உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    سنگر شان نے لائیو ایوینٹ میں پیش کیا KK کو Tribute، دوستی کو یاد کرکے ہو گئے جذباتی

    Shaan Tribute to KK:KK اور شان (KK Shaan Friendship) کے درمیان بہت اچھا رشتہ تھا۔ شان کے کے کے طویل عرصے سے دوست رہے ہیں۔ انہوں نے ان کی موت پر صدمے کا اظہار کیا ہے۔  ایک تقریب میں شان نے کے کے کی یاد میں  ان کا ایک سپر ہٹ گانا گایا۔

    Shaan Tribute to KK:KK اور شان (KK Shaan Friendship) کے درمیان بہت اچھا رشتہ تھا۔ شان کے کے کے طویل عرصے سے دوست رہے ہیں۔ انہوں نے ان کی موت پر صدمے کا اظہار کیا ہے۔ ایک تقریب میں شان نے کے کے کی یاد میں ان کا ایک سپر ہٹ گانا گایا۔

    Shaan Tribute to KK:KK اور شان (KK Shaan Friendship) کے درمیان بہت اچھا رشتہ تھا۔ شان کے کے کے طویل عرصے سے دوست رہے ہیں۔ انہوں نے ان کی موت پر صدمے کا اظہار کیا ہے۔ ایک تقریب میں شان نے کے کے کی یاد میں ان کا ایک سپر ہٹ گانا گایا۔

    • Share this:
      Shaan Tribute to KK: کے کے نام سے مشہور گلوکار کرشن کمار کناتھ اب اس دنیا میں نہیں رہے۔ حالانکہ وہ اپنے گانوں کے ذریعے ہمیشہ لوگوں کے دلوں میں زندہ رہیں گے۔ کے کے ایک مشہور گلوکار تھے اور انہوں نے 'رئیس'، 'جنت'، 'اوم شانتی اوم' اور 'کائٹس' جیسی فلموں کو اپنی آواز دی۔ کولکاتہ میں ایک تقریب کے دوران گلوکارہ دل کا دورہ پڑنے سے انتقال کر گئے۔ گلوکار شان نے آنجہانی کے کے کو یاد کیا اور انہیں ایک اچھا ساتھی گلوکار قرار دیا۔ انہوں نے 'کوئی کہی'، 'ٹائم ٹو ڈسکو'، 'دس بہانے'، 'گول مال' جیسے کئی چارٹ بسٹر گانوں میں ایک ساتھ کام کیا ہے۔ دونوں کو آخری بار کپل شرما کے کامیڈی شو میں ایک ساتھ دیکھا گیا تھا۔
      KK اور شان (KK Shaan Friendship) کے درمیان بہت اچھا رشتہ تھا۔ شان کے کے کے طویل عرصے سے دوست رہے ہیں۔ انہوں نے ان کی موت پر صدمے کا اظہار کیا ہے۔  ایک تقریب میں شان نے کے کے کی یاد میں  ان کا ایک سپر ہٹ گانا گایا۔ شان نے ایوینٹ کا آغاز یہ کہہ کر کیا کہ وہ شام کا آغاز KK کو یاد کرکے اور اب کا سدابہار گانا گا کر کرنا چاہیں گے۔

      K کی موت سے ٹھیک پہلے کا ہوٹل سے سامنے آیا سی سی ٹی وی فوٹیج، اس حال میں آئے نظر



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Shaan Mukherji (@singer_shaan)





      کانسرٹ کے دوران بار۔بار پسینہ پوچھ رہے تھے KK، سنگر کو ہو رہی تھی گھبراہٹ؟

      شان نے کے کے کا 'پیار کے پال' گایا
      شان نے بھیڑ کے سامنے KK کے پسندیدہ گانوں میں سے ایک 'پیار کے پال' گایا اور اسے پورے دل سے وقف کیا۔ اس گانے کے دوران، کے کے اور شان کی بہت سی تصاویر پس منظر میں ایک بڑی اسکرین پر سلائیڈ میں حرکت کرتی نظر آئیں۔ ان تصاویر سے صاف ظاہر ہوتا ہے کہ کے کے اور شان کی دوستی اور جگل بندی حیرت انگیز تھی۔
      Published by:Sana Naeem
      First published: