے بھی 50 سے زائد مراٹھی فلموں میں اداکاری کی۔ کچھ عرصہ قبل ہندی سینما کی معروف اداکارہ تبسم کے اچانک اس دنیا سے جانے کی خبر نے سب کو ہلا کر رکھ دیا۔ ابھی بالی ووڈ ان کے اس دنیا سے جانے کی خبر سے سنبھل بھی نہیں پایا تھا کہ اب وکرم گوکھلے کے انتقال کی افواہوں نے انڈسٹری میں ہلچل مچا دی ہے۔ لیکن وکرم گوکھلے اب بھی پونے کے اسپتال میں داخل ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں

      وکرم گوکھلے نہ صرف بالی ووڈ اور ٹی وی انڈسٹری میں بلکہ مراٹھی تھیٹر کی دنیا میں بھی ایک جانا پہچانا نام ہے۔ ان کے والد چندرکانت گوکھلے مراٹھی تھیٹر اور فلم اداکار رہے ہیں۔ وکرم گوکھلے کی دادی بھی فلمی دنیا سے وابستہ رہی ہیں۔ ان کی پردادی درگا بائی کامت کو ہندوستانی اسکرین کی پہلی خاتون اداکارہ کہا جاتا ہے۔ ان کے علاوہ اگر ہم وکرم گوکھلے کی دادی کملا بائی گوکھلے کی بات کریں تو وہ ہندوستانی سنیما کی پہلی خاتون چائلڈ آرٹسٹ کے طور پر بھی کام کر چکی ہیں۔ اس طرح انہیں بچپن سے ہی اداکاری سے بہت لگاؤ ​​تھا اور وہ فلموں سے لے کر ٹی وی شوز تک اپنی سنجیدگی سے ہر دل کو چھو لینے میں کامیاب رہے۔

      وکرم گوکھلے کی مقبول فلموں کی بات کریں تو انہوں نے سنجے لیلا بھنسالی کی فلم ہم دل دے چکے صنم میں ایشوریا کے والد کا کردار ادا کیا تھا۔ اس کے علاوہ وکرم کئی دیگر فلموں میں نظر آ چکے ہیں، جن میں 'بھول بھولیا'، 'دل سے'، 'دے دانا دان'، 'ہچکی'، 'نکما'، اور 'مشن منگل' جیسی فلمیں شامل ہیں۔
      Published by:Mirzaghani Baig
      First published: