உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Upcoming OTT Releases This Week:اس ہفتے او ٹی ٹی پر آنے والی ہیں یہ فلمیں اور ویب سیریز، دیکھیے پوری فہرست

    Upcoming OTT Releases This Week

    Upcoming OTT Releases This Week

    OTT پلیٹ فارمز پر بھی اس ہفتے زبردست فلمیں اور سیریز آرہی ہیں۔ ان میں ایکشن، کامیڈی، رومانس اور ڈرامہ کی بھرپور ڈوز دی جائے گی۔ جنوبی ہند کی زبانوں کا دبدبہ اس ہفتے OTT پر بھی محسوس کیا جائے گا۔

    • Share this:
      Upcoming OTT Releases This Week: اس ہفتے سینما گھروں میں KGF چیپٹر 2ریلیز ہونے جا رہی ہے۔ اس فلم کو لے کر کافی تجسس ہے۔ اس کے ساتھ ہی، OTT پلیٹ فارمز پر بھی اس ہفتے زبردست فلمیں اور سیریز آرہی ہیں۔ ان میں ایکشن، کامیڈی، رومانس اور ڈرامہ کی بھرپور ڈوز دی جائے گی۔ جنوبی ہند کی زبانوں کا دبدبہ اس ہفتے OTT پر بھی محسوس کیا جائے گا۔ آپ کو تفصیل سے بتاتے ہیں کہ کہاں کیا آرہا ہے۔

      کنڑ سنیما فلم جیمس 14 اپریل کو سونی لیو پر آ رہی ہے۔ چیتن کمار نے اس کی ہدایت کاری کی ہے۔ آنجہانی کنڑ اسٹار پونیتھ راجکمار کی یہ آخری فلم ہے۔ پریا آنند اس فلم میں لیڈ رول میں ہیں۔ کنڑ کے علاوہ، جیمس تیلگو، تمل، ملیالم اور ہندی میں بھی نشر کیے جائیں گے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Netflix India (@netflix_in)





      اکشے کمار کی بچن پانڈے 15 اپریل کو پرائم ویڈیو پر ریلیز ہو رہی ہے۔ بچن پانڈے 18 مارچ کو سینما گھروں میں ریلیز ہوئی اور چار ہفتوں کی ونڈو پر عمل کرنے کے بعد اسے OTT پلیٹ فارم پر پیش کیا جا رہا ہے۔ فلم میں کریتی سینن، جیکلین فرنانڈیز، ارشد وارثی مرکزی کردار ادا کر رہے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by MX Player (@mxplayer)





      14 اپریل کو ایم ایکس پلیئر پر دہنم سیریزآ رہی ہے، جسے رام گوپال ورما نے پروڈیوس کیا ہے۔ اصل میں یہ تیلگو زبان میں بنایا گیا ایک شو ہے، جسے تامل اور ہندی میں بھی ڈب اور ریلیز کیا جا رہا ہے۔ دہنم ایک ایکشن تھرلر سیریز ہے جو اپنے باپ کے قتل کا بدلہ لینے والے بیٹے کی کہانی پر مبنی ہے۔ اس سیریز کی کل سات اقساط ہیں اور اس کی ہدایت کاری اگستیہ منجو نے کی ہے، جس میں ایشا کوپیکر، ابھیشیک دوہان، نینا گنگولی، اشوکانت شرما، پاروتی ارون، سیا جی شندے، آشیش چودھری اور پردیپ راوت نے اہم کردار ادا کیے ہیں۔ ایشا کوپیکر ایک پولیس افسر کے کردار میں نظر آئیں گی۔

      مائی ویب سیریز Netflix پر جاری کی جائے گی۔ یہ ایک کرائم تھرلر سیریز ہے، جس میں ساکشی تنور مرکزی کردار میں ہیں۔ ساکشی ایک ماں کے کردار میں نظر آئیں گی جو اپنی بیٹی کے قاتل کی تلاش میں ہے۔ اس سلسلے میں اسے دھمکیاں بھی ملتی ہیں لیکن وہ اپنا مشن ترک نہیں کرتی۔ سیریز میں وامیکا گبی بیٹی کے کردار میں ہیں جب کہ رائما سین بھی اہم کردار میں نظر آئیں گی۔

      ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر مقبول انگریزی فلم ڈیتھ آن دی نائل آرہی ہے۔ فلم اس سال سینما گھروں کی زینت بنی ہے اور اب اسے OTT پلیٹ فارم پر ریلیز کیا جا رہا ہے۔ فلم کی ہدایت کاری کینتھ برینیگ نے کی ہے۔ ڈیتھ آن دی نائل میں بالی ووڈ اداکار علی فضل کے ساتھ گال گیڈوٹ، ٹام بیٹ مین، رسل برانڈ، ڈان فرنچ، روز لیسلی، سوفی اوکونیڈو، جینیفر سینڈرز اور لیٹیا رائٹ جیسے اداکاروں کے ساتھ اہم کردار ادا کریں گے۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: