உங்கள் மாவட்டத்தைத் தேர்வுசெய்க

    Amrita Singh Affair:ونود کھنہ سے ہوتے ہوتے رہ گئی تھی امرتا سنگھ کی شادی، یہ تھی بریک اپ کی بڑی وجہ!

    فلم بٹوارہ کی شوٹنگ کے دوران ایک دوسرے کے قریب آگئے تھے ونود کھنہ اور امریتا سنگھ۔

    فلم بٹوارہ کی شوٹنگ کے دوران ایک دوسرے کے قریب آگئے تھے ونود کھنہ اور امریتا سنگھ۔

    Amrita Singh Vinod Khanna Love Story: سال 1991 میں امریتا سنگھ نے اپنے سے 12 سال چھوٹے سیف علی خان سے شادی کی۔ اس شادی سے امریتا اور سیف کے ہاں دو بچے سارہ اور ابراہیم پیدا ہوئے۔ اسی دوران شادی کے 13 سال بعد 2004 میں دونوں میں طلاق ہو گئی۔

    • Share this:
      Amrita Singh Vinod Khanna Love Story: امریتا سنگھ کا نام نہ صرف ان کی بہترین فلموں بلکہ ان کی ذاتی زندگی کے لیے بھی جانا جاتا ہے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق سیف علی خان سے شادی سے قبل امریتا سنگھ دو مشہور شخصیات کے ساتھ سنجیدہ تعلقات میں رہی ہیں۔ یہاں تک کہ بات شادی تک پہنچ گئی لیکن آخری وقت میں سب کچھ بدل گیا۔ رپورٹس کے مطابق امریتا سنگھ کا نام ایک بار کرکٹر روی شاستری کے ساتھ بھی جوڑا جا چکا ہے۔ روی اور امریتا بہت سنجیدہ رشتے میں تھے اور شادی بھی کرنا چاہتے تھے۔ تاہم کرکٹر نہیں چاہتے کہ امریتا سنگھ شادی کے بعد فلموں میں کام کریں اور یہ امریتا کو قبول نہیں تھا۔ نتیجے کے طور پر، ان کی شادی سے پہلے بریک اپ ہو گیا تھا۔

      میڈیا رپورٹس کے مطابق اس کے بعد اداکار ونود کھنہ امریتا سنگھ کی زندگی میں داخل ہوئے۔ کہا جاتا ہے کہ فلم بٹوارہ کی شوٹنگ کے دوران دونوں کے درمیان قربتیں بڑھ گئی تھیں۔ جلد ہی امریتا اور ونود کھنہ کے درمیان قربت کی کہانیاں عام ہو گئیں۔ تاہم، یہاں بھی ایک رکاوٹ تھی۔ دراصل ونود کھنہ شادی شدہ تھے اور عمر میں امریتا سنگھ سے بڑے تھے۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Movie Leaked:کارتک کی’بھول بھلیا2‘اورکنگناکی’دھاکڑ‘ہوئی آن لائن لیک،میکرس کولگاجھٹکا

      یہی نہیں، خبروں پر یقین کیا جائے تو امرتا سنگھ کی ماں بھی نہیں چاہتی تھی کہ ان کی بیٹی یہ شادی کرے۔ یہاں تک کہ امریتا کی والدہ نے اپنے سیاسی رابطوں کا استعمال کرتے ہوئے ونود کھنہ سے کہا تھا کہ وہ امریتا سے دور رہیں۔

      یہ بھی پڑھیں:
      Madhuri Dixitنے’تیزاب‘کے ریمیک پر دیا ردعمل،کہا-کیا فرق پڑتا ہے کہ میں اوکے۔۔۔‘

      تاہم، سال 1991 میں امریتا سنگھ نے اپنے سے 12 سال چھوٹے سیف علی خان سے شادی کی۔ اس شادی سے امریتا اور سیف کے ہاں دو بچے سارہ اور ابراہیم پیدا ہوئے۔ اسی دوران شادی کے 13 سال بعد 2004 میں دونوں میں طلاق ہو گئی۔
      Published by:Shaik Khaleel Farhaad
      First published: