உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    SHE Season 2 Release Date:آشرم3کے بعد آدیتی پوہنکر کی ویب سیریزSHEکے دوسرے سیزن کا اعلان

    ایک ساتھ دو ویب سیریز میں نظر آئیں گی پوہنکر۔

    ایک ساتھ دو ویب سیریز میں نظر آئیں گی پوہنکر۔

    SHE Season 2 Release Date: شی سے پہلے، ادیتی پوہنکر ایم ایکس پلیئر کی فلیگ شپ سیریز آشرم کے تیسرے سیزن میں نظر آئیں گی، جس کا ٹریلر حال ہی میں جاری کیا گیا ہے۔ اس سیریز میں بوبی دیول بابا نرالا کے منفی کردار میں نظر آ رہے ہیں۔

    • Share this:
      SHE Season 2 Release Date: اداکارہ ادیتی ایس پوہنکر کی ویب سیریز آشرم کے تیسرے سیزن کا ٹریلر حال ہی میں جاری کیا گیا ہے اور اب ان کی ایک اور ویب سیریز شی (SHE) کے دوسرے سیزن کی ریلیز کی تاریخ کا بھی اعلان کر دیا گیا ہے۔ دونوں ویب سیریز کی ریلیز کی تاریخوں میں صرف دو ہفتوں کا فرق ہے۔ ادیتی دونوں سیریز میں بالکل مختلف کرداروں میں نظر آئیں گی۔

      Netflix کی مشہور کرائم سیریز She میں، ادیتی کو مہاراشٹر پولیس کی ایک کانسٹیبل کے طور پر دیکھا گیا ہے، جو ڈرگ مافیا کو بے نقاب کرنے کے لیے کام کرتی ہے۔ امتیاز علی کے پروڈیوس کردہ اس سیریز کے ہدایت کار عارف علی اور اویناش داس ہیں۔ نیٹ فلکس نے ادیتی کے کردار کے دونوں روپ کی تصاویر شیئر کیں اور بتایا کہ شی کا دوسرا سیزن 17 جون کو پلیٹ فارم پر نشر کیا جائے گا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Netflix India (@netflix_in)





      وہ اہم موڑ جس پر She کا پہلا سیزن ختم ہوا اس کے مداح دوسرے سیزن کے لیے بے تاب تھے۔ پہلے سیزن کے آخری ایپی سوڈ میں دکھایا گیا تھا کہ بھومیکا خطرناک ڈرگ مافیا کے سامنے اپنا سچ بتاتی ہے۔ اب سوال یہ ہے کہ بھومیکا ڈرگ مافیا کے ساتھ مل کر پولیس کے چھکے چھڑا پائے گی یا یہ بھی اس کردار کی کوئی چال ہے، جو اس نے اپنی جان بچانے کے لیے کھیلی ہے۔ اس سیریز کو امتیاز علی نے مل کر لکھا ہے۔ پہلے سیزن میں سات اقساط تھے اور اسے 20 مارچ 2020 کو نیٹ فلکس پر نشر کیا گیا تھا۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Aaditi S Pohankar (@aaditipohankar)





      یہ بھی پڑھیں:
      Aashram 3: بابا نرالہ کے ساتھ بولڈ سین دینے والی ایشا گپتا نے اب فوٹوشوٹ میں پار کردی حد

      یہ بھی پڑھیں:
      Sridevi کی ہم شکل نے سوشل میڈیا پر مچائی دھوم، ویڈیو دیکھ کر فینس ہوئے حیران

      شی سے پہلے، ادیتی پوہنکر ایم ایکس پلیئر کی فلیگ شپ سیریز آشرم کے تیسرے سیزن میں نظر آئیں گی، جس کا ٹریلر حال ہی میں جاری کیا گیا ہے۔ اس سیریز میں بوبی دیول بابا نرالا کے منفی کردار میں نظر آ رہے ہیں۔ ادیتی نے اس کا ٹریلر شیئر کیا تھا، جس میں دکھایا گیا تھا کہ ادیتی کا کردار پمی اب بدلہ لینے کے لیے واپس آرہا ہے۔ آشرم کا تیسرا سیزن 3 جون کو پلیٹ فارم پر نشر کیا جائے گا۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: