உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Friday OTT Releases:آج او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ہوگا گھمسان، آرہی ہیں اتنی ویب سیریز اور فلمیں

    اس Friday او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ریلیز ہورہی ہیں یہ ویب سیریز اور فلمیں۔

    اس Friday او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر ریلیز ہورہی ہیں یہ ویب سیریز اور فلمیں۔

    Friday OTT Releases:او ٹی ٹی پلیٹ فارم پر بھی ہنگامہ ہونے جا رہا ہے۔ بہت سی دلچسپ ویب سیریز اور فلمیں مارچ کے پہلے جمعہ کو مختلف OTT پلیٹ فارمز پر ریلیز کے لیے تیار ہیں۔ چلیے آپ کو بتاتے ہیں، کہاں کیا آرہا ہے؟

    • Share this:
      ممبئی:امیتابھ بچن کی فلم جھنڈ 4 مارچ کو سینما گھروں میں پہنچ رہی ہے۔ اسی وقت، OTT پلیٹ فارم پر بھی ہنگامہ ہونے جا رہا ہے۔ بہت سی دلچسپ ویب سیریز اور فلمیں مارچ کے پہلے جمعہ کو مختلف OTT پلیٹ فارمز پر ریلیز کے لیے تیار ہیں۔ چلیے آپ کو بتاتے ہیں، کہاں کیا آرہا ہے؟

      اجے دیوگن کی پہلی ویب سیریز Rudra - The Age of Darkness چار مارچ کو ڈزنی پلس ہاٹ اسٹار پر ریلیز ہو رہی ہے۔ اس سیریز کے ہدایت کار راجیش ماپوسکر ہیں جبکہ ایشا دیول اور راشی کھنہ فیمیل لیڈ رول میں ہیں۔ یہ راشی کی ہندی ویب سیریز کی پہلی فلم بھی ہے۔ رودرا میں اجے ایک خفیہ پولیس افسر کے کردار میں نظر آئیں گے، جو ممبئی شہر میں مختلف قسم کے جرائم کو حل کرتے ہوئے نظر آئیں گے۔ یہ برطانوی سیریز لوتھر سے لی گئی ہے۔ اس سیریز میں اتل کلکرنی اور اشونی کالسیکر بھی اہم کرداروں میں نظر آئیں گے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by Disney+ Hotstar (@disneyplushotstar)





      زی5 پر سوتلیاں ویب سیریز ریلیز ہورہی ہے، جس کا ڈائریکشن شری نارائن سنگھ نے کیا ہے۔ یہ ایک جذباتی فیملی ڈرامہ ہے۔ ستلیاں ایک ایسے خاندان کی کہانی ہے جہاں بچے دیوالی سے چند ہفتے پہلے بھوپال میں اپنے خاندان کے گھر لوٹتے ہیں۔ وہ چند سال بعد ملتے ہیں، اس لیے بدلے ہوئے حالات میں ایک دوسرے سے ایڈجسٹ ہونے کی کوشش کرتے ہیں۔ عائشہ رضا چندیل خاندان کی بیوہ ماں کا کردار ادا کر رہی ہیں جبکہ شیو پنڈت، ویوان شاہ اور پلابیتا بورٹھاکر بہن بھائیوں کا کردار ادا کر رہے ہیں۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by ZEE5 (@zee5)





      یہ بھی پڑھیں:




       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by SonyLIV (@sonylivindia)





      سونی لائیو پر اندیکھی 2ریلیز ہوگی۔ یہ بہت مشہور ویب سیریز اندیکھی کا دوسرا سیزن ہے۔ اس بار اٹوال اور ان کے مخالفین بدلہ لینے کے لیے پوری طاقت کے ساتھ واپس آئے ہیں۔ دوسرے سیزن کو آشیش آر شکلا نے ڈائریکٹ کیا ہے اور اسے اپلاؤز انٹرٹینمنٹ اور بنجے ایشیا نے پروڈیوس کیا ہے۔ سیریز میں آنچل سنگھ، اپیکشا پوروال، سوریا شرما، دیبیندو بھٹاچاریہ مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔

      نیٹ فلکس اور Amazon Prime Video کے بعد اب Lionsgate Play بھی ہندوستانی مواد کی جگہ میں اپنی رسائی بڑھا رہا ہے۔ یہ پلیٹ فارم دوسری اصل ویب سیریز جگاڑستان کے ساتھ آرہا ہے، جو 4 مارچ کو ریلیز ہو رہی ہے۔ اس سیریز میں سمیت ویاس، احساس چنا، پرمبرتا چٹرجی، ارجن ماتھر مرکزی کردار میں نظر آئیں گے۔ آکرش اور آدر کھرانہ نے ہدایت دی ہے۔



       




      View this post on Instagram





       

      A post shared by MX Player (@mxplayer)





      ورنڈ لسٹ سیریز کی تمام اقساط MX Player پر نشر کی جائیں گی۔ یہ ایک ٹریول شو ہے، جس میں روبینہ دلائک اور ابھینو شکلا ابوظہبی کے مختلف مقامات کا سفر کرتے ہوئے ناظرین کو اس کی ایک جھلک دیتے ہوئے نظر آئیں گے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      ٹھاکرے حکومت نے آرین خان معاملے میں NCB پر کیا حملہ، کہا-صحیح تھے نواب ملک کے سارے الزام

      جیمز بانڈ سیریز کی فلم نو ٹائم ٹو ڈائی پرائم ویڈیو پر دکھائی جائے گی۔ ڈینیئل کریگ کی یہ آخری بانڈ فلم گزشتہ سال سینما گھروں میں ریلیز ہوئی تھی اور اب پرائم میں آرہی ہے۔ یہ بانڈ سیریز کی 25 ویں فلم ہے اور اس کے ساتھ ہی ڈینیئل نے بانڈ کو الوداع کہہ دیا ہے۔ ویب سیریز پیسز آف ہر کا پہلا سیزن نیٹ فلکس پر نشر کیا جا رہا ہے۔ یہ ایک تھرلر سیریز ہے جو اسی نام کے ناول پر مبنی ہے۔ اس سیریز میں ٹونی کولیٹ اور بیلا ہیتھ کوٹ نے مرکزی کردار ادا کیے ہیں۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: