உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    بلیک ڈریس پہن کر نیا شرما نے شیشے کے سامنے دئیے بے حد Glamorousپوز، ویڈیو ہوا وائرل

    نئے گلیمرس ویڈیو میں نیا شرما نے ڈھایا قہر۔

    نئے گلیمرس ویڈیو میں نیا شرما نے ڈھایا قہر۔

    نیا شرما نے اپنے کریئر کا آغاز ٹی وی سیریل 'ایک ہزاروں میں میری بہنا ہے' سے کیا تھا۔ اس کے بعد نیا نے ٹی وی سیریل جمائی راجہ سے انڈسٹری میں خاص پہچان حاصل کی۔ نیا نے ڈیجیٹل پر بھی اپنی اداکاری کا جادو دکھایا ہے۔

    • Share this:
      ٹی وی اداکارہ نیا شرما کا نام انڈسٹری کی ٹاپ اداکاراؤں کی فہرست میں شامل ہے۔ نیا نے بھلے ہی بالی ووڈ میں ڈیبیو نہ کیا ہو لیکن ان کی فین فالوونگ کسی بالی ووڈ اداکارہ سے کم نہیں ہے۔ نیا شرما اپنے گلیمرس انداز اور ڈریسنگ سینس کی وجہ سے ہمیشہ سرخیوں میں رہتی ہیں۔ نیا نے اپنے کیریئر میں یہ مقام اپنی محنت سے حاصل کیا ہے۔ اسی دوران اداکارہ کی ایک تازہ ویڈیو سامنے آئی ہے جو کافی وائرل ہو رہی ہے۔

      نیا شرما سوشل میڈیا پر کافی متحرک رہتی ہیں اور ہر روز اپنی نئی تصاویر اور ویڈیوز شیئر کرتی رہتی ہیں۔ نیا مداحوں میں اپنا کریز برقرار رکھنے کا کوئی موقع ہاتھ سے جانے نہیں دیتی۔ اس درمیان، اداکارہ نے انسٹاگرام پر اپنی ایک نئی ویڈیو شیئر کی ہے۔ اس ویڈیو میں، نیا بلیک ڈک نیپ ڈریس پہنے ایک بہت ہی گلیمرس اوتار میں نظر آ رہی ہے۔ ویڈیو میں، نیا آئینے کے سامنے کھڑی نظر آتی ہے اور ایک سے زیادہ دلکش پوز دیتی ہے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Ananya Pandayنے بکنی میں دئیے اب تک کے سب سے بولڈ پوز، فینس کے چھوٹے پسینے



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Nia Sharma (@niasharma90)





      ویڈیو میں، نیا سیاہ لباس پہنے کیمرے کے سامنے تباہی مچا رہی ہے۔ اداکارہ کا یہ انداز مداحوں کے دلوں کی دھڑکن بڑھا رہا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ چند ہی گھنٹوں میں نیا کی یہ ویڈیو سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہورہی ہے۔ اس کے ساتھ ہی نیا شرما کے مداح اداکارہ کے اس روپ کی خوب تعریف کر رہے ہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Palak Tiwariنے شارٹ ون پیس ڈریس میں ڈھایا قہر،’بولڈ ڈریس دیکھ کرفینس کے اڑے ہوش‘

      بتا دیں کہ نیا شرما نے اپنے کریئر کا آغاز ٹی وی سیریل 'ایک ہزاروں میں میری بہنا ہے' سے کیا تھا۔ اس کے بعد نیا نے ٹی وی سیریل جمائی راجہ سے انڈسٹری میں خاص پہچان حاصل کی۔ نیا نے ڈیجیٹل پر بھی اپنی اداکاری کا جادو دکھایا ہے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: